Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Rolls-Royce má nový web. Je prý tak skvělý, že vozy už ani nemusíte vidět v reálu
4.11.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Představení modelu Dawn bylo poprvé v historii firmy přenášeno online. Velký ohlas přesvědčil značku o správnosti této cesty, a tak je na webu stále více doma.
Britská automobilka Rolls-Royce s představením nového modelu Dawn evidentně objevila digitální věk. Jeho premiéra byla totiž přenášena online, přičemž předem přihlášení novináři mohli šéfovi značky Torstenu Müller-Ötvösovi pokládat otázky zpoza klávesnice. Na veškeré odpovědi se sice nedostalo, neboť Britové dodali, že celkově se chatu zúčastnilo na čtyři tisíce žurnalistů (ano, byli jsme mezi nimi), nicméně i tak bylo interaktivitě učiněno zadost.
Úspěch „digitálního úsvitu“ neboli projektu Digital Dawn potvrdily i statistiky Googlu, podle nichž byla novinka značky nejvyhledávanějším termínem toho dne (8. září). Mimo to automobilka ve stejný den spustila i novou webovou stránku a mobilní platformy, které se okamžitě setkali s enormním zájmem publika. Počet přístupů totiž narostl o 300 procent. To je ovšem s ohledem na odhalení nového modelu více než logické.
Novou internetovou prezentaci si ovšem Rolls-Royce více než pochvaluje a dodává, že selekce fotografií, videí a příběhů servírovaná netradiční cestou připomíná více luxusní žurnál než tradiční automobilový web. Toulka napříč jednotlivými tématy je navíc podle tvůrců inovativní a okořeněná o okrajový obsah, díky čemuž vám samotný vůz i značku představí daleko lépe než reálný vůz „z masa a kostí“.
Tím ovšem online činnost Britů nekončí, kupříkladu od počátku roku 2015 značka zaregistrovala 400procentní nárůst příznivců na Instagramu. To podle ní jen deklaruje, že dochází ke změně zákaznického profilu a snižování průměrného věku klientů. Asi bychom se proto neměli divit tomu, že s webem a sociálními sítěmi bude Rolls-Royce do budoucna pracovat ještě větší měrou.
Cílem je samozřejmě nárůst prodejů, ačkoliv prozatím není jisté, zda značka zavede nějaký strop po vzoru Ferrari. Nicméně se dá předpokládat, že i při deseti tisíc registracích ročně bude zachována exkluzivita. Zvláště když během příštích pár let můžeme očekávat příchod dalšího nového modelu, a sice vůbec prvního firemního SUV.







Nový web Rolls-Royce je podle tvůrců natolik dokonalý, že vám modely značky přiblíží lépe než reálné vozy
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Někdo si nechal přelakovat ikonické Ferrari F40 na zelenou, pro tradicionalisty je to zločin
22.8.2025Nejmíň oblíbené Porsche 911 v té správné verzi na Autobahnu ukázalo, že i na něm je co milovat a obdivovat
21.8.2025Ilustrace ukazují, jak by nová Škoda Octavia Combi mohla vypadat ještě před jejím zářijovým odhalením
20.8.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Kia na Slovensku uspořádala pohřeb miláčka Čechů, který obstarává přes polovinu jejích prodejů, náhradu nemá
včeraNový sporťák autora Sennovy neporazitelné F1 chce být ideálem pro pravé řidiče, připomíná Ayrtonův stroj
včeraV Itálii začali používat nový typ radaru. Zaznamená i přestupky, na které byla dosud technika krátká
včeraManuální převodovky zažívají nečekaný comeback, jejich podíl i v Evropě znovu roste. Až tak dobrá zpráva to ale není
včeraJediná Čechy ve velkém odmítaná Škoda se dá nevyužitá koupit ve verzi, kterou nechtěl a nechce už téměř nikdo
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 08.24. 20:42 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 08.24. 19:28 - jerry
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 08.24. 16:28 - abgx1
- S větrem ve vlasech.... 08.24. 14:40 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 08.23. 20:12 - Stepan
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 08.23. 15:49 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.22. 15:51 - Vrooom
- Volkswagen obecne 08.22. 05:33 - Snowman000