Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Tesla Model S nabízí ještě lepší akceleraci. „Ne, chci maminku,” lze ji odmítnout
12.1.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Tak trochu potají je v Model S P100D režim Ludicrous Plus. Oproti tomu dosavadnímu je ale akcelerace lepší jen nepatrně.
Tesla Model S napřed nabídla „šílený” mód zrychlení a pak přešla rovnou na „absurdní”, Ludicrous, což he slovo, které lze přeložit také jako „směšný”. S ním verze P100D zvládne zrychlit na 60 mph (97 km/h) za 2,5 sekundy a kdo měl za to, že na téhle hodnotě tento 2,1 tuny těžký elektromobil musí skončit, neměl pravdu. Přichází mód „Ludicrous Plus”, tedy něco ještě absurdnějšího.
Elon Musk v posledních týdnech tweetoval o vylepšení dynamiky Modelů S a X P100D, nejsilnějších a nejrychlejších prodávaných verzí. Dnes o něm máme více zpráv díky videu amerického kanálu DragTimes, v jehož Modelu S P100D je mód Ludicrous plus už dostupný.
Pozoruhodný je způsob, jakým se tento režim zapíná, není nikde v běžné nabídce - musíte pět vteřin podržet tlačítko režimu Ludicrous, načež se ukáže něco, co připomíná starý spořič obrazovky počítače a dialogové okno, jestli chcete "posunout hranice". To nejlepší přichází v tlačítkách - Na výběr máte „Ne, chci maminku” anebo „Ano, pojď do mě”. A není to jediná zajímavá informace - okno varuje také před zkrácením životnosti motoru, převodovky a akumulátoru.
Všimněte si také tabulky na levé straně displeje, na které je vidět maximální hodnota výkonu. 573,1 kW odpovídá 779,4 koně, podle videa to je o nějakých 20 kW (27 koní) víc než v minulosti, čemuž by mohlo odpovídat i zlepšení zrychlení. Musk dříve hovořil o zlepšení zrychlení na 60 mph na 2,4 vteřiny, naměřený výsledek byl 2,46 s - to je jen o 0,04 sekundy lepší čas, ale ve vyšších rychlostech to bude zřejmě více. Test byl proveden na suché silnici, pak se ale rozpršelo, takže měření času na čtvrtmíli zatím není k dispozici. Alespoň máme na co se těšit...







Režim Ludicrous Plus znamená zlepšení zrychlení. Jeho zapnutí stojí za to samo o sobě
Zdroj: DragTimes na YouTube
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
14.12.2025
Žena jela autem po dálnici a najednou jí na střeše přistálo letadlo. Video zachycuje vše
11.12.2025
Muž si nechal na zimu hodit své Ferrari jeřábem na balkon jen aby zjistil, že Vídeň není Dubaj
10.12.2025
Nové na MotoForum.cz
- MS side 2026 bez Mostu včera 17:36
- Nejméně navštívené Grand Prix 2025 včera 17:11
- Indian Sport Scout RT 2026: s uzamykatelnými kufry včera 11:10
- Marcel Schroetter pojede IDM Superbike včera 10:00
- Brno skončilo v Top-5 14.12.2025
Nejnovější články
Máte ještě šéfdesignéra? A mohli bychom ho vidět? Jaguar Land Rover odmítá říct, co se stalo s jeho „kreativním ředitelem”
před 3 hodinami
VW dnes poprvé ve své 88leté historii uzavře svůj německý závod, cesta zpět už zřejmě nevede
před 4 hodinami
Rozfofrovali jsme stovky miliard za elektromobily a efekt je nulový. Německý profesor popsal, jak absurdní je tato cesta boje proti emisím CO2
včera
Tohle je nový král ztráty hodnoty. Majitel si myslel, že na něm vydělá balík, ve skutečnosti ale prodělal přes 20 tisíc na každém ujetém km
včera
Prodeje Tesly jdou skutečně do kopru. A hodně. Přesto ze současné situace v segmentu silně profituje
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
