Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
The Ultimate Advertising Machine: BMW chce zobrazovat reklamy v palubních systémech
24.1.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Mnichovské automobilce nejspíš nestačí tisíce billboardů okolo silnic, chce dostat reklamu i do palubních systémů, navíc založenou na aktuální poloze.
Vypadá to jako zpráva, kterou by člověk čekal 1. dubna, nicméně není tomu tak - BMW vydalo tiskovou zprávu, podle niž v současnosti testuje přídavek palubního systému iDrive, který by v závislosti na poloze vozidla přijímal reklamu a zobrazoval ji na displeji navigace. Tomuto systému říká „vitruální trh budoucnosti”.
Projekt cílí na „nabídky a služby relevantní k trase a jejímu cíli a závislé na poloze”. BMW jako přínos uvádí možnost zobrazení informací o parkování včetně volných míst a cen. To by nebylo úplně od věci, avšak má to háček právě v podobě zmíněné reklamy - systém by vám na jedné z obrazovek přehrával reklamní spoty a informace o slevách v okolí, ať už na koberce nebo šunku.
Systém by měl umožnit řidiči si nastavit, jakou reklamu chce vidět, ale pochybujeme, že mezi možnostmi bude i „žádnou”. Představte si, že jedete podle navigace v nějakém městě třeba v Maďarsku, kde jste ještě v životě nebyli, a místo instrukcí kam jet najednou na head-up displeji vidíte informaci, že za druhým rohem vlevo mají skříně ve slevě.
Že jsou navigace v automobilech ve spojení s internetovým připojením docela třaskavá kombinace, již víme, přídavek reklamy však zní skoro jako špatný vtip. Otázka na BMW: bude pak ta navigace do auta pro zákazníky zdarma, placená onou reklamou?
BMW testuje příjem reklamy do palubního systému auta, závislé na aktuální pozici. Slogan „The Ultimate Driving Machine” by se tak mohl snadno změnit na jiný, podobný...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Zbrusu nové Bugatti s motorem V16 bylo poprvé nafoceno při testech, značka odhaluje jeho pravý původ
dnes - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
25.4.2024 - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024
Nejnovější články
- O bobra míň nebude. BMW řadu 4 nezařízne, chce lidi nechat dál si vybírat to, po čem touží
před 7 hodinami - Slovenské létající si naostro vyzkoušel slavný hudebník, dodávky prý začnou už příští rok
před 8 hodinami - Mercedes se kaje a říká, že už nebude lidem vnucovat elektromobily, nechá je si vybrat. Ale kde?
před 10 hodinami - Trápící se Rivian zkouší rozprášit sklady slevami. Zákazníkům konkurence nabízí 117 tisíc Kč, i když prodělává miliony na autě
před 11 hodinami - Někdo si za půl miliardy koupil možná nejkrásnější McLaren F1 a ujel s ním 23 km, teď ho prodává
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva