Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Takhle by vypadala Audi, kdyby přišla o masku single-frame
15.9.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Audi a maska single-frame jsou nerozlučně spojeny, podle ní poznáte Audi dříve než podle čtyř kruhů. Jak by ale vypadala bez něj?
Dominantním prvkem designu přídě Audi je tzv. single-frame grille, tedy maska chladiče, která je v jednom rámci od kapoty po lízátko předního nárazníku. Audi tenhle design používá už léta a postupně ho vyvíjí. A v současnosti to je věc, podle které poznáte Audi dříve, než si všimnete čtyř kruhů, zamračených světel nebo čehokoliv dalšího, podle čeho lze dnes Audi poznat.
Tento prvek se pochopitelně stará o značnou designovou unifikaci a Theophila China napadlo, jak by moderní vozy Audi vypadala, kdyby měla klasicky oddělenou masku chladiče od otvorů v nárazníku. A pustil se do práce. Výsledkem je patnáct obrázků různých modelů Audi od nejmenšího A1 až po novou Q7. Každý model vypadá po změně designu trochu jinak, člověk by dokonce řekl, že nepatří ke stejné značce a tím i trochu vysvětluje, proč ji v Ingolstadtu používají.
Nutno také dodat, že tahle úprava sluší některým modelům více než jiným. Q3 a A5 vypadají dost zvláštně, zejména A5 trochu připomíná první generaci A3. Model Q5 by si takhle nikdo nekoupil. Naopak třeba A7, A1 a zejména TT tahle úprava relativně sluší, ale u TT by se člověk musel dobře podívat, aby poznal Audi. Teď může připomínat třeba nový Mustang nebo vlastně skoro cokoli. Ostatně o nespecifičnosti designu nových aut byla řeč nedávno...















Každé Audi vypadá trochu jinak, když jim seberete masku chladiče zvanou single-frame
Zdroj: Theophilus Chin
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
dnesFerrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
dnesJedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nejnovější články
Dodnes nejeté monstrum rallyové skupiny smrti je k mání v silniční verzi, stojí už víc než spousta Ferrari
před 6 hodinamiProfesor ekonomie přesně popsal, jak si evropské automobilky zničily svou vlastní budoucnost výměnou za krátkodobý zisk
před 7 hodinamiVietnamec, který vydělal miliardy na nudlích prodávaných i v Česku, chystá novou vlajkovou loď a útok na další trh
před 9 hodinamiPropouštění už nestačí. Obří německý dodavatel automobilek musí zbylým zaměstnancům snížit mzdy, ti se bouří
před 10 hodinamiHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva