Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Romeo Ferraris Abarth Cinquone Stradale: drsný Fiat 500 za dva miliony
9.10.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Italský tuber Romeo Ferraris se řídí mottem „výkon na požádání“ a ve své práci se rozhodně neomezuje. Jeho malá pětistovka má 300 koní a vypadá jako rekvizita z natáčení hvězdných válek.
Původně to byl Abarth 500, který může mít s paketem esseesse až 180 koní. Teď díky ohromnému body kitu vypadá jako helma Darth Vadera doplněná světly, difuzorem, dvěma centrálními koncovkami výfuku a decentním spoilerem prodlužujícím střechu. Vlastně by to byla docela směšná karikatura Fiatu, kdyby se ovšem pod přední kapotou neukrývala přeplňovaná čtrnáctistovka s výkonem vyšponovaným na 300 koní.
Italové toho na svých stránkách zatím moc neprozradili, ale domácím médiím se podařilo zjistit, že tato kreace by měla mít cenovku kolem 80 tisíc eur (cirka dva miliony korun), což z tohoto vozu dělá patrně nejdražší pro běžné silnice schválenou pětistovku na světě. Stroj vychází z ryze závodního speciálu postaveného pro vytrvalostní podnik - šestihodinovku na okruhu Vallelunga. Oproti sériovému vozu dostal větší turbo, mezichladiče, kompletně nový výfukový systém s metalickými katalyzátory a přeprogramovanou řídicí jednotku.
Interiér se rovněž nechal inspirovat světem závodních aut. Najdete tu karbonové panely, čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP, dvě alcantarou čalouněné skořepiny, stejným materiálem potažený volant i horní část palubní desky, prázdné místo po zadních sedačkách částečně zaplněné bezpečnostním rámem, hasicím systémem a dvojicí závodních helem. Na bližší technické parametry a naměřená čísla se zatím čeká, proslýchá se jen, že auto by mělo mít hmotnost těsně nad tunou. Více snad budeme vědět po tomto víkendu, kdy měl být Abarth Cinquone Stradale oficiálně představen.
Abarth 500 od Romeo Ferraris má mít oficiální posvěcení a může jezdit na běžných silnicích
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
dnes - Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
8.5.2024 - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
7.5.2024
Nejnovější články
- Cybertruck působí jako šmejd šitý horkou jehlou. Majiteli selhal po ujetí 56 km, rozborka ukázala pravdu
před 7 hodinami - VW znovu mění plány. Spalovací Polo nekončí a koupíte ho i v roce 2030, tolik jako dnes ale už nikdy stát nebude
před 9 hodinami - Nezničitelný Mercedes E může být váš zánovní za míň než nová Fabie, je to levný tip na parádní a pohodlné auto navěky
před 10 hodinami - Sexy Cadillac, který měl konečně prorazit v Evropě, dorazil. Zdražil ale tak moc, že to bude jen další propadák
dnes - Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
dnes
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.10. 21:27 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 05.10. 15:29 - pavproch
- Auto pro kapelu za cca. 100k Kč 05.10. 10:56 - volfi
- S větrem ve vlasech.... 05.10. 10:52 - pavproch
- Koupě lakované Octavie 05.10. 10:31 - HondaMan
- Elektromobily a vse kolem nich 05.10. 08:53 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 05.09. 18:41 - bojler
- BMW Divize 05.09. 11:32 - jerry