Tatra 613-5: zapomenutá pátá evoluce 613 měla konečně i pěkný interiér

 | 13 příspěvků | 5.7.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Richie.rich

Vyrobte to reloaded a dnes.. | 5.7.2017 09:38reagovat
avatar

Vyrobte to reloaded a dnes vam zakaznici utrhnou ruce tedy pokud to bude stat neco rozumneho?

Nepřihlášený Richie.rich

To je ta verze kterou pops.. | 5.7.2017 09:42reagovat
avatar

To je ta verze kterou popsul chytrolin z topgearu? Dokonce i pozitiva umel setrit svym starym senilnim humorem, a to uz bude mozna 20let;)

Nepřihlášený

běžte s těma konceptama už.. | 5.7.2017 12:47reagovat
avatar

běžte s těma konceptama už doprdele žádná automobilka nikdy neměla odvahu ,aby to opravdu vyrobila

tak proč nám furt cpete jak to mělo vypadat

Nepřihlášený Šukmír Šourek

slušnej tatrarák | 5.7.2017 13:48reagovat
avatar

slušnej tatrarák

Nepřihlášený

Porad hnus | 5.7.2017 16:04reagovat
avatar

Porad hnus

Nepřihlášený

Ty vole co je na tom hezkéh.. | 6.7.2017 07:56reagovat
avatar

Ty vole co je na tom hezkého?????? Vyříznutá rovná překližka a dotoho vsazené budíky a ovladače ze 120tky:-)))) to originál od italů už v 80 letech byl TOP.Podívejte se co měl v těch letech například citroen u XM nebo DS.Co měl Renault u R26 nebo volvo Tohle je ostuda

Nepřihlášený

A v roce 1991 měl již Rena.. | 6.7.2017 07:59reagovat
avatar

A v roce 1991 měl již Renault model Clio evropské auto roku a model Safrane !!!!! Ta kombinace prvků favorit š120 je ohavnost

Nepřihlášený

Nejlepší popisek pod fotko.. | 6.7.2017 08:14reagovat
avatar

Nejlepší popisek pod fotkou, že interiér byl na svou dobu velice ....

Ty vole co je to za bláboly.Vždyť je to přesná ukázka zmaru českých firem co si mezi sebou půjčovali budíky a čudlíky a komouši to vše zkurvili.Ten interiér je příšernost a v době 1991 měla konkurence naprosto famózní interiéry i sedadla.Tohle jsou ovladače ze 70 let.Nejlepší ten zámek na kastlík u spolujezdce ze Š kk ody Garde.To mě poser to je směšné.Z venku je to ještě větší tragédie

Nepřihlášený polovodic

hovno komouši, ti po převr.. | 19.1.2018 09:21reagovat
avatar

hovno komouši, ti po převratoví zloději Tatru pohřbili

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Richard Švancara

Reakce na: hovno komouši, ti po převr.. | 28.1.2018 17:01reagovat
avatar

Byli to komunisté, co Tatru odepsali.A to nařízením č. 1. z roku 1978. Čímž rapidně poklesl počet vyráběných kusů, nebylo možné ji exportovat. I když byla drahá, tak peněz nebylo nazbyt (to by to vypadalo jinak že...) ...a pak už se to jen a jen nabalovalo a nabalovalo...

Nepřihlášený Richard Švancara

Reakce na: hovno komouši, ti po převr.. | 28.1.2018 17:02reagovat
avatar

Nařízení č. 1. z roku 1978 = omezení uživatelů osobního vozu Tatra 613

Nepřihlášený vasa26

ETB prodaná 2010 s nejmenším.. | 10.3.2018 20:32reagovat
avatar

ETB prodaná 2010 s nejmenším nájezdem je doma v CZ :-) v UK nezbylo nic.. (info. pro odborníky )

.

Nepřihlášený Honzax

No tak ten interiér je spíš.. | 10.9.2018 15:18reagovat
avatar

No tak ten interiér je spíš z nouze cnost, když tam dají staré ovladače ze stodvacítky (mimochodem, nikdy jsem nepochopil, proč byl spínač varovných blinkrů otočný) a výdechy ventilace z Favorita, které se tam naprosto nehodí, tak nějaká překližka podýhovaná ořechovou dýhou to už nezachrání. Ty budíky určitě ze Škodovky nejsou, ale žádná velká krása to taky není, ve velkých automobilkách dělají interiéry specialisté, toto byla spíš lidová tvořivost. Je škoda, že osobní Tatra nepřežila, ale mám bohužel pocit, že tak jako tak neměla šanci proti gigantům typu BMW, Mercedes, Audi, nemluvě o RR a Bentley apod. Prostě byl to produkt své doby (papalášfáro) a jakmile ta doba skončila, skončila i poptávka. Je to smutné, ale je to tak - ekonomika je jen jedna.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše