Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Je Mercedes S 2017 znovu nejlepším autem světa? Prozkoumejte ho do detailu
20.4.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Už po dekády je průkopníkem toho, co se v autech později stalo běžnou věcí. Chtěl být vždy ve všem napřed a s modernizací po téhle pozici touží zas.
Jaké auto je tím nejlepším na světě? To je otázka, na níž nelze jednoduše odpovědět, neboť pro každého z nás bude důležitější něco trochu jiného. Máme-li ovšem hledat jakousi univerzální odpověď, mělo by jít o vůz, který přináší největší technické inovace, který v sobě spojuje co nejvíce specifických předností, který dokáže excelovat v rozličných extrémních situací vyžadujících zdánlivě zcela protichůdné naladění. Pohlédneme-li na věc takto, museli bychom v mnoha momentech posledních několika dekád zareagovat třemi slovy: Mercedes třídy S.
Je to auto, které se vždy snažilo být o krok před konkurencí, v němž debutoval neopakovatelný počet věcí, které jsou dnes v autech běžné. Je to vůz, který dokáže být výkonný, efektivní, luxusní i trvanlivý a jde také o stroj, který umí ohromit svým komfortem i rychlostí. Jenže konkurence nikdy nespí a zejména Audi s BMW šly eSku léta po krku a v nejednom případě jej dokázaly v tom či onom aspektu předčít. Máme ale pocit, že současná generace třídy S jim zase unikla a když si přečtete náš test verze S 63 AMG, pochopíte, proč.
Tohle auto je zkrátka vším, je to suma všech automobilových výjimečností, je to letadlo na kolech. Je jedno, jestli s ním vyrazíte za třístovkou na dálnici, jestli s ním budete chtít ztéci klikatou okresku nebo jestli se s ním budete chtít s nadhledem nést po rozbité městské silnici. Nic z toho možná nezvládá nejlépe na světě, není ale jiný vůz, který by tohle všechno - a mnoho dalšího - uměl naráz zvládat na takové úrovni. Je to skutečně pan automobil, vůz, od kterého se ostatní musí učit.
Jenže oni se učí a jako správní žáci nenechají svého učitele ani na chvíli oddychnout, nenechají si ani pronásledovatelé příliš uniknout třídu S. BMW 7 je tu s další generací, nové Audi A8 je na dostřel a to pro eSko po letech na trhu znamená jediné - modernizovat. Přesně k tomu se nyní uchýlilo a i když navenek se toho nezměnilo mnoho, po technické stránce bylo auto značně přepracováno a chce být mimo jiné nejdále na poli autonomního řízení.
Tohle všechno jsme vám ale řekli v úterním podrobném představení. Náš kolega v Šanghaji ale nechtěl zůstat jen u teorie a auto vám chtěl přiblížit i jinak než pomocí tiskových informací a připojených fotek. Doslova tedy prolezl inovované eSko v „základním” provedení, ve verzi S 63 od AMG i v obou variantách nesoucí označení Maybach.
Jak tahle auta fungují, uvidíme až později, na autosalonu se s nimi nesvezete, ale jak působí na pohled zvnějšku i zevnitř... Nebudeme dělat závěry, prostor k nim dáme vám. Přiložených více jak 100 fotek vám modernizovanou třídu S představí do nejmenšího detailu ve všech klíčových provedeních.
Živé fotografie Mercedesu S 2017 ve standardním provedení





























Živé fotografie Mercedesu-AMG S 63 2017
Živé fotografie Mercedesů-Maybach S 2017
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
  Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
před 2 hodinami
  Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
  Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nejčtenější články
 Automobilka sebrala novinářům auto půjčené na dlouhodobý test během servisu, už ho neviděli. Teď konečně zjistili, co se s ním stalo
6.10.2025
 Věrnost zákazníků automobilovým značkám dál klesá, je to hlavně chyba automobilek samotných
6.10.2025
 Němci varují před čínským obutím nového VW Tiguan, dostává ho z továrny. Dealer musel stesky nad ním smazat
6.10.2025
 Naše auta vydrží totéž co Toyoty, říká šéf automobilky, která letos už 110krát svolala defektní vozy do servisů
6.10.2025
 Další elektrický Mercedes potichu skončil bez nástupce jako propadák. I třídu G si u nás letos koupilo o 200 lidí víc
7.10.2025
Živá témata na fóru
- Jaké auto doporučíte do 700 tis.? 11.04. 10:10 - unusedchocolate
 - Dotazník na Autoservisy 11.04. 10:09 - unusedchocolate
 - Policejní kontroly a měření 11.04. 07:07 - řidičBOB
 - Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
 - IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
 - Dříve M135i, nyní ///M2 11.03. 10:12 - M.Z.
 - Rychlodotazy 11.03. 08:35 - HondaMan
 - BMW Divize 11.03. 08:33 - pavproch
 
    
    
    
  
      
      
      
    