Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Toto je nejlevnější Bugatti, na kterém si sjedete. Vysloveně levné ale není
29.3.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Nový Chiron vyjde na 70 milionů Kč a žádný jiný typ Bugatti nenabízí. Tedy, s motorem. Pokud přijmete stroj bez něj, lze se i k Bugatti dostat levněji.
Možná tomu nebudete věřit, ale přepracovat se po silnicích či mimo ně lze také jinak než autem. Existuje věc jménem bicykl zvaná nepřesně též kolo, jejíž efektivita sice od vynálezu spalovacího motoru pokulhává, chůzi či běh ale překonává. Používají ji také někteří motoristé, cyklistika je totiž také koníček a pro některé je i povoláním. Ať už ale patříte mezi první, druhé nebo ještě úplné jiné, můžete bicykl použít i k jinému účelu - nejlevnějšímu vstupu mezi majitele dopravního prostředku značky Bugatti.
Nepleťte si ale pojmy „nejlevnější” a „levný” - Bugatti, o kterém bude řeč dnes, stojí 980 tisíc Kč a je to opravdu cena bicyklu. Právě takovou sumu stojí kolo PG Bugatti, které si můžete prohlédnout na obrázcích a videu níže. Váží asi 5 kg, je z 95 % vyrobeno z karbonu a pro Bugatti jej vyrábí německá firma PG. Výrobce o něm říká, že to je „speciální městské kolo”, zároveň ale dodává, že je tak speciální, že se pro jízdu ve městě vlastně nehodí. Prý se jedná o sportovní náčiní, které není primárně určeno pro použití na veřejných silnicích.
Na co tedy je, ptáte se? Díky ultralehké a aerodynamické konstrukci se budete namáhat jen velmi málo, až ho budete nakládat na střechu nebo ho potáhnete na přívěsu na velodrom. Anebo můžete koupit menší a levnější šroubky a hmoždinky, až ho budete montovat na stěnu jako dekoraci nad trofeje z okresního cyklistického závodu.
A nebo si ho vážně můžete koupit jako nejlevnější Bugatti, na kterém si sjedete. Jak si můžete prohlédnout níže, dostanete jej i ve velmi „bugattích” barvách, takže dámy, zvlášť ty s cyklistickými sklony, budou jistě ohromeny. Jen je otázkou, jestli to bude v pozitivním smyslu slova pro vaše bezmezné bohatství, nebo v negativním pro vaši bezmeznou rozmařilost...










PG Bugatti nemá šestnáct válců, je to bicykl. Karbonový, lehký a aerodynamický, ale pořád bicykl. Za milion
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
před 10 hodinamiBMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
včeraČínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025
Nejnovější články
Fiasko kdysi převratného motoru Nissanu přichází pro firmu v nejhorší možný čas, může ji přivést až do záhuby
před 3 hodinamiVědci popsali, proč se tolika lidem dělá z elektrických aut fyzicky špatně
před 4 hodinamiAž komicky silný Ariel Atom je tu po 25 letech od zrodu proto, aby vám zdeformoval obličej jako Clarksonovi. Vypadá i jede jako malá F1
před 6 hodinamiProdeje elektrických Fordů se dál mohutně propadají, sportovní spalovací Mustang už v USA dokonce překonává rodinný Mach-E
před 7 hodinamiPorsche je nepoučitelné a znovu opakuje 12 let starou chybu, tentokrát v ještě větším měřítku
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva