Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Jaguar F-Type s manuálem má české ceny, víme i kolik stojí pohon AWD
6.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ručně řazená převodovka srazila první cenu F-Type Coupé na 1,8 milionu Kč, zatímco vrcholný Roadster s 550 koňmi a systémem 4x4 stojí 3 396 228 Kč.
Britská automobilka nám loni udělala neskutečnou radost, když se vydala proti proudu a původně pouze automatický Jaguar F-Type osadila rovněž manuálem. Po tom sice podle odhadů značky sáhne jen nějakých deset procent zákazníků, i ti však stojí za veškeré úsilí, náklady a vývoj. Pokud to tedy s ježděním myslíte opravdu vážně a velká kočka z Coventry je vaším šálkem kávy, pak zde máte opravdu lákavou nabídku. Ve srovnání s modely, jež jsou osazeny osmistupňovou automatickou převodovkou ZF, navíc ušetříte nemalé peníze.
První cena Jaguaru F-Type osazeného manuálem totiž vychází na 1 834 965 Kč. Jde samozřejmě o verzi kupé, která dostala do vínku třílitrový šestiválec naladěný na 340 koní. Pokud byste přitom do této konfigurace zahrnuly automatickou převodovku, pak na dřevo musíte vysázet o více než sedmdesát tisíc korun více (přesně stojí základní kupé s automatem ZF 1 905 145 Kč).
O stupínek výše je již rozdíl o trochu nižší, stále se však jedná o příjemnou úsporu. Zatímco totiž za verzi S, kde již zmíněný šestiválec produkuje 380 koní, platíte v kombinaci s automatem 2 244 913 Kč, manuální provedení vás vyjde na 2 176 064 Kč. Tím ale bohužel vaše možnosti končí, vrcholné provedení R se prodává pouze se samočinnou převodovkou. My se proto přesuneme k Roadsteru.
Otevřený model je k dispozici s těmi samými pohonnými jednotkami, přičemž za 340 koní platíte 2 034 010 Kč, zatímco výkonnější varianta vychází na 2 374 988 Kč. Ve srovnání s modely osazenými automatem se tak jedná rovněž o úsporu nějakých sedmdesáti tisíc korun, ta je však vykoupena zrychlením z klidu na stovku horším o čtyři, respektive šest desetin sekundy.
Pokud vám ovšem jde o bleskurychlé rozjezdy na semaforech, pak namísto manuálu můžete zašilhat po verzi osazené pohonem všech kol. Ta vždy používá automatickou převodovku, přičemž do prodeje dorazila se šestiválcem (za 2 424 598 Kč) nebo ve vrcholné verzi R, která již sází na osmiválec o výkonu 550 koní. S ním dáte stovku za 3,9 sekundy, přičemž platit budete 3 197 909 Kč.
Řeč byla samozřejmě pouze o kupé, se systémem AWD je ovšem možné spojit také plátěnou skládací střechu. Motorizace jsou shodné, za 380 koní tedy dáte 2 620 981 Kč a za výkonnější provedení 3 396 228 Kč. Tak jako u modelu s pevnou střechou se přitom vůči zadokolce vždy bavíme o rozdílu 170 000 až 180 000 korun.
Bližší informace najdete na stránkách českého zastoupení, kde si kromě konkrétního přehledu všech cen můžete prohlédnout také standardní či příplatkovou výbavu. S tou přitom zdaleka nebude problém dostat se až přes čtyřmilionovou hranici.


















Jaguar F-Type osazený manuálem je podstatně levnější než verze s automatem. České ceny tak startují již na 1,8 milionu korun za kupé, roadster je pak k mání za sumu lehce přesahující dva miliony korun
Pokud ovšem chcete jaksepatří utrácet, pak vrcholem řady je provedení osazené pohonem všech kol, za které dáte v kombinaci s 550 koňmi 3,2 milionu korun, respektive 3,4 milionu korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 10 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nejčtenější články
Uniklý ceník příplatků Bugatti Tourbillon ukazuje, jak moc jsme všichni chudí, kupec Ferrari by neměl ani na lepší lak
1.4.2025Tohle je motor W10, který VW kvůli testům nacpal do BMW M5. Auto koupil Slovák, teď na brzdě ukázal, co umí
1.4.2025Giugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
1.4.2025Pokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
1.4.2025Takhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
1.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva