Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ford Focus 2015: facelift má české ceny, startují na 337 tisících Kč
17.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizované provedení je k mání ve třech karosářských verzích a třech výbavách. Motory pak limituje maximálně 1,6litrový objem.
S faceliftem Fordu Focus jsme se mohli seznámit již v únoru, tedy krátce před výstavním debutem na ženevském autosalonu. V srpnu jsme pak mohli informovat o německých cenách, ty české však známe teprve nyní. Vesměs přitom odpovídají naší předpovědi, v jedné oblasti jsme ovšem střelili mimo terč. Novinka modrého oválu totiž nakonec nedorazí jen jako hatchback a kombík, ale rovněž jako sedan. Ten je sice k mání pouze se třemi nejsilnějšími motory, snahu značky o maximalizaci portfolia ovšem musíme ocenit.
Exkurzi po cenách ovšem začneme u hatchbacku, který ve výbavě Trend a s atmosférickým motorem 1,6 Ti-VCT vychází na 336 990 Kč. Za tuto částku dostanete krom 105 koní a pětistupňového manuálu také manuální klimatizaci, audiosystém se šesti reproduktory, palubní počítač, kůží obšitý volant a hlavici řadicí páky, elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka, asistent rozjezdu do svahu či 16palcová ocelová kola.
Zvolit na této úrovni a s tímto motorem můžete nejen kombi, které je dražší o 20 000 Kč, ale také šestistupňový automat PowerShift. Ten na přední kola přenáší již 125 koní, přičemž pod kapotou hatchbacku vyjde na 416 990 Kč. Sáhnout ovšem můžete i po přeplňovaném tříválci 1,0 EcoBoost, jehož 100 koní vás vyjde minimálně na 346 990 Kč, stejně jako je od 395 990 Kč k mání turbodiesel 1,6 Duratorq TDCi.
Přesunout se můžeme k výbavě Trend Sport, se kterou jsou spojeny pouze dvě pohonné jednotky, a sice litrový a 1,5litrový EcoBoost. První nabízí 125 koní a startuje na sumě 401 990 Kč, druhý pak byl naladěn na 150 koní a jeho minimální cena činí 426 990 Kč. Samotná výbava přitom zahrnuje 16palcová litá kola, automatickou dvouzónovou klimatizaci nebo sportovní sedadla a podvozek.
Pokud vám to nestačí, pak zamiřte rovnou na úroveň Titanium, která dále zahrnuje tempomat, startovací tlačítko, elektricky ovládaná zadní okna nebo multimediální systém SYNC. Vybírat můžete mezi třemi pohonnými jednotkami, kdy litrový EcoBoost je k mání od 426 990 Kč, 1,5litrový pak od 451 990 Kč. Sáhnout ovšem můžete i po 1,6litrovém dieselu, jehož 115 koní vychází na 470 990 Kč.
Ve všech výbavách přitom platí dvacetitisícový příplatek za kombi, sedan je pak oproti hatchbacku dražší o 10 tisíc korun. Dopřát si jej přitom můžete na úrovni Trend, kdy v kombinaci s litrovým EcoBoostem o výkonu 125 koní vychází na 381 990 Kč, nebo případně na nejvyšším stupni Titanium. Zde je spojen s benzinovým (461 990 Kč) i dieselovým (480 990 Kč) motorem.
Dále můžete vybírat z celé řady příplatků, mezi nimiž nechybí zvýhodněné sady, při volbě litrového motoru EcoBoost o výkonu 125 koní pak počítejte se zaváděcí nabídkou v podobě bonusu 10 tisíc korun. Platný je přitom pro všechny výbavy i typy karoserie. Další informace pak najdete v oficiálním ceníku, který si můžete stáhnout ze stránek českého zastoupení (PDF, 772 kB).
Faceliftovaný Ford Focus se na českém trhu začne prodávat v říjnu. Kromě hatchbacku a kombíku budete moci sáhnout i po sedanu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Hollywood byl napřed, díky elektromobilům tu konečně máme auta reálně explodující při nehodách
před 4 hodinami - Kupte si současné Audi RS4, dokud můžete. Nástupce v podobě hybridní RS5 Avant se po okruhu od pohledu otyle plácá
17.9.2024 - Vrcholné BMW M3 si ve sprintu namazalo na chleba nejlepší Teslu Model 3 i zpackaný Mercedes C63, neměly šanci
16.9.2024
Nejnovější články
- Poslední epizoda The Grand Tour má obrovský dopad, zájem o auta hvězd nakopl až skoro o 800 procent
před hodinou - Němci dali nové Dacii Duster vzhled tak hustý, že by se dal krájet, vypadá jako docela jiné auto
před 3 hodinami - Carlos to zabil. Tonoucí šéf Stellantisu se v krizi odkopal, v „režimu přežití” už se chytá každého stébla
před 6 hodinami - První moderní elektromobil BMW po 11 letech dohání „Černá smrt”, zdánlivě geniální řešení teď majitele stojí statisíce
před 7 hodinami - K mání je dodnes úplně nový původní Ford GT. Zůstává stále „nevybalený”, za 18 let má na tachometru pouhých 24 km
včera
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 09.19. 10:51 - pavproch
- BMW Divize 09.19. 10:51 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 09.19. 10:37 - Eda
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.19. 10:08 - řidičBOB
- Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife 09.19. 09:54 - Eda
- výběr městského auta 09.18. 19:12 - Zajda
- Onboard videa 09.18. 14:39 - řidičBOB
- Předjíždění zprava a mylné tvrzení Autoškoly King 09.17. 02:40 - brnenska.odchytova