Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Sběratel rozjel silniční Formuli 1 Mercedesu na maximum na německé dálnici, z její dynamiky naskočí husí kůže i vám
27.6.2024 | Petr Miler
Člověk za volantem je zvyklý jezdit s extrémními stroji extrémními rychlostmi, přesto říká, že se z projevu tohoto auta rozklepal. A věříme tomu, ohromit dokáže i na videu. Na rychlostně neomezené dálnici mu to ostatně jde snad i lépe než na okruhu.
Projekt jménem Mercedes-AMG One jsme opakovaně označili za hodně utrápený. Během opakovaných odkladů a technických změn si nejednou utrhl ostudu, Mercedes jím naštval i podstatnou část zákazníků a přes ohromující časy z okruhů na něj zrovna v tomto prostředí není bůhvíjaký pohled už kvůli neustále docházející „šťávě” elektrické části jeho hybridního pohonu. Stejně tak jsme ale mnohokrát konstatovali, že jde o auto natolik výjimečné, že na něj stejně musíme hledět jako na zázrak svého druhu, který se s odstupem času bude jevit jen atraktivněji.
A s nadšením na něj není problém hledět už dnes, stačí jej nechat projevit se tím správným způsobem v tom správném prostředí. Nesmíme zapomínat, že AMG-One je výjimečný hlavně tím, že jde o silniční auto. Na okruhu tedy nemusí až tak ohromovat, neboť jej pořád překoná kdejaký závodní speciál, o skutečné Formuli 1 ani nemluvě. Ale mezi silničními auty marně hledá sobě rovného. Když jej pak pustíte právě mezi ně...
Přesně to ukazuje video níže, na kterém člověk, který si na Youtube říká Gercollector, vlastním jménem Michael Spegel, popustí uzdu AMG-One ze své rozsáhlé sbírky na německé dálnici. Auto je rychlé v jakémkoli režimu, když jej ale přepne do nejvýkonnějšího módu, ve kterém pracuje s výkonem hodně přes 1 000 koní za zvukového projevu dnešních ef-jedniček, je to něco.
Podívejte se na to sami, vůz se rozjíždí na 200 i 300 km/h jako nic, téměř 350 km/h dosáhne na počkání. A je otázkou, kolik by jel, kdyby řidič nemusel ubrat kvůli provozu. On sám říká, že se z projevu auta třese a popravdě řečeno vypadá velmi intenzivně i takto přes monitor počítače nebo displej mobilu. Nedá se to popsat slovy, mrkněte se na to. Už vzhledem k omezené produkci vozu a jistě ještě omezenější ochotě sběratelů s auty jakkoli - natož takto - jezdit jde o zcela mimořádnou podívanou.






Mercedes-AMG One je tak jako tak mimořádné auto, zejména v silničním provozu ale působí při jízdě naplno až mimozemsky, podívejte se na to na videu níže. Foto: Mercedes-Benz
Zdroj: Gercollector@Youtube
Bleskovky
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Toyota už sepsala parte současné Supře. Skončí brzy, nic jiného místo ní nenabídne
27.10.2025
Poslední svolávací akce konečně provalila počet skutečně prodaných Tesel Cybertruck
26.10.2025 (1)
Nejčtenější články
Z nejlepších motorů roku 2025 se stala jen další agitka, jen jediný se mezi nimi zdá být právem
29.9.2025
Max Verstappen si o víkendu namazal na chleba soupeře ve svém prvním závodě s Ferrari, jeho ostré kolo na vlhké Nordschleife bere dech
29.9.2025
Muž si koupil tři roky starý elektrický luxus původně za 2,5 milionu jen za 700 tisíc a myslel si, že udělal terno. Mýlil se
29.9.2025
Bývalá silniční stíhačka sultána Bruneje je na prodej, stát má až přes půl miliardy a zlomit všechny rekordy
29.9.2025
Šéf Mercedesu-AMG v posledním rozhovoru před propuštěním prokázal, že své pozici absolutně neměl co dělat
29.9.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
