Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulia zná ceny všech verzí, jsou nižší než u BMW 3
3.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italský sedan ve své domovině začíná na 960 tisících korun, u nás by mohl startovat pod 945 tisíci, právě na tolika u nás začíná BMW 318d.
O cenách nové Alfy Romeo Giulia jsme se zmiňovali již před pár dny, kdy se na světlo světa dostaly první cifry. Ty zaváněly typickým italským sebevědomím, neboť za sedan osazený 2,2litrovým turbodieselem o výkonu 150 koní a výbavou Business se značka rozhodla požadovat na domácím trhu 37 500 Eur (cca 1 014 000 Kč). Nově máme k dispozici úplný italský ceník, který tato očekávání víceméně naplňuje. A prozrazuje i více.
Aktuálně tedy víme, že nová Giulia startuje na domovské hroudě na částce 35 500 Eur (960 000 Kč), což je na 150 dieselových koní a šestistupňový manuál docela vysoká suma. A to i za předpokladu, že standardní výbava obsahuje 16palcová litá kola či kupříkladu multimediální systém Connect s 6,5palcovým displejem nebo automatickou klimatizaci.
Dá se předpokládat, že na českém trhu bude Giulia k dispozici za o něco nižší částku, opravdu výrazný rozdíl ale nečekáme. Podstatné je, že ceny nového italského sedanu jsou nastavené tak, aby byly vždy o něco níže než srovnatelné BMW řady 3. Například Giulia se 150koňovým turbodieselem ve verzi Business Launch Edition stojí 37 300 Eur, což je - jistě ne náhodou - o 400 Eur méně než v Itálii žádané 318d Business Advantage.
U nás začíná 318d ve standardním provedení na 945 000 Kč a pakliže současný základ Giulie přijde v Itálii přepočtem z eur na 960 tisíc Kč, můžeme u nás předpokládat cifry vždy o pár desítek tisíc nižší. Nějaké rozdíly jistě budou ve výbavě, nicméně tím nejzásadnějším argumentem pro zákazníky bude favorizace té či oné značky, ať už z jakéhokoli důvodu.
Výslednou volbu necháme již na vás, nadcházející týdny pak jen potvrdí, zda náš odhad nebyl jen střelou od boku a české zastoupení bude více či méně sebevědomé. Aktuálně tak jen dodáme, že se silnější verzí turbodieselu, tedy se 180koňovou variantou, Giulia startuje na sumě 40 500 Eur (1 095 000 Kč), ovšem již ve výše položené výbavě Super.
V úvodu zmiňovaný stupeň Business, který zřejmě bude nejčastější volbou zákazníků, je pak k dispozici se slabším motorem a manuálem od zmíněných 37 300 Eur (1 009 000 Kč), s osmistupňovým automatem pak od 39 500 Eur (1 068 000 Kč) a se silnějším dieselem od 42 500 Eur (1,15 mil. Kč). Rozdíly je přitom vždy třeba hledat v několika položkách výbavy.
Jedinou aktuálně nabízenou benzinovou variantou je pak Quadrifoglio Verde, za jejíž 510 koní dáte 79 000 Eur (2 136 000 Kč). Počítat je přitom možné se specifickým bodykitem, 19palcovými litými koly nebo třeba karbonem a Alcantarou uvnitř. A mimochodem, BMW M3 začíná v Itálii na 78 950 Eur - tady už si Alfa věří o trochu více. Ale vážně jen o trochu...






Alfa Romeo Giulia již zná kompletní italské ceny aktuálně dostupných verzí, z ceníku vám můžeme ukázat i paletu dostupných barev, čalounění interiéru a kol
Základ je k dispozici od 960 tisíc korun...
...Quadrifoglio Verde pak začíná na 2,136 milionu Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nejnovější články
Číňané mají převzít zavírané továrny VW a rozjet v nich vlastní výrobu, nic jiného o úpadku Evropy neříká víc
před 9 hodinamiVýkonná elektrická Kia nepřestává ruinovat majitele, za roční auto se zanedbatelným nájezdem v aukci nikdo nedal ani polovinu původní ceny
před 10 hodinamiČíňané ukazují, že pořád dělají obchod, ne jen politiku. Dřív jen elektrická značka nabídne Evropanům spalovací auta, protože je chtějí
včeraNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
včeraVW říká, že jeho spolupráce s Fordem je „velmi, velmi, velmi úspěšná”. Myslí těch 20 prodaných Capri v Česku za první kvartál?
včera
Živá témata na fóru
- GTD + STI 05.03. 17:37 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 05.03. 16:38 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 05.03. 13:40 - pavproch
- VZKAZY 05.02. 14:28 - pavproch
- Prodám Volkswagen Transporter 2.0 TDI 05.02. 12:09 - M.Z.
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.02. 08:53 - řidičBOB
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1