Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Kia Picanto 2015: další facelift vylepšil příď, novinky najdeme i uvnitř
8.1.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
(+ video) Korejská varianta Picanta se představila s dalším menším faceliftem. Nabídne LEDky, nový nárazník a lepší palubní multimediální systém.
Brzy tomu budou čtyři roky, co se Kia Picanto v současné generaci představila světu. Vloni dostala jen lehký facelift, pro rok 2015 tu máme změny o něco větší. Dostupné informace a obrázky se tedy vztahují ke korejské variantě tohoto vozu, nazvané Morning (Ráno, čtete správně), v Evropě se ale nejspíš dočkáme změn úplně stejných.
Exteriérové změny vidíme na první pohled - je tu nový přední nárazník u všech variant, stejně jako lehce upravené světlomety i přední mlhovky. I zadní světla doznala změn, minimálně u nejvyšších verzích tu budou moci pracovat i LEDky a třetí brzdové světlo z diod bude nejspíš ve standardu. Také vidíme litá kola i poklice pro plechové disky s novým designem. V interiéru přibude multimediální systém, opět nejspíš za příplatek.
Pod kapotou zůstávají tříválce Kappa o objemu jednoho litru. V Koreji budou k mání dva atmosférické, jeden spalující benzín a druhý s nádrží na LPG, které na přední kola pošlou 79 koní přes manuální pětikvalt nebo čtyřstupňovou automatickou převodovkou. Verze TCI pod kapotu přidá turbodmychadlo, které z litrového objemu dostane 106 koní a na kola je pošle přes CVT. V této variantě má stroj podle korejských čísel spotřebovat 7,1 litru benzínu na 100 km.
V Evropě se také dá očekávat zachování stávajících motorů i převodovek. Těmi jsou litrový tříválec naladěný na 69 koní a 1,25litrový čtyřválec, který nabídne 86 koní. Oba motory jsou v současné české nabídce k mání s manuálním pětikvaltem, čtyřválec i se 4st. automatem. Kombinovaná spotřeba v katalogu činí 4,2 litru pro tříválec a 4,5, resp. 5,3 litru pro čtyřválec podle zvolené převodovky.
Picanto si jistě bude také chtít zachovat nízkou cenu, která u nás v současnosti startuje na 199 980 korunách. Korejské ceny faceliftované novinky k mání zatím nejsou, dá se ale očekávat představení evropské varianty nejpozději v březnu v Ženevě a vstup do prodeje ještě v první půli tohoto roku. Ceny by tak Evropa měla znát někdy v následujících měsících.

































Facelift Kie Picanto není velký, udrží ale vůz moderní ještě nějakou dobu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nejnovější články
Němci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 11 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
včeraSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
včeraLidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva