Citroën C3 Hybrid Air slibuje spotřebu 2,9 litru, bez baterek a elektromotoru

 | 2 příspěvky | 4.3.2013 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený

Aniž bych to zkoumal, tak.. | 4.3.2013 14:40reagovat
avatar

Aniž bych to zkoumal, tak "pneumaticky poháněný hydromotor" se mi jeví jako hovadina. Je to dle mého klasický hydromotor, přeměna energie je z mechanické na tlakový olej a zpět. Tudíž čerpá se zásadně vždy jen olej. Vzduch plní jen funkci pružného média jako v každém hydraulickém akumulátoru a nemění se ani nikam nečerpá.

Jen tak lze udržet účinnost na rozumné úrovni. Tento systém mne napadl hned jak hybridy začínaly. Bohužel tím, že zásoba je v tlakovém oleji, tak to něco váží. Koncentrace energie zas nic moc. Ale furt lepší než aku.

vana

Souhlas, pneumatický hyrom.. | 4.3.2013 18:02reagovat
avatar

Souhlas, pneumatický hyromotor je fakt nesmysl a tvrzení z článku že hydromotor pracuje jako kompresor už zavání technickým analfabetismem. Nechápu proč to už konečně nekdo neopraví.

.

Takže souhlas, podle videa je tam olej jako nosné médium a přes oddělovací píst stlačuje vzduch v zásobníku. A té energie to fakt moc nepobere, spíše to bude jen KERS. Dojezd jen na vzduch asi nebude moc velký. když se s ním citroen nijak nechlubí

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše