Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes S 600 2014 odhalen únikem, Maybach či Pullman to nebude stoprocentně
10.1.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
I na luxus zaměřený Němec zvládne navzdory 2,2tunové hmotnosti sprint z klidu na stovku za 4,6 sekundy. Průměrně si pak řekne o 11,3 l/100 km.
Odhalování novinek určených pro detroitský autosalon nebere konce - s některými mají dané automobilky co do činění, s jinými nikoliv. Mercedes-Benz S 600 patří do druhé skupiny, neboť třícípá hvězda dozajista nikdy nechtěla, aby se svět dozvěděl o exkluzivním luxusním modelu díky ofocené brožuře. Jenže co značka míní, to člověk mění. Aktuálně tu tedy máme jednu fotku exteriéru, jednu interiéru a také detaily o pohonném ústrojí, jízdní dynamice či spotřebě.
Začít můžeme vzhledem, který nás asi sotva překvapí. Vyjma znaků V12 a S 600 se totiž jedná o standardní karoserii s prodlouženým rozvorem. Ta pak skrývá kabinu s trochu vyšší výbavou, to je ovšem vůči základu veškerý odklon. Pod kapotou se však již dějí jiné věci, nalézt zde totiž můžeme šestilitrový dvanáctiválec o výkonu 630 koní a točivém momentu 830 Nm, který je navíc k dispozici v pásmu 1 900 a 4 000 otáček.
S touto silou zvládne S 600 akceleraci z klidu na stovku za 4,6 sekundy, přičemž rozlet této verze zastaví omezovač na obligátních německých 250 km/h. Průměrná spotřeba by pak u 2 185 kilo vážící verze měla vystoupat na 11,3 l/100 km, vítaná je tak 80litrová palivová nádrž. V zavazadelníku pak tato třída S nabídne 500 litrů objemu, přičemž do standardu patří 19palcová kola nebo celá řada elektronických bezpečnostních systémů.
Jistotou je pak absence názvů jako Pullman či Maybach. A to z jednoho prostého důvodu. Skutečný nástupce luxusních a prostorných limuzín má totiž dorazit až později jakožto verze ukrytá pod kódovým označením X 222. Ta se přitom od aktuálně představeného modelu (V222) liší ještě delším rozvorem, který naroste z 3 165 mm na 3 415 mm. Délka vozu se pak natáhne z 5 246 mm na 5 496 mm.



Nový Mercedes-Benz S 600 odhalil krátce před oficiálním debutem ty nejpodstatnější parametry
Zdroj: German Car Forum
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
včeraČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nejnovější články
Lahůdka z dob lehkých lidových sporťáků je nedraze k mání dodnes skoro nejetá. Dostane každého, kdo o ní svého času snil
před 8 hodinamiNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 10 hodinamiNový Jeep Compass předčasně odhalil únik. Vypadá o hodně líp než doteď, ze všeho nejdřív je venku ve verzi pro nás
včeraŠéf Toyoty elektrickým autům dál nevěří. Odpískal plány na sportovní modely a řekl, proč nedávají smysl
včeraNejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
včera
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 05.02. 22:37 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 05.02. 19:01 - jerry
- VZKAZY 05.02. 14:28 - pavproch
- Prodám Volkswagen Transporter 2.0 TDI 05.02. 12:09 - M.Z.
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.02. 08:53 - řidičBOB
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB