Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Další pokus Hondy o návrat ikonického modelu je obrovské zklamání, fanoušky jen dráždí
30.9.2021 | Petr Prokopec
Snahu žít ze slávy minulých legend nemáme problém marketingově chápat, v praxi k ní ale nelze přistupovat tak, že starší slavné jméno nalepíte na cokoli nové. Přesně to nyní udělala Honda, naštěstí možná jen pro Čínu.
Přiznejme si bez mučení, že hollywoodským scénáristům dochází buď fantazie a nebo odvaha. Místo toho, aby nás zásobovali novými kousky, tak raději adaptují klasické a úspěšné snímky pro moderní dobu. Ta je ale jiná než chvíle vzniku originálu, musí být politický korektní a pokud možno i nadbíhat Číně, a tak dostáváme místo starých trháků v novém balení bezpohlavní filmy, které zaujmou snad jen tím, kterak jsou nepovedené.
Nejde nicméně jen o problém filmové branže, ale i té automobilové. Soustavně nám to dokazuje především Honda, která se opravdu zle spálila s novým NSX. Japonci se nicméně nepoučili, a místo toho zkouší recyklovat i další legendu, model Integra. Činí tak ovšem stejným způsobem jako oni hollywoodští scénáristé. Zatímco tedy v případě někdejších modelů fanouškům naskakuje husina již při vyslovení jejich názvu, zvláště pak u verze Type-R z konce 90. let, novinka jen cloumá jejich žaludkem.
Nová Integra totiž není ničím jiným než překarosovanou Hondou Civic. Tedy alespoň v případě čínské verze, která se aktuálně plně odhalila světu. Mimo to má nicméně ještě příští rok dorazit také americká varianta, která již dostane logo Acury a ze které bychom mohli (opravdu jen mohli, lepší bude si nic nemalovat) být nadšeni více. U čínského provedení to ale jednoduše nejde, neboť tu opravdu nemáme nic jiného než letitý model, který se dočkal odlišných čelních a zadních partií a také legendárního označení.
S Hondou Civic novinku spojuje i 1,5litrový motor pod kapotou, který ovšem nebude produkovat 240 koní, jak by mohl naznačit název pod kapotou. Místo toho jich čínská klientela dostane maximálně 182, přičemž o jejich přenos na přední kola se postará automatická převodovka CVT. Spojit řidičské nadšení s touto technikou snad ani není možné.
Japonská automobilka pak dodává, že v případě varianty pro USA půjde o pětidveřový fastback, který disponuje „stejně zábavným duchem a DNA jako originál“. Něco takového sice zní hezky, ovšem stejná slova Honda pronášela při návratu NSX, a jak to dopadlo, víme všichni. Obavy jsou tedy na místě, zvláště po odhalení 4,69metrové čínské varianty.
Nová Honda Integra je pouze překarosovaným Civicem. K mání navíc bude jen s převodovkou CVT, velkou zábavu za volantem jako u předchůdce tak rozhodně nelze čekat. Foto: Honda
Americké provedení má dorazit příští rok a zatím slibuje víc, může ale zůstat jen u toho. Foto: Honda
Zdroj: Honda
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejnovější články
- Tesla si nechala zaplatit v roce 2017 od Pepsi za 100 tahačů, dodala jich jen 36. Ze 125 kamionů pro UPS ani jeden
před hodinou - „Příšerné” nařizování elektromobilů zabije automobilový průmysl, říká šéf Stellantisu, začne to ve Velké Británii
před 2 hodinami - BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
včera - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem si otevíral pusu
včera - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva