před hodinou | Petr Prokopec
Je nakonec jedno, jak moc je originální nebo jak moc se blíží svému původnímu vzoru, při své ceně je tak levný, že zájem bude přitahovat i s velmi ome...
včera | Petr Prokopec
Podobná řešení známe, obvykle je ale nenabízí přímo výrobci aut. Volkswagen chce takto zvýšit atraktivitu svého Multivanu, který je dost univerzální i...
včera | Petr Prokopec
Britové vidí, jak tato cesta negativně zasahuje jejich prodeje, přesto míří dál stejným směrem. V Evropě už se ani neobtěžují na takové kroky upozorňo...
11.5.2024 | Petr Miler
Dosavadní skoro neochvějné přesvědčení VW o tom, že jeho elektromobily jsou skvělou nabídkou, se zřetelně rozkládá s tím, jak jejich prodeje víc a víc...
11.5.2024 | Petr Prokopec
Jiný kraj, jiný mrav, chce se říci, přísloví tam ale zjevně mají podobná. Vedle „nejlepší obrana je útok” na tohle auto sedí i „kdo uteče, vyhraje”. Z...
11.5.2024 | Petr Prokopec
Na první pohled se může zdát, že něco takového nemůže být skutečné, že jde o dílo grafika nebo klam vytvářející zdání něčeho, co ve skutečnosti neexis...
11.5.2024 | Petr Miler
Od nudlí k autům vede dlouhá cesta a Pham Nhat Vuong po ní došel hodně daleko. Jenže s představou, že si někdo bude ochoten ve velkém kupovat vozy zce...
11.5.2024 | Petr Miler
Někdy i v pekle začne mrznout. Mercedes něco takového dokola odmítal, tváří v tvář prodejnímu fiasku dvoulitrového nesmyslu ale rezignovaně říká jen: ...
10.5.2024 | Petr Prokopec
Zmýlená neplatí, to by mohla být nová oblíbená píseň šéfů světových automobilek. A generální ředitel Volkswagenu by si ji mohl pouštět skoro v jednom ...
10.5.2024 | Petr Prokopec
Je sympatické, že to Cadillac na starém kontinentu odmítá přestat zkoušet, to ale asi tak vše pozitivní, co lze říci o jeho obchodních záměrech. Nový ...
10.5.2024 | Petr Miler
Bohužel to není to prozření, které by Ford vrátilo mezi živé, dělá pořád příliš málo a příliš pozdě na to, aby svůj osud zvrátil. Ale vážně: Jak si ně...
10.5.2024 | Petr Prokopec
Sliby chyby, tohle rčení si Britové mohou nechat vyrýt na zdi svých kanceláří. Chtěli být těmi posledními, kteří dvanáctiválce udrží při životě, teď s...
9.5.2024 | Petr Prokopec
Při příležitosti 30. výročí úmrtí Ayrtona Senny jsme vzpomínali také na to, že prsty v jeho nehodě zřejmě měl i velmi pomalý safety car, který mu nedo...
9.5.2024 | Petr Prokopec
Není to technicky nezajímavý stroj, navržen byl tak, aby obstál i při teplotách 25 stupňů pod nulou a zvládl delší jízdu rychlostmi přesahujícími 200 ...
9.5.2024 | Petr Miler
Prestižní německé automobilky - když už nic jiného - pochopily, s kým se to daly do holportu. Když se EU pokusí něčemu pomoci, můžete se skoro spolehn...
9.5.2024 | Petr Prokopec
Obchodní zájmy zas jednou dostaly na frak. Jedné z amerických automobilových legend tak nezbývá, než si po 60 letech sbalit fidlátka, i když se prodáv...
9.5.2024 | Petr Miler
O dalších osm let dříve ji velebil jako skvělou, v roce 2017 ji ovšem označil za kasičku na dotace. Tomu se říká totální ztráta dlouhodobého strategic...
9.5.2024 | Petr Prokopec
Už ve své dosavadní podobě tento model snížil průměrný věk zákazníků značky. Britové tak chtějí jít ještě dál, máme ale pocit, že výměnou za to nahraz...
9.5.2024 | Petr Miler
Klobouk dolů před smyslem pro realitu, který Mate Rimac do automobilového světa vrací. Ačkoli sám „vyrostl na elektrice”, není ochoten zabedněně trvat...