Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Dacia Logan Prestige Easy-R: takhle vypadá nejluxusnější rumunský vůz
1.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) Nejen Logan, ale i Sandero mohou být vybaveny 15palcovými koly, navigací či unikátními koly a nově rovněž také automatem Easy-R.
Nabídku Dacie a její pozici na českém trhu není třeba nějak zvlášť upřesňovat. Rumunská značka cílí především na nízkou cenu, a to víceméně ve všech výbavových úrovních, jaké jsou k dispozici. Čas od času se pak sice objeví speciální edice (tou poslední je série Open vyznačující se především hnědým lakem Tourmaline a litými koly), nicméně ta není stálou součástí nabídky.
O trochu odlišnější situace panuje na domácím trhu Dacie, kde značka již loni zavedla novou úroveň výbavy Prestige. Tou je možné osadit modely Logan, Logan MCV a Sandero, přičemž oproti základu lze počítat s 15palcovými litými koly v odstínu Dark Metal. Ve stejné barvě jsou pak vyvedeny i kryty zpětných zrcátek, které lze navíc ovládat elektricky a mají integrovaná směrová světla.
Dále lze počítat s automatickou klimatizací, elektrickým ovládáním oken vpředu i vzadu nebo paketem Media Nav, jehož součástí je sedmipalcový dotykový displej, port na USB, rozhrání Bluetooth a navigace. Kromě toho nechybí lepší čalounění a dekory Carbon Foncia, které je pak za příplatek možné doplnit koženým čalouněním, tempomatem a zadními parkovacími senzory.
Dosud přitom veškerá tato extra výbava byla spojena pouze s manuálem, nově je ovšem možné sáhnout také po robotizované převodovce Easy-R. Tím se modelová řada Prestige stává tím nejluxusnějším zbožím, jaké Dacia vůbec nabízí. Příplatek za novou pětirychlostní skříň přitom není nikterak drastický, v Rumunsku jde totiž o pouhých třináct a půl tisíce korun.
Robotizovaný manuál je možné spřáhnout s motory 0,9 TCe či 1,5 dCi, přičemž v obou případech přenáší na přední kola 90 koní. Ceny pak u Dacie Logan Prestige Easy-R startují na 342 tisících korun, tedy prakticky na dvojnásobné sumě, za kterou je daný model k dispozici se základní úrovní výbavy Access.

Dacia nyní řadu Prestige nabízí také s automatem Easy-R...
...s manuálem jsme Logan, Logan MCV a Sandero Prestige mohli vidět už dříve
Zdroj: Dacia přes Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Příplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
před 4 hodinamiMožná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
před 9 hodinamiLevnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
9.9.2025
Nejčtenější články
Moderní „obdoba Modelu T” od Fordu je fraška. O nic převratného by nešlo ani před 5 léty, a to si další roky počkáme
12.8.2025Zkrachovalá největší evropská továrna na baterky našla kupce toho, co z ní zbylo. Je to další firma žijící z peněz „těch druhých”
12.8.2025Zlý muž Donalda Trumpa dál řádí v agentuře ochrany životního prostředí, po start-stopu a regulacích CO2 odstřelil další nesmysl
13.8.2025Volkswagen oznámil zaměstnancům, že skončí se všemi modely ID. Sálem se začal nést bouřlivý potlesk
13.8.2025Číňanům už se to trochu vymklo z ruky, postavili auto s výkonem přes 3 000 koní
13.8.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva