BMW M550d xDrive, X5 M50d a X6 M50d: dieselová M jsou tu

 | 4 příspěvky | 26.1.2012 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený Jirka

A proč takové divné označe.. | 26.1.2012 11:50reagovat
avatar

A proč takové divné označení ? Místo tří turbín mají zvednout objem např. na 4.4 turbo a označení 550d by bylo vhodnější, jak u objemu 3.0.

Jen bych nechtěl vydět náklady na opravu turba.

emje

Nechapem co robi ten byrok.. | 26.1.2012 16:34reagovat
avatar

Nechapem co robi ten byrokrat na cele M divizie...To uz im naozaj nezalezi na dobrom mene?

Nepřihlášený Vincent

nejsem příznivcem dieselů.. | 26.1.2012 20:08reagovat
avatar

nejsem příznivcem dieselů a nová pětka mne zklamala svou váhou a rozměry. Nicméně: tohle je zvráceně přitažlivý auto, M sem, nebo tam....kdyby ale automobilky investovaly to pokroku benzinu stejně masivně, jako do nafty....vzpomeňte si, kde byly diesely tak před 15ti lety a kde jsou dnes. Stále lepší, benizové motory naopak stále bezpohlavnější. U Ferrari nebo Lamba kruciální záležitost, ale upřímně: jezdit v 550i nebo 550d? Diesel bude minimálně stejně rychlý a v zatáčkách díky M šasi svižnější, spotřeba při adekvátním zacházení sotva poloviční. Takže...Md rulezz..... :(

Nepřihlášený Bond007

Vincent: ono mozna pokud b.. | 27.1.2012 12:13reagovat
avatar

Vincent: ono mozna pokud by nedodrbali benzinovy motory nesmyslnym pridavanim turba kvuli splneni papirove spotreby, bylo by vse uplne jinak... tam kde jezdi atmosfericka 550i za 15, tam jezdi 550i twinT za 40... a 3.0d za 12...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše