Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Zpravodajská relace se změnila v ostudu pro Range Rover, reklamu na Toyotu
16.12.2018 | Petr Miler
Jsou situace, které nejlépe vymyslí sám život. Tato se odehrála v Kurdistánu za bleskových povodní po silných deštích a rychle se proměnila v neplánovanou reklamu Toyoty.
Obří automobilky jako Toyota patří mezi největší firmy světa. Takové si najímají ty nejlepší reklamní agentury, které jim pomáhají s propagací, ani jejich dobře placení kreativci ale nemají šanci vymyslet to, co sám život. Důkazem budiž přiložené video, záznam kurdské televize Rudaw informující o tamních bleskových záplavách, které nastaly po silných deštích.
Záběry ukazují silnici, která se v podstatě změnila v říční koryto. Je tu spousta vody, navíc poměrně silný proud, majitel předchozí generace Range Roveru si přesto myslel, že tohle místo překoná. Nebylo to snad ani moc troufalé, jeho auto patří mezi nejschopnější off-roady světa, které v komfortu projíždí místy, kam se jiné vozy ani nevydají.
Jenže ouha, vody tu podle všeho bylo moc a jeho stroj si s ní už neporadil - v horším případě nasál vodu do motoru, v lepším prostě ztratil kontakt se silnicí, nyní improvizovaným dnem řeky. Na záběrech tak vidíme bagr, který mu vyrazil na pomoc a pak... starou Toyotu Hilux.
Řidič japonského pick-upu musel vidět, co se na místě děje, navíc mu podle zprávy Rudawu ostatní radili, ať se místem nepokouší projet. Toho ale nakonec nedbal a vydal se na druhý břeh. I když byste si ve srovnání těchto dvou aut na Toyotu patrně nevsadili, byl to právě Hilux, který místem projel, jako by se nic zvláštního nedělo. Kolem Range Roveru se producíroval jako při defilé.
Ostuda pro skoro všehoschopný off-road a dokonalá, pochopitelně neplánovaná reklama na mnohem méně respektovanou terénní techniku Toyoty v přímém přenosu. Něco takového by reklamní agentury vážně nevymyslely, zkrátka to není možné...






Úsměvná, i když současně pro Range Rover smutná situace vykreslila primitivní pick-up Toyoty jako lepší off-road než citelně modernější britský stroj
A Toyota ad was born in #Kurdistan this week #TwitterKurds pic.twitter.com/f3o0vpLb2M
— Adam Mirani (@amirani87) 11. prosince 2018
Zdroj: Jalopnik
Bleskovky
Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
včeraSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025George Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
30.4.2025
Nejnovější články
BMW zastavilo výrobu elektromobilů, říká tomu „odložení produkce”. Trh je prý saturovaný
před 3 hodinamiVýkonná elektrická Kia nepřestává ruinovat majitele, za roční auto se zanedbatelným nájezdem v aukci nikdo nedal ani polovinu původní ceny
včeraČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
včeraNové BMW M3 dostane úplně nový typ spalovacího motoru, odhalil manažer automobilky, jsme na něj zvědavi
včeraVolvo v problémech oznámilo, že bude propouštět, musí ušetřit nejmíň 41 miliard Kč
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.02. 08:53 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 05.01. 14:44 - pavproch
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins