Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda Crosstour 2013: více cross, ošklivosti stejně
5.4.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Japonská Honda se pokouší menší vizuální změnou koncepce a haldou černých plastů napravit neúspěšný model Crosstour. Může uspět?
Už včera při možnosti podívat se na předpremiérovou fotografii konceptu Crosstour bylo zřejmé, že Honda se od původního, ne příliš úspěšného automobilu uvedeného na severoamerický trh v prosinci 2009 příliš nevzdálila. Za studii vydává předešlý vůz po faceliftu, který se rozhodla „zespodu“ přiblížit pomocí nelakovaných plastů a mírně přizvednutého podvozku ke crossoverům jako je BMW X6.
Nová sada obrázků vám i bez našeho komentáře napoví, jak moc se Crosstour Concept povedl či nikoli, přijetí výchozího modelu bylo ale ve Spojených státech značně chladné. Jen pro úplnost a pro ty, kteří originální auto neviděli, dodáváme, že studie dostala jinak strukturované lamely v přední masce, nový přední nárazník rozbíjející původní atypicky ostré hrany a onu spoustu černých plastů opticky snižujících boční profil.
O změnu vzhledu zádě se stylisté pokusili podobnými triky a k rozbití masivně nafouklé hmoty použili (spíše dost neúspěšně) ještě malá horizontální mlhová světla vyčleněná ze sdružených svítilen. O vyvážení designu a další odlehčení se mají postarat větší nová kola, ale ty se jako obvykle při přerodu na „sériový“ vůz můžou ztratit.
Kabinu Honda jaksi zapomněla ukázat a tak se budeme muset spolehnout na její tvrzení deklarující vylepšené materiály, doplnění středové konzoly o větší osmipalcový displej, bezklíčové zapalování a pádla řazení pod volantem pro šestiválcovou verzi. Kromě ní se pod kapotou objeví ještě jeden motor. Jde o notoricky známou a téměř do všeho instalovanou jednotku o objemu 2,4 litru i-VTEC s výkonem 195 koní při 7 000 otáčkách a nejvyšším točivým momentem 220 newtonmetrů při 4 400 otáčkách, která se kombinuje s pětistupňovou automatickou převodovkou.
Pro movitější americkou klientelu může být Honda Crosstour alespoň trochu atraktivnější díky přepracovanému motoru 3,5 V6 i-VTEC s výkonem 275 koní, šestistupňovou automatickou převodovkou a možností přiobjednat si pohon všech kol.
Pomůže to ale? Nic jiného než čekat na příjemné překvapení Honda nemůže.
















Hodit po dvou letech auto do popelnice si Honda určitě dovolit nemůže, rozhodla se proto Crosstour modernizovat a udělat z něj „ještě víc crossover”
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
před 7 hodinamiBMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
včeraČínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025
Nejnovější články
Fiasko kdysi převratného motoru Nissanu přichází pro firmu v nejhorší možný čas, může ji přivést až do záhuby
před 29 minutamiVědci popsali, proč se tolika lidem dělá z elektrických aut fyzicky špatně
před hodinouAž komicky silný Ariel Atom je tu po 25 letech od zrodu proto, aby vám zdeformoval obličej jako Clarksonovi. Vypadá i jede jako malá F1
před 3 hodinamiProdeje elektrických Fordů se dál mohutně propadají, sportovní spalovací Mustang už v USA dokonce překonává rodinný Mach-E
před 4 hodinamiPorsche je nepoučitelné a znovu opakuje 12 let starou chybu, tentokrát v ještě větším měřítku
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.05. 15:14 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 07.05. 13:46 - Stepan
- Cyklistické vlákno 07.04. 13:49 - HondaMan
- Dříve M135i, nyní ///M2 07.04. 13:31 - Vrooom
- Výběr navigace do auta 07.04. 11:40 - Josef1
- Policejní kontroly a měření 07.03. 16:53 - řidičBOB
- VZKAZY 07.03. 16:38 - řidičBOB
- BMW Divize 07.03. 12:13 - pavproch