Audi RS2 Avant 1994: vlk v rouše beránčím měl 315 koní a cejch Porsche

 | 10 příspěvků | 15.2.2014 Adam Šrámek
Reagovat

Nepřihlášený Ernie

quattro sa pise s malym "q.. | 15.2.2014 14:22reagovat
avatar

quattro sa pise s malym "q" !!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený gargamel

Reakce na: quattro sa pise s malym "q.. | 15.2.2014 18:48reagovat
avatar

To je úplně jedno přece. Stále je to pohon všech kol Audi ne

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ernie

Reakce na: To je úplně jedno přece... | 15.2.2014 21:08reagovat
avatar

Nie je to jedno. Redakcia to proste nevie/nechce pochopit. Ked raz maju ten nazov s "q", nie "Q", tak nech nerobia zbytocne amaterske chyby. Nesvedci to o ich profesionalite...

karelpipa

no to je naprostá hrůza, u.. | 16.2.2014 09:31reagovat
avatar

no to je naprostá hrůza, už to můžou rovnou ukončit

vana

No úplná hrůza to není, al.. | 16.2.2014 16:17reagovat
avatar

No úplná hrůza to není, ale znalost jak se co píše taky patří k automobilové gramotnosti

Nepřihlášený B4best

Ach jo... dalsi i"qac", co.. | 3.4.2018 16:12reagovat
avatar

Ach jo... dalsi i"qac", co resi veci, ktere nikoho nezajimaji.

Ale kdyz uz jsme u toho. quattro je obchodni oznaceni pohonu vsech kol u Audi.

Quattro, je prvni auto s pohonem vsech kol quattro.

Dnes se mu rika urQuattro, neco jako: na pocatku bylo Slovo... atd.

Nepřihlášený B4best

A ted k te RS2... Jeden b.. | 3.4.2018 16:24reagovat
avatar

A ted k te RS2...

Jeden blabol za druhym....

Audi RS2, je Audi S2 avant, ktera byla prevezena z Ingol. do Zuffenhausenu na dokonceni. Motor neni kompletne prepracovany. Je stejny jako u S2 (ABY), pouze ma nekolik odlisnosti. Jinou vyfukovou vacku, jine nastaveni casovani ventili ( vodni pumpa ma o 3 zuby mene a rozvodovy remen je o 1 zub kratsi) jine vstriky, jiny regulator tlaku paliva, na sani, jez je shodne s S2, se objevil pouze vylisek powered by PORSHE. Jine vyfukove svody a turbo kkk24/7200.

A to je vsechno, co se tyce motoru.Zbytek je identicka ABY, AAN.

Nepřihlášený

Dale, motor mel zcela shod.. | 3.4.2018 16:37reagovat
avatar

Dale, motor mel zcela shodnou ridici jednotku. Zmenil se pouze map senzor z 250kpa na 300kpa, odpor kvuli jinym vstrikum a samozrejme software a i kdyz jsem tomu ze zacatku neveril. Uz RS2 mela elektronicky omezovac rychlosti na 260 km/h. Samozrejme po uprave soft a mapy, 6 rychl. prevodovka 01E je schopna auto dostat az ke 300km/h.

ABS a ridici jednotka ABS, je take shodna s S2 a nikdy nezasahovalo pozdeji.

Intercooler je o 70mm sirsi nez u S2 a vaha vzduchu je jina pouze mrizkou jez chrani dratek. RS2 ma 10mm plastovou ctvercovou mrizku, S2 ma dratenou mrizku s propustnosti cca 2mm.

Nepřihlášený B4best

Jinde jsem zase cetl, ze i.. | 3.4.2018 16:54reagovat
avatar

Jinde jsem zase cetl, ze inzenyri od Porsche zapomeli, ze maji v rukou Audi a tak RS2 dostala naboje 5x130 a kola z 964.

Samozrejme ze je dostala, protoze tam potrebovali dostat 4piste brzdice a ty jsou dost siroke a ET 55 zcela vyhovolalo, pri zachovani puvodnich blatniku vpredu i vzadu. A zadni naprava dostala jeste pakny uvnitr kotoucu pro rucni brzdu, vzadu byly take 4pistky.

A mechanicka uzaverka zadniho diferencialu pomahala k vykonu na 100km/h za 5.4s...

To je dalsi nesmysl.

Uzaverka je dobra tak na snehu, kdyz uzamknete zadni napravu. Ale zamknout ji a rozjizdet se tak, abych byl ma 100vce za 5 s, by bylo uplne blaznovstvi.

Tech blbosti je moc, spis to vidim, ze az budu v duchodu napisu o RS2 knizku :-) zatim neverte vsemu co ty kluci z redakce o sportovnich autech napisou. Obcas to jsou nesmysly...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše