Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Tohle je prý myčka budoucnosti. Nemá kartáče, auta se ani nedotkne (foto, videa)
22.10.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
LeisuWash umyje vaše auto zcela automaticky a aniž by se dotkla laku kartáčem. Místo nich používá vysoký tlak vody, což ale též nemusí být dokonalé.
Pokud máte rádi rychlost a komfort mycí linky, patrně nepatříte mezi ty, kteří by pečlivě studovali články jako 9 chyb, které možná děláte při mytí auta a nevíte o tom. I tak můžete mít obavu z kartáčů a následků jejich v kontaktu s lakem vašeho auta. Kompromis se zdá být nezbytný, komfort za škrábance, však na tomto poli dávno nikdo nic převratného nevynalezl a ani citlivější textilní kartáče mnoho neřeší. Číňané ale říkají, že svět automatických myček aut nadobro změní - stvořili LeisuWash, mycí linku pracující v prostoru, jaký je znám z běžných myček u čerpacích stanic, ovšem bezdotykovou.
Místo kartáčů používá vodu, kterou na auto stříká ze všech stran pod velkým tlakem a tak ho zbavuje nečistot. Postup není nepodobný ručnímu bezdotykovému mytí v boxu, jen námahu převezme stroj - namáčí auto, nanáší šampon a pak ho vysokým tlakem zbavuje šamponu i s blátem, prachem či hmyzem. Umí také voskovat jako běžné myčky a auto také sušit.
Ovšem, příliš velký tlak vody, údajně až 85 barů, také může být pro lak dost destruktivní, a i na videích níže je vidět, že je tlak dost velký. A vidíme, že i poměrně špinavá auta jsou očištěna, jakkoli z nepříliš kvalitních záznamů není zřejmé, jak dokonale. Ať už se vám tento nápad zamlouvá jakkoli, mohla by být zajímavá alternativa dnes běžných kartáčů - v Číně už se jak vidno dočkal nasazení a výrobce doufá, že toto řešení jednou trh zcela ovládne. Jestli se to stane, uvidíme, ale pokud ano, neříkejte, že jsme vás nevarovali. My ovšem tak jako tak zůstaneme raději věrni pečlivému ručnímu mytí, třebaže skýtá nejvíce námahy...
















LeisuWash sice nepoužívá kartáče, ale přílišný tlak vody také laku zrovna neprospěje
Zdroj: Alibaba
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
před 11 hodinamiUnikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025„Bugatti pro chudé” se konečně ukázalo v akci na okruhu i ve sprintu. Je to nejrychlejší auto svého druhu, poráží i špičková Ferrari a Lamba
9.6.2025
Nejnovější články
Drahé značky musí litovat, že kdy vsadily na elektromobily, s obyčejnějšími auty prohrávají jedno srovnání za druhým
před 2 hodinamiPokud česká armáda opravdu potřebuje mobilní kuchyně, máme pro ni řešení. Místo 5 milionů stojí 36 tisíc
před 4 hodinamiFinové chtějí na elektrický pohon předělat i obří trajekty, už jejich základní parametry šokují svou absurditou
před 5 hodinamiFiat se chce stát tím, čím už vlastně býval, výrobcem normálních aut pro lidi. Jeho další novinka půjde po krku Dacii
před 7 hodinamiVW je zjevně nepoučitelný. Jakýkoli neúspěch ho neodradí od toho, aby elektromobil udělal i z toho nejnevhodnějšího auta
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva