Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Kia KX7 je vrcholně luxusní korejské SUV, ne však pro nás
16.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové SUV se snaží zaujmou trochou pozlátka navíc, ve svých útrobách ale skrývá už době známou techniku. U nás se jej dozajista nedočkáme.
Kia se snaží navýšit své registrace nejen na nám blízkých trzích, ale i v Číně. Právě tam začne od března nabízet model KX7, který se postaví na vrcholek jejího „potravinového řetězce”. Značka přitom novinku postavila na základě třetí generace SUV Sorento, se kterým Korejci vyrukovali již v roce 2014. O novinku tedy jde i nejde, což je patrné zejména v interiéru, který staví hlavně na černých a šedých plastech.
Kia se ovšem rozhodla dodat novince trochu lesku, pročež kabinu vybavila kupříkladu sedadly s perforovanou kůží či sadou hliníkových pedálů. Společnost jim přitom dělá osmipalcový středový displej či TFT obrazovka uprostřed analogového přístrojového štítu. Není to ovšem jediný rozdíl, který nové SUV KX7 odlišuje od již nabízené Kie Sorento.
Originál je totiž dovážen přímo z Jižní Koreje a jako takový musí počítat s poněkud vyššími cenami, jenž startují na 230 tisících yuanů (cca 848 tisíc korun). KX7 se ovšem bude montovat přímo v Číně pod hlavičkou konsorcia Dongfeng-Yueda-Kia, což navzdory vyšší úrovni standardní výbavy srazí základ na 200 000 CNY (737 500 Kč).
Po stránce motorické lze ale očekávat naprostý soulad mezi oběma SUV, pročež dorazí atmosférická dva-čtyřka se 188 koňmi a dvoulitrové turbo naladěné na 241 koní. Dále bude v nabídce i 2,2litrový turbodiesel produkující koní 200, s tím se ovšem počítá pouze na venkově kvůli zákazu vjezdu „naftožroutů“ do center velkých měst.
Dodat lze již pouze tolik, že všechny tři pohonné jednotky budou k dispozici se šestistupňovým manuálem či šestistupňovým automatem. U vrcholných úrovní výbavy se navíc počítá s pohonem všech kol. Tím nám ale příval informací končí, s ohledem na absenci vozu v Evropě to ale nejspíše až tak nevadí.






Přepracovaná Kia Sorento míří pod názvem KX7 na čínský trh. Za méně peněz nabídne více výbavy a osvěžený vzhled
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 6 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 37 minutami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 2 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 3 hodinami
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 5 hodinami
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.05. 13:02 - Stepan
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
- Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
- Rychlodotazy 11.03. 08:35 - HondaMan
