Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Revoluční elektromobil VW na prvních obrázcích, oslnivý design nečekejte
16.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá automobilka u svého přelomového modelu nechystá žádné designové výstřelky. Dojezd 400 km chce nabídnout za rozumnou cenu.
Novému elektrickému konceptu Volkswagenu jsme se podívali na zoubek před pár dny, kdy se ven dostaly informace z jeho interní prezentace. Nyní německá automobilka svůj přelomový model avizuje oficiálně, přičemž rýsovat se začíná především jeho design. Již z náznaků je přitom patrné, že k experimentům asijského typu nedojde, místo toho se hatchback bude držet konvenčních tvarů.
Můžeme samozřejmě namítnout, že jde opětovně o nudu a šeď, nicméně Němci chtějí oslovit davy a to by s designovými výstřelky možné nebylo. Kromě toho automobilka dodává, že v době příchodu do prodeje - tedy podle všeho v roce 2019 - by měla být výrazným způsobem zredukována cena baterií. To by mělo z novinky udělat konkurenceschopné zboží i pro stávající diesely.
Předpokládá se přitom dojezd okolo 400 kilometrů, což je podle Volkswagenu dostatečná porce na každodenní provoz. Za pomoci rychlodobíjení navíc budete mít k dispozici plnou kapacitu lithium-iontových baterií údajně už za 15 minut. K tomu se navíc přidává prostornější interiér než v současném Passatu, přestože zvenčí bude novinka menší než dnešní Golf. Navrch chce Volkswagen přihodit ještě 24hodinové připojení k internetu či individuální profil VW ID, který počítá s uložením veškerého nastavení. To pak budete moci přenášet pomocí klíčku či aplikace napříč různými vozy Volkswagenu.
Automobilka o autě hovoří jako o „svém novém vyslanci v automobilovém světě” nebo o „vozu stejně revolučním, jakým byl před dekádami Brouk”. Vše zní krásně, možná až moc - zda produkční verze vše slíbené dodrží, je zatím ve hvězdách.



Chystaný elektrický hatchback Volkswagenu se ukázal na prvních fotkách. Prozatím jde pouze o koncept
Interní prezentace vozu řešila spíše technické aspekty, vzhled vůbec
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Elektrické Kie a Fordy už v USA skoro nikdo nechce ani v momentě, kdy měly růst v jakési předsmrtné křeči
včeraHonda poznává následky sázky na downsizing, místo nezdolných jednotek v ruce má hromadnou žalobu za poruchové motory na krku
včeraBentley vám teď do auta na přání instaluje i zlaté výdechy ventilace nebo tvíd, ve výsledku tím ale ukazuje jen tragičnost doby
včeraPorsche urychlilo návrat spalovacího nástupce Macanu, chybná sázka na elektřinu ho ale bude ještě hodně bolet
včeraMax Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včera
Živá témata na fóru
- Video a Nordschleife, the best of 08.01. 20:00 - qrs13
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 08.01. 17:18 - pavproch
- Rychlodotazy 07.31. 13:47 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.31. 06:45 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 07.30. 17:16 - pavproch
- Sen se stal skutečností - wtf?!? 07.30. 17:14 - pavproch
- Politický koutek 07.30. 16:59 - Stepan
- IT poradna 07.30. 14:31 - hyundaiclub