The Ultimate Advertising Machine: BMW chce zobrazovat reklamy v palubních systémech

Mnichovské automobilce nejspíš nestačí tisíce billboardů okolo silnic, chce dostat reklamu i do palubních systémů, navíc založenou na aktuální poloze.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

The Ultimate Advertising Machine: BMW chce zobrazovat reklamy v palubních systémech

24.1.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

The Ultimate Advertising Machine: BMW chce zobrazovat reklamy v palubních systémech

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Mnichovské automobilce nejspíš nestačí tisíce billboardů okolo silnic, chce dostat reklamu i do palubních systémů, navíc založenou na aktuální poloze.

Vypadá to jako zpráva, kterou by člověk čekal 1. dubna, nicméně není tomu tak - BMW vydalo tiskovou zprávu, podle niž v současnosti testuje přídavek palubního systému iDrive, který by v závislosti na poloze vozidla přijímal reklamu a zobrazoval ji na displeji navigace. Tomuto systému říká „vitruální trh budoucnosti”.

Projekt cílí na „nabídky a služby relevantní k trase a jejímu cíli a závislé na poloze”. BMW jako přínos uvádí možnost zobrazení informací o parkování včetně volných míst a cen. To by nebylo úplně od věci, avšak má to háček právě v podobě zmíněné reklamy - systém by vám na jedné z obrazovek přehrával reklamní spoty a informace o slevách v okolí, ať už na koberce nebo šunku.

Systém by měl umožnit řidiči si nastavit, jakou reklamu chce vidět, ale pochybujeme, že mezi možnostmi bude i „žádnou”. Představte si, že jedete podle navigace v nějakém městě třeba v Maďarsku, kde jste ještě v životě nebyli, a místo instrukcí kam jet najednou na head-up displeji vidíte informaci, že za druhým rohem vlevo mají skříně ve slevě.

Že jsou navigace v automobilech ve spojení s internetovým připojením docela třaskavá kombinace, již víme, přídavek reklamy však zní skoro jako špatný vtip. Otázka na BMW: bude pak ta navigace do auta pro zákazníky zdarma, placená onou reklamou?


The Ultimate Advertising Machine: BMW chce zobrazovat reklamy v palubních systémech - 1 - bmw reklama v autech 01The Ultimate Advertising Machine: BMW chce zobrazovat reklamy v palubních systémech - 2 - bmw reklama v autech 02
BMW testuje příjem reklamy do palubního systému auta, závislé na aktuální pozici. Slogan „The Ultimate Driving Machine” by se tak mohl snadno změnit na jiný, podobný...

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.