Hyundai Azera 2015: jemný facelift přinesl i rodičovskou kontrolu jízdy teenagerů

Korejský sedan kromě speciální aplikace dostal také nové nárazníky, 18palcová litá kola, LEDky či novou středovou konzoli s osmipalcovým displejem.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Hyundai Azera 2015: jemný facelift přinesl i rodičovskou kontrolu jízdy teenagerů

10.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Hyundai Azera 2015: jemný facelift přinesl i rodičovskou kontrolu jízdy teenagerů

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Korejský sedan kromě speciální aplikace dostal také nové nárazníky, 18palcová litá kola, LEDky či novou středovou konzoli s osmipalcovým displejem.

Hyundai Grandeur neboli také Azera býval svého času vrcholem nabídky korejské automobilky na českém trhu. Před pár lety však byl z portfolia vypuštěn, stejně jako třeba Elantra, Veloster nebo Genesis Coupe. To ovšem neznamená, že by tím byl definitivně zpečetěn jeho osud. Za Velkou louží (a zdaleka nejen tam) se prodává i nadále, přičemž aktuálně prošel nepatrným faceliftem. Představuje se na autosalonu v Miami, což je show spíše provinčního než mezinárodního významu.

Zákulisí ale nechme stranou a pojďme se podívat na samotné změny. Ty skutečně nejsou enormní, zvenčí jde jen o modifikované nárazníky, se kterými dorazila jiná čelní maska a v případě vyšších úrovní výbavy také LEDkové mlhovky a 18palcová litá kola. To je ale víceméně vše, o čem můžeme v rámci exteriéru hovořit.

Interiér pak dle tiskové zprávy profituje z nové středové konzole, se kterou přichází také multimediální systém s osmipalcovým displejem. Nechybí ani podsvícené lišty dveřních prahů, otevírání zavazadelníku za pomoci kopance nebo technologie monitorující jízdu ve zvoleném pruhu a vozy ve slepém úhlu.

Dále tu máme ještě novou aplikaci Vehicle Safeguards Alerts, která umožňuje rodičům, aby monitorovali provoz svých ratolestí. Skrze textové zprávy či e-mail tak dostávají informace o rychlosti, době provozu i řadě dalších činností. Tím však končí modernizace také v kabině.

Zanedbán nebyl ani motorový prostor, kde sice i nadále najdeme 3,3litrový šestiválec naladěný na 297 koní a 346 Nm točivého momentu, podle tiskové zprávy však mělo dojít ke snížení spotřeby. Přesnou míru však Hyundai nespecifikuje, alespoň ne v tuto chvíli.


Hyundai Azera 2015: jemný facelift přinesl i rodičovskou kontrolu jízdy teenagerů - 1 - Hyundai Azera 2015 prvni foto
Facelift Hyundai Azera se ukázal jen na jediné fotce, která se soustředí na modernizovanou příď, více snímků brzy přidáme

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.