Volkswagen ruší plány na 10stupňový automat, je příliš náročný a drahý

 | 4 příspěvky | 17.9.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený josephko

Moc nerozumiem tým vysokým.. | 17.9.2015 12:59reagovat
avatar

Moc nerozumiem tým vysokým nákladom na vývoj. Teraz sa dá v podstate všetko vyprojektovať a odskúšať najskôr v 3D programoch. Navyše sa už predávajú autá s 9-stupňovým automatom, takže je od koho sa učiť...

Nepřihlášený Nepochopis

Ano, vsechno jde udelat na.. | 18.9.2015 13:51reagovat
avatar

Ano, vsechno jde udelat na pocitaci... ale ono to tak nefunguje. Je treba pracovat s tim, ze vnejsi rozmery prevodovky musi zustat stejne, nelze je adekvatne zvetsovat s dalsimi stupni a proste tam mohou byt konstrukcni omezeni, ktere jim vysly treba pri tech simulacich, ze by to nemusely materialy pobrat a zivotnost by byla mala a pokud uz v pocatku zjisti, ze to neni ono, tak proc v tom pokracovat.

Za par let treba.

navic pri takovem poctu stupnu uz je otazkou, proc tam nedat rovnou variator, tak jak to pouzivaji jini. A ono uz i u tech dnesnich beznych 7mi a 8mi stuponovych to kvedla porad a pocet razeni taky ovlivnuje zivotnost.

karelpipa

ono uz jenom to, ze ozuben.. | 18.9.2015 20:09reagovat
avatar

ono uz jenom to, ze ozubena kolecka jsou mensi, protoze se musi vmestnat do prakticky stejnyho prostoru jako kdysi 5 rychlostni neco o zivotnosti vypovida.

vana

Už i devítikvalt je nesmys.. | 18.9.2015 20:44reagovat
avatar

Už i devítikvalt je nesmysl. Konečně někdo dostal rozum.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše