LaFerrari vs. McLaren P1: kdo ovládne střet ženevských hvězd?

 | 6 příspěvků | 9.3.2013 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený Vincent

Jednoznačně LaFerrari. Vzh.. | 9.3.2013 14:20reagovat
avatar

Jednoznačně LaFerrari. Vzhled. Hmotnost. Výkon. Vzhled.... vyvolává Pavlovův reflex, P1 spíše rozpačité pocity, byť mu nelze upřít působivost a schopnosti. Ale Ferrari překonalo očekávání, nemůžu se na něj vynadívat. Paráda.

Nepřihlášený deathfauvé

Pro mě taky jednoznačně F.. | 9.3.2013 18:06reagovat
avatar

Pro mě taky jednoznačně Ferrari, a nejen proto, že jsem jejich celoživotní fanda, ale i pro jejich filosofii.. Samotný LaFerrari je prostě skvost ve všech směrech, naproti tomu McLaren mě designem hluboce zklamal, ty oválný přechody všude a kamsi na supersport absolutně nepatří, takhle si představuju plastovou čínskou hračku.. Suchar Dennis si může na autosalonu tlachat co chce....zřejmě je afektovanej..

Nepřihlášený HWa

Jednoznačně Ferrari. Ji.. | 9.3.2013 18:19reagovat
avatar

Jednoznačně Ferrari.

Jinak když se McLarenu podaří TGTT za 1:03, což je o 4 vteřiny rychlejší než Zonda R, která je o mnoho lehčí (i když o něco méně výkonná) a už v "základu" má sliky, tak budu mít před ním neskutečný respekt.

Nepřihlášený Vincent

zapomněl jsem ještě na dal.. | 9.3.2013 19:30reagovat
avatar

zapomněl jsem ještě na další důležitý argument: ATMOSFÉRICKÝ V12!!!!!

Nepřihlášený III

Za mňa Ferrari. Síce vzhľa.. | 9.3.2013 20:42reagovat
avatar

Za mňa Ferrari. Síce vzhľadom ma nenadchlo, ale oproti P1 je na tom lepšie. A charizma toho V12...

V Mclarene nemali podľa mňa toľko bazírovať na elektropohone. Zmysel superšportového hybridu vidím len pri rekuperácií energie.

F1 je koncepciou stále neprekonaný

Nepřihlášený jarka

Pokud bych hodnotil jen vz.. | 10.3.2013 14:05reagovat
avatar

Pokud bych hodnotil jen vzhled, tak se mi o dost víc líbí P1 - díky jeho organickýmu designu na mě působí jak živí organismus (a to zadní křídlo ve tvaru obrácenýho křídla je prostě boží :) ). Jinak výkon a technologie obou je podle mýho z trochu jinýho světa a opravdu efektivně je řídit už bude chtít asi závodního pilota. A bez hybridní technologie by shodily dalších cca 200kg a to by byl teprve nářez. No škoda...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše