před 3 hodinami | Petr Prokopec
Američané se stali mistry úspor až do naprosté krajnosti. A teď to znovu dokazují. I když jste k jejich autům nic, co by bylo skutečným klíčem, nikdy ...
před 6 hodinami | Petr Prokopec
Spousta lidí možná ani neví, že se pořád dá koupit, natož pak s čím a za kolik. O to víc mohou být takoví překvapeni, že nejenže neskončil, ale ani ne...
před 8 hodinami | Petr Prokopec
Pokusit se vrátit život zrovna tomuto autu by bylo chvályhodné, to ale muselo jít o pokus vážně míněný. Takto před sebou máme jen bezvýznamnou malůvku...
před 9 hodinami | Petr Prokopec
Byly to evropské automobilky, které měly na tomto poli neoddiskutovatelný náskok. O ten ale snadno přijdete, když tuto technologii dál nevyvíjíte a ve...
před 11 hodinami | Petr Miler
Jeden z nejnaivnějších nápadů automobilového světa posledních let končí tak, jak od začátku musel. Zatímco automobilka zvyšuje produkci spalovacích ve...
včera | Petr Prokopec
Zdravý rozum musel nechat doma před odchodem do práce kdokoli, kdo rozhodl o poslání tohoto vozu do sériové výroby. S ideologií chtěl prorazit v segme...
včera | Petr Prokopec
Pokud zatoužíte po německých prémiových novinkách, musíte se od nového roku připravit na překvapivě vysoké ceny vzhledem k tomu, co nabízí. Pohybují s...
včera | Petr Prokopec
Chybělo malinko, aby se Golf letos v září stal po čase vůbec nejprodávanějším Volkswagenem, neboť jeho odbyt meziročně roste dvouciferným tempem. Přes...
včera | Petr Prokopec
Italská auta neproslula zrovna kvalitou a spolehlivostí. Je tedy otázkou, jak moc lze vnímat zrovna současná Lamba jako italské vozy, automobilka ale ...
včera | Petr Miler
Pokud léta investujete hlavně do něčeho, co vám přináší jen ztráty, a upozaďujete to, co vás živí, přičemž obojí děláte v průběhu času stále intenzivn...
22.10.2025 | Petr Prokopec
Ke „svobodné” image tohoto auta by seděla také možnost si jej svobodně koupit, tak daleko ale Toyota nezachází. I když jeho větší sourozence u nás kou...
22.10.2025 | Petr Miler
Auto na hlavní fotce vypadá docela sympaticky, co říkáte? Tak přesně takové se základní specifikací rozhodně nedostanete. Nedostanete dokonce ani smys...
22.10.2025 | Petr Prokopec
Touto dobou jsme se měli dočkat jejich nových generací, které měly - jaké překvapení - být jen elektrické. Až tváří v tvář prodejnímu fiasku Alfa otoč...
22.10.2025 | Petr Miler
Pokud by někdo chtěl vykreslit marnost současných elektrických aut na tomto poli, stěží by to zvládl názorněji než výrobce toho údajně nejlepšího z ni...
22.10.2025 | Petr Miler
VW jej zamýšlel vyrábět v až 130 tisících exemplářích za rok, aktuálně má ale problém udat po celém světě aspoň 30 tisíc vozů. Tohle auto je od začátk...
21.10.2025 | Petr Prokopec
Krása je vždy v očích toho, kdo se dívá, takže třeba se vám tohle auto líbí. Většina reakcí na jeho vzhled je ale negativních a ani nám nesedlo. Také ...
21.10.2025 | Petr Prokopec
Anebo německá auta tak moc ztratila na úrovni, že nad tím ani Němci nedokážou zavřít oči? Anketa GCOTY 2026 má skutečně svérázný výsledek, a to nejen ...
20.10.2025 | Petr Miler
Časy, kdy německé automobilky bojovaly leda s tím, jak vyrobit dost aut pro dychtivé zákazníky, jsou dávno pryč. Teď bojují spíš s tím, jak neplatit z...
19.10.2025 | Petr Prokopec
Čínský automobilový trh se vinou státních intervencí dostal do stavu, kdy zdravé marže nezbývají skoro na nikoho. A na dealery teprve ne. Ti se pak mu...
19.10.2025 | Petr Prokopec
Příští rok skončí výroba modelů CT5 a CT4. Druhý zmíněný se nové generace nedočká, první však ano, a navzdory původním plánům značky u toho bude i spa...