Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Je Mercedes S 2017 znovu nejlepším autem světa? Prozkoumejte ho do detailu
20.4.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Už po dekády je průkopníkem toho, co se v autech později stalo běžnou věcí. Chtěl být vždy ve všem napřed a s modernizací po téhle pozici touží zas.
Jaké auto je tím nejlepším na světě? To je otázka, na níž nelze jednoduše odpovědět, neboť pro každého z nás bude důležitější něco trochu jiného. Máme-li ovšem hledat jakousi univerzální odpověď, mělo by jít o vůz, který přináší největší technické inovace, který v sobě spojuje co nejvíce specifických předností, který dokáže excelovat v rozličných extrémních situací vyžadujících zdánlivě zcela protichůdné naladění. Pohlédneme-li na věc takto, museli bychom v mnoha momentech posledních několika dekád zareagovat třemi slovy: Mercedes třídy S.
Je to auto, které se vždy snažilo být o krok před konkurencí, v němž debutoval neopakovatelný počet věcí, které jsou dnes v autech běžné. Je to vůz, který dokáže být výkonný, efektivní, luxusní i trvanlivý a jde také o stroj, který umí ohromit svým komfortem i rychlostí. Jenže konkurence nikdy nespí a zejména Audi s BMW šly eSku léta po krku a v nejednom případě jej dokázaly v tom či onom aspektu předčít. Máme ale pocit, že současná generace třídy S jim zase unikla a když si přečtete náš test verze S 63 AMG, pochopíte, proč.
Tohle auto je zkrátka vším, je to suma všech automobilových výjimečností, je to letadlo na kolech. Je jedno, jestli s ním vyrazíte za třístovkou na dálnici, jestli s ním budete chtít ztéci klikatou okresku nebo jestli se s ním budete chtít s nadhledem nést po rozbité městské silnici. Nic z toho možná nezvládá nejlépe na světě, není ale jiný vůz, který by tohle všechno - a mnoho dalšího - uměl naráz zvládat na takové úrovni. Je to skutečně pan automobil, vůz, od kterého se ostatní musí učit.
Jenže oni se učí a jako správní žáci nenechají svého učitele ani na chvíli oddychnout, nenechají si ani pronásledovatelé příliš uniknout třídu S. BMW 7 je tu s další generací, nové Audi A8 je na dostřel a to pro eSko po letech na trhu znamená jediné - modernizovat. Přesně k tomu se nyní uchýlilo a i když navenek se toho nezměnilo mnoho, po technické stránce bylo auto značně přepracováno a chce být mimo jiné nejdále na poli autonomního řízení.
Tohle všechno jsme vám ale řekli v úterním podrobném představení. Náš kolega v Šanghaji ale nechtěl zůstat jen u teorie a auto vám chtěl přiblížit i jinak než pomocí tiskových informací a připojených fotek. Doslova tedy prolezl inovované eSko v „základním” provedení, ve verzi S 63 od AMG i v obou variantách nesoucí označení Maybach.
Jak tahle auta fungují, uvidíme až později, na autosalonu se s nimi nesvezete, ale jak působí na pohled zvnějšku i zevnitř... Nebudeme dělat závěry, prostor k nim dáme vám. Přiložených více jak 100 fotek vám modernizovanou třídu S představí do nejmenšího detailu ve všech klíčových provedeních.
Živé fotografie Mercedesu S 2017 ve standardním provedení





























Živé fotografie Mercedesu-AMG S 63 2017
Živé fotografie Mercedesů-Maybach S 2017
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
včera
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nejnovější články
Muž za drobné pořídil odepsaný Range Rover na přestavbu, až pak zjistil, co koupil. Teď ho prodá za miliony
před 4 hodinami
Nová levná auta značky financované Jeffem Bezosem nebudou mít ani jeden oficiální servis, je to menší revoluce
před 5 hodinami
BMW M3 kombi, které se automobilka bála pustit do výroby, teď může být vaše v téměř dokonalém stavu
před 7 hodinami
Čína má od nového roku skončit s podporou elektromobilů a nechat je na pospas trhu. To by se začaly dít věci
před 8 hodinami
Přechod Volva na elektrická auta „bez jakýchkoli kdyby a ale” končí totálním fiaskem. Prodeje kolabují, firma už ví, že „to nemůže diktovat”
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
