Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Upravené Bugatti Chiron s neoriginálními koly je něco, co se nevidí každý den
29.11.2020 | Petr Miler
Jsou auta, která si upravuje kde kdo. A pak jsou tu taková, na něž se neodváží sáhnout ani velcí fandové tuningu. Neoriginální kola pro Bugatti Chiron se tedy hned tak nevidí.
Pokud si někdo koupí ojeté auto, je vcelku běžné, že se jej záhy pokusí vylepšit novými neoriginálními koly. Typické bývá, že beztak potřebuje nové pneu, stará kola jsou zašlá, malá či jen ocelová, a tak koupě nového obutí i s kvalitními disky dává smysl - auto bude hezčí a dost možná bude i lépe fungovat. Pochopitelně lze pořídit také ta originální, ale bývají docela drahá, často neúměrně své kvalitě. A pokud si koupíte třeba 10 let staré BMW za pětinu jeho původní ceny, asi si k němu nepřikoupíte nové disky od automobilky za vysoké desetitisíce.
U nových aut už je to ale běžné o poznání méně. U těch levnějších se to vídá, třeba si někdo koupil nový vůz na „plecháčích” a lepší kola se rozhodl přikoupit až později. Ale ruku na srdce, kolikrát jste viděli třeba zánovní BMW na neoriginálních kolech? Neříkáme, že to neexistuje, ale je to výjimečné a stává se to ještě výjimečnějším, čím výše v „potravinovém řetězci” půjdeme. Porsche na neoriginálních kolech? Ferrari na neoriginálních kolech? To už jsou opravdu rarity. Dnes vám ovšem ukážeme něco, co se vídá jen jednou za pár let - Bugatti na neoriginálních kolech, dokonce aktuální Chiron.
Trochu pochybujeme, že této nabídky využije z majitelů Chironu jakkoli větší množství lidí, firmy Premier Edition a 1221 Wheels, která stojí za jejich výrobou, ale zjevně uvažují jinak. Daly tak za vznik úpravě postavené okolo disků o rozměru 11x20 palců vpředu a 14x21 vzadu. Jejich design je trochu barokní a sami posuďte, jak moc se vám zamlouvá, kola na každý pád mohou být objednána v různých barevných provedeních - na fotkách vidíme ta černá a stříbrná.
Premier Edition říká, že jsou o 20 % lehčí než ta od Bugatti a dále obouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 o standardním rozměru, ty jsou pro Chiron ostatně jediné schválené automobilkou. Nevíme, kolik stojí, s ohledem na cenu čehokoli pro Bugatti a nutnost umořit náklady na vývoj v pár prodaných sadách, bychom se nedivili cifře v řádu milionů korun za sadu.




Bugatti Chiron s neoriginálními koly je zvláštnost, firma Premier Edition přesto jedna taková nabízí. Foto: Premier Edition
Zdroj: Premier Edition
Bleskovky
Nová vlajková loď Škody předčasně ukázala svůj vzhled na ilustracích, takhle to žádná krasavice nebude
včeraClarkson, Hammond a May se překvapivě vrátí v novém motoristickém pořadu, navíc už za měsíc
19.3.2025Ferrari se asi spletlo a vtípek pro 1. duben pustilo ven o 14 dnů dřív. Jak jinak by se mohlo začít prodávat tohle?
18.3.2025
Nejnovější články
Lamborghini po fatálním selhání dává ruce pryč od ostrého elektrického Hyundai: Nechci simulaci spalovacího auta, říká šéf
před 2 hodinamiVW možná začíná chápat, po elektrickém kolapsu přesunul pozornost ke svému nejžádanějšímu autu vůbec
před 4 hodinamiDalší kontroverzní kreace Mansory dráždí oči i žaludek, její jméno dává nepokrytě najevo, komu „podkuřuje”
před 5 hodinamiAudi rozjede prodeje aut nové levné značky AUDI už za pár týdnů, je to zatím vrchol jeho úpadku
před 7 hodinamiRozlučka Toyoty s její jedinou manuální šestiválcovou mašinou je absurdně drahá, nemravně využívá současného dění
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Přívěs. vozík Vezeko Vario B08.2 (2013) 03.21. 14:08 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 03.21. 12:19 - Brus
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.21. 10:13 - Stepan
- Benzina paliva 03.21. 09:36 - pavproch
- Pneu koutek 03.21. 09:09 - pavproch
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.21. 08:50 - řidičBOB
- GTD + STI 03.20. 22:37 - Stepan
- IT poradna 03.20. 15:50 - pavproch