Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Inferno Exotic Car: pekelný supersport z Mexika má 1 400 koní a karoserii z pěny
7.12.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Karoserie z kovové pěny je lehčí než ocel a je velmi odolná nárazu. V útrobách má být V8 o 1 420 koních, detaily tomu ale úplně nenasvědčují.
V Mexiku má výrobní závody několik značek, ovšem pojem „mexické auto”, natož pak sportovní, je v podstatě neznámý. Reálnou výjimkou je jen stroj jménem VUHL 05, brzy v tom ale nemá být není sám. Právě z této země totiž pochází Inferno Exotic Car, na který se můžeme podívat na snímcích. Tento pekelník byl navržen a zkonstruován kompletně v Mexiku a chce tuto zemi přidat k několika málo místům, kde vznikají ta nejrychlejší auta planety.
Plán je to skutečně ambiciózní a nezůstává jen u něj. Zaujmou také čísla výkonu - dvakrát přeplňovaný osmiválec neznámého původu má údajně 1 420 koní a 670 Nm. To má stačit na maximálku 395 km/h a zrychlení na 60 mph (97 km/h) za méně než tři vteřiny. Jestli jsou hnána zadní nebo všechna kola, zatím není známo.
Výkon je působivý, ale není na tomhle autě tím nejzajímavějším. Není to ani design, který vypadá vážně jako by přišel z pekla - anebo ze hry Grand Theft Auto. Karoserie je vyrobená ze speciální kovové pěny, která je velmi pružná; kousek této pěny se dá údajně natáhnout na stonásobek své délky a přitom neztratí své původní vlastnosti.
Je prý zároveň velmi odolný nárazu. Tvoří ho zinek, hliník a stříbro a výsledná slitina je podstatně lehčí než ocel; ta má hustotu 7 300 kg/m3, kdežto unikátní metalická pěna má hustotu 4 300 kg/m3. Vývoj auta údajně trval sedm let, dost možná zčásti i kvůli tomuto inovativnímu materiálu. A najít dostatečně schopný motor také asi nebylo zrovna snadné.
Víme také, že se na jeho designu podílel Antonio Ferraioli, který spolupracoval i na vozech Lamborghini Asterion, Veneno, Aventador SV a Reventón Roadster. Po pravdě, je to vidět. Tahle věc má na sobě tolik různých záhybů a prolisů, že ve výstřednosti zastíní nejen Reventón, ale klidně také Veneno - a to je už vážně těžký kalibr.
Vraťme se ale ještě k parametrům tohoto vozu. Detaily o podvozku nejsou známy, ale prototyp má vážně malé brzdy. Něco takového by člověk očekával v běžném sedanu, ne ve voze, který má jet 395 km/h. Důvodů pro jejich instalaci může být více, ale hlavní spekulace se nabízí - v útrobách není ani zdaleka čtrnáct stovek koní, alespoň prozatím...


















Design Inferna je vážně ohromující, zajímavější je ale materiál karoserie
Zdroje: Mexico Top Spott na Facebooku, WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025Mercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
27.6.2025Nástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
26.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- Marc Marquez vyhrál Dutch TT včera 15:01
- První brazilské vítězství v Moto2; Salač out včera 14:00
- Vítězem Moto3 byl prohlášen lídr šampionátu Rueda včera 13:00
- Sprint Race: Marc Marquez před bratrem Alexem 28.6.2025
- PP pro Moreiru, 14. Salač - crash 28.6.2025
Nejčtenější články
Peugeot říká, že když jeho první elektrické GTi bude fiasko, vrátí se i jako spalovací auto. Je vůbec nutné čekat na výsledek?
31.5.2025Německo usnulo na vavřínech, říká šéf VW, s 20 hodinami práce z domova za týden nikdy ničeho nedosáhneme
1.6.2025Věřte nebo ne, ale tuhle nevzhlednou věc na auto nově prodává přímo BMW za desítky tisíc korun
1.6.2025Unikla podoba další novinky levné značky VW. Vzala znovu starou škodovku a udělala z ní ještě úplně jiné auto
1.6.2025Další slavnou západní značku stíhá osud Škody, na největším trhu světa je na hranici úplného kolapsu
1.6.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva