Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Muž najel s Pagani Huayra za tři dny víc kilometrů než ostatní majitelé za rok dohromady
21.10.2019 | Mirek Mazal
Tato auta jsou sice výjimečná hlavně kvůli tomu, jak jezdí, naprostá většina majitelů je ale jen sbírá. Ne tak muž vlastnící tento fialový roadster, za tři dny s ním přejel celý americký kontinent.
Jakkoli to může znít smutně, ta nejlepší a nejvzácnější auta ze současné produkce putují po převzetí novým majitelem nejčastěji do klimatizovaných garáží, nejlépe na korbě nákladních aut. Ty nejlepší z nejlepších strojů sice obvykle rostou na ceně bez ohledu na cokoli, s každým ujetým kilometrem se ale zhodnocení zmírňuje. A tak si kupci raději nechají náklad dopravit rovnou na místo dalšího uložení, kde jej nechají zrát jako víno.
Skupováním vzácných exemplářů vznikají ty největší sbírky nejezděných superaut, obdivované vozy tím ale ztrácí svůj původní význam. Automobil má jezdit, což je přístup, který preferuje i majitel Pagani Huayra Roadster na fotkách níže. A to bez ohledu na vliv kilometráže na hodnotu roadsteru vyrobeného uvnitř malé automobilky sídlící v San Cesario sul Panaro.
Vlastník nejsilnější a nejlehčí Huayary, který si říká prostě Bob, vůbec neřešil opatrný převoz přímo pod střechu a hned po převzetí vyrazil osobně zajet vidlicový dvanáctiválec M158 od AMG na několik epických výletů. Ten poslední vedl napříč americkým kontinentem, přesně jako v závodech Cannonball Run, jen o čas tu nešlo.
Pomalá jízda to ale stejně být nemohla, neboť cesta mezi břehy oceánů zabrala necelé tři dny. Italský klenot tak na jeden zátah zvládl 4 736 kilometrů - tolik nenajedou snad všichni ostatní majitelé Huayry za celý rok dohromady. Cestu nedoprovázely žádné problémy, Pagani tak zjevně vyrábí auta nemající problém sloužit svému primárnímu účelu. Škoda, že toho většina majitelů nevyužívá. Nad výjimkami, jako je tato, je ovšem třeba smeknout.












Z Pagani Huayra zjevně může být i dobrý společník na dlouhé trasy, skoro 5 000 km ujetých za tři dny hovoří za vše
Zdroj: @Instagram
Bleskovky
Při veřejných jízdách na Nürburgringu se Porsche 911 při stíhání ve vysoké rychlosti srazilo s BMW M2, brutální nehoda změnila obě auta v ohnivou kouli
před 3 hodinamiStačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
5.7.2025BMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Majiteli zánovního Volva za jízdy selhaly brzdy po aktualizaci software, který měl tento problém řešit. Vše natočil na video
před 2 hodinamiPři veřejných jízdách na Nürburgringu se Porsche 911 při stíhání ve vysoké rychlosti srazilo s BMW M2, brutální nehoda změnila obě auta v ohnivou kouli
před 3 hodinamiGaráž vydala poklad v podobě sotva jetého prvního elektromobilu Škody. Dnes zapomenutý propadák nevznikl ani ve 20 kusech
před 5 hodinamiVěříte Mercedesu byť jen slovo, když říká, že se jeho tragicky přijatá novinka prodává jako housky na krámě?
včeraFord upravil své levné velké SUV pro Čínu, aby ho nabídl po celém světě. Jeho skutečný původ skrývá
včera
Živá témata na fóru
- Video a Nordschleife, the best of 07.07. 11:21 - Předseda
- Onboard videa 07.07. 00:46 - brnenska.odchytova
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 07.05. 22:25 - Truck Daškam
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.05. 20:36 - Truck Daškam
- Porsche - vse o sportovnich modelech 07.05. 18:05 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 07.05. 13:46 - Stepan
- Cyklistické vlákno 07.04. 13:49 - HondaMan
- Dříve M135i, nyní ///M2 07.04. 13:31 - Vrooom