Představení

18061 článků.

Nástupci elektrických propadáků Fordu jsou u ledu, rodina majitelů firmy přesto dál blouzní v elektrické křeči

před hodinou | Petr Prokopec

Nástupci elektrických propadáků Fordu jsou u ledu, rodina majitelů firmy přesto dál blouzní v elektrické křeči Fakt, že se modrý ovál dál nechce hnát s těmito auty za každou cenu proti zdi, lze vnímat jako krok správným směrem. Ale přečtěte si, jak to potomci z...

Automobilka otočila o 180 stupňů. Tohle auto mělo skončit s motory V8, místo toho teď bude nabízet jen osmiválce

před 2 hodinami | Petr Prokopec

Automobilka otočila o 180 stupňů. Tohle auto mělo skončit s motory V8, místo toho teď bude nabízet jen osmiválce Tento krok jen podtrhuje, k jak rychlým a radikálním změnám přistupují automobilky, které znovu začaly používat zdravý rozum a reflektovat přání zákaz...

Někdo to říct musel: Stesky nad cly jsou přehnané, radši se ptejte, jestli vaše auta za něco stojí, dráždí šéf BMW

před 7 hodinami | Petr Miler

Někdo to říct musel: Stesky nad cly jsou přehnané, radši se ptejte, jestli vaše auta za něco stojí, dráždí šéf BMW Snad poslední racionálně uvažující šéf velké automobilky zas jednou trefil hřebíček na hlavičku. Konkurenti si mohutně stýkají nad americkými i evrops...

VW bere svým autům poslední zbytky identity, tato novinka by mohla být skoro čímkoli v nabídce kohokoli

včera | Petr Miler

VW bere svým autům poslední zbytky identity, tato novinka by mohla být skoro čímkoli v nabídce kohokoli Ale vážně, co tohle auto spojuje s VW krom loga na přídi? Dosaďte si místo něj znak Hondy a máte před sebou dokonalého Japonce. Volkswagen jako by mus...

Automobilka chtěla testem ukázat, že dojezd elektromobilů už není problém, dokázala pravý opak

včera | Petr Prokopec

Automobilka chtěla testem ukázat, že dojezd elektromobilů už není problém, dokázala pravý opak Ve výsledku to jen ukazuje, jak málo myšlení vnucování elektrických aut všem provází. Však kolik inteligence vyžaduje pochopit, že takto hloupě koncip...

Výrobce elektromobilů prodělává peníze tak moc a tak dlouho, že už to i na bohaté Araby může být příliš, aby ho dál drželi nad vodou

včera | Petr Miler

Výrobce elektromobilů prodělává peníze tak moc a tak dlouho, že už to i na bohaté Araby může být příliš, aby ho dál drželi nad vodou Vývoj tímto směrem míří už nějaký ten pátek a firma nyní přiznává, že má peníze na zajištění vlastního provozu jen do poloviny příštího roku. O tom, c...

Další automobilka procitla ze zeleného opojení. Plány na elektrickou budoucnost zrušila, spalovací bestseller nezabije

9.8.2025 | Petr Prokopec

Další automobilka procitla ze zeleného opojení. Plány na elektrickou budoucnost zrušila, spalovací bestseller nezabije Tohle auto mělo dle původních plánů zmizet v propadlišti dějin a být nepřímo nahrazeno elektrickým nástupcem, jenže ani v tomto případě věci nejdou ta...

Rozklad Lotusu pokračuje. Nový šéf po čtyřech měsících skončil, ten předchozí nevydržel ani rok

9.8.2025 | Petr Prokopec

Rozklad Lotusu pokračuje. Nový šéf po čtyřech měsících skončil, ten předchozí nevydržel ani rok Slavná britská značka zcela zradila principy, na kterých vznikla, a nyní marně tápe, jakým směrem se vydat. Matt Windle už kormidlem na správnou stran...

Elektrické fiasko dostalo po 17 měsících zásadně levnější spalovací šestiválec, aby ukončil jeho trápení. A V8 přijde též, přátelé

9.8.2025 | Petr Miler

Elektrické fiasko dostalo po 17 měsících zásadně levnější spalovací šestiválec, aby ukončil jeho trápení. A V8 přijde též, přátelé Ani ne 1,5 roku, tak dlouho vydržel čekat Stellantis na zázrak, který nepřišel a snad ani přijít nemohl. Elektrické provedení je minulostí a nedivili ...

Hyundai po třech letech v tichosti vyřadilo z nabídky svůj luxusní elektrický sedan, za celou dobu ho nekoupil skoro nikdo

8.8.2025 | Petr Prokopec

Hyundai po třech letech v tichosti vyřadilo z nabídky svůj luxusní elektrický sedan, za celou dobu ho nekoupil skoro nikdo Tohle auto se stalo takovým prodejním fiaskem, že si nemohlo vydělat ani na tisk katalogů. Do prodeje vlétlo s velkou pompou, skončilo v něm ale ve vš...

Honda po letech cválání na mrtvém koni říká, že mrtvý kůň možná nikam nedojede. Tomu se říká objev

8.8.2025 | Petr Miler

Honda po letech cválání na mrtvém koni říká, že mrtvý kůň možná nikam nedojede. Tomu se říká objev Chytrému napověz, hloupého kopni. A některé automobilky? Ty by zasloužily pořádnou ránu palicí. Honda už ji nepotřebuje, dostala jich několik v podobě...

Stellantis vrací do nabídky osmiválce způsobem, ze kterého se Tavares bude obracet ve svém manažerském hrobě

8.8.2025 | Petr Prokopec

Stellantis vrací do nabídky osmiválce způsobem, ze kterého se Tavares bude obracet ve svém manažerském hrobě Jedna značka koncernu už se vrátila zpět na správnou cestu, nebude v tom ale sama. Po Ramu věrnost motorům V8 přísahají další dvě a jsme zvědavi, jaké...

VW si musí připravit šrajtofli v nejnevhodnější moment, jeho miláček mezi akvizicemi právě prodělal 23 miliard za kvartál

8.8.2025 | Petr Prokopec

VW si musí připravit šrajtofli v nejnevhodnější moment, jeho miláček mezi akvizicemi právě prodělal 23 miliard za kvartál Volkswagen má dnes dost problémů sám se sebou, ve světlejších chvilkách se ale bůhvíproč zavázal pomáhat financovat jinou ztrátovou automobilku Rivian...

Bugatti postavilo pro jednoho ze svých nejlepších zákazníků auto, které už nikomu neprodá, pod kapotou má jinak zaříznutý motor

8.8.2025 | Petr Prokopec

Bugatti postavilo pro jednoho ze svých nejlepších zákazníků auto, které už nikomu neprodá, pod kapotou má jinak zaříznutý motor Jak bohatí a výjimeční musíte být, aby pro vás automobilka něco takového udělala? Velmi. V takovém případě ale zjevně nic není problém, ani jakási mec...

Fiat dál zkouší dělat ze svých levných aut Maserati pro chudé, asi to na lidi funguje

7.8.2025 | Petr Prokopec

Fiat dál zkouší dělat ze svých levných aut Maserati pro chudé, asi to na lidi funguje Tedy aspoň předpokládáme, že kdyby to nefungovalo, tak to nedělá. Tento vůz se prodává už 10 let a platí za zajímavou koupi v poměru ceny a hodnoty. T...

Číňané se chlubí bezpečností své novinky tak absurdně, že se před ní musí třást i řidiči náklaďáků

7.8.2025 | Petr Prokopec

Číňané se chlubí bezpečností své novinky tak absurdně, že se před ní musí třást i řidiči náklaďáků Až dosud se museli při kolizi osobního a nákladního vozu bát o život hlavně šoféři osobáku, nové MPV značky Li Auto ale zjevně mění pravidla hry i fyz...

Audi padá stále hlouběji. Po kolapsu zisků sahá dealerům na marže, přinese to další zdražení a další pád

7.8.2025 | Petr Miler

Audi padá stále hlouběji. Po kolapsu zisků sahá dealerům na marže, přinese to další zdražení a další pád Automobilka jako by dělala vše proto, aby zbytky svého už tak churavějícího byznysu rozvrátila co nejdřív. Po kolapsu zisků ji tak nenapadlo nic lepší...

Dnes skoro ikonický VW Touareg má po 24 letech skončit, protože Němci dnes neumí udělat jediné rozumné rozhodnutí

7.8.2025 | Petr Prokopec

Dnes skoro ikonický VW Touareg má po 24 letech skončit, protože Němci dnes neumí udělat jediné rozumné rozhodnutí A budete koukat, jaká argumentace za tím stojí, neboť je v dokonalém rozporu s tím, co dnes VW reálně dělá. Jediným faktem je, že Touareg dnes vzhlede...

„Bugatti pro chudé“ odhalilo své ceny, je nakonec ještě víc pro chudé, než se čekalo

7.8.2025 | Petr Prokopec

„Bugatti pro chudé“ odhalilo své ceny, je nakonec ještě víc pro chudé, než se čekalo Je to pochopitelně relativní, a tak nás neberte za slovo, pokud ale tohle není automobilová nabídka roku, pak nevíme, co by jí mělo být. Takové Ferrar...

Firma se zbavila hotové továrny na elektromobily, radši ji prodala společnosti dělající hardware pro AI

7.8.2025 | Petr Prokopec

Firma se zbavila hotové továrny na elektromobily, radši ji prodala společnosti dělající hardware pro AI Původně patřila automobilce, která v ní chtěla elektrická auta vyrábět sama, pak ji předala Foxconnu, aby to pro ni zajistil. Jenže zkrachovala stejně...