Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes V 2014 má české ceny, pod 1 milion Kč se dostanete jen bez daně
7.3.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová třída V je k mání s jedním turbodieselem o třech úrovních naladění. Volit ovšem můžete mezi třemi konfiguracemi interiéru a dvěma stupni výbavy.
S novým Mercedesem třídy V jsme se seznámili již na sklonku ledna, a výstavní premiéru na ženevském autosalonu tak můžeme považovat za ryze formální. Současně s ní ovšem třícípá hvězda zveřejnila české ceny, a to je zajímavé. Až osmimístný model si tedy můžete rovnou objednat, přičemž po stránce motorické máte k dispozici pouze 2,1litrový čtyřválcový turbodiesel. Ovšem ve trojím naladění, kdy nejslabší verze V 200 CDI produkuje 129 koní. Bez daně, což je jediný způsob, jak vůz získat za méně než milion korun, vás přitom se základní výbavou vyjde na 855 500 Kč.
Ačkoliv se ovšem dá předpokládat, že k nákupu tohoto modelu se rozhoupou především firmy, které si daňový odpočet uplatní, my se dále budeme věnovat jen cenám s DPH. Zmíněné provedení - v kombinaci s nejkratším rozvorem (3 200 mm) - tak pořídíte za 1 035 155 Kč, přičemž v základu v takové chvíli máte třeba šest sedadel (za sedmé a osmé se u všech verzí připlácí), klimatizaci, boční posuvné dveře na obou stranách, komfortní odpružení nebo šestistupňovou manuální převodovku.
Vyjma základního modelu můžete sáhnout také po dalších motorizacích. V 220 CDI přitom slibuje 163 koní, u verze V 250 BlueTec výkon narostl na 190 koní. V tomto případě se navíc standardem stává sedmistupňový automat, s prostřední verzí je spřažen manuál. Ceny startují na částce 1 067 220 Kč, za kterou dostanete 163koňové Véčko s výše uvedeným rozvorem. V 250 BlueTec lze pak pořídit od 1 191 850 Kč.
Krom toho ovšem můžete zvolit také provedení počítající se stejným rozvorem, šest sedadel je však blíže k sobě kvůli většímu objemu zavazadlového prostoru (5,19 m3 versus 4,65 m3 oproti základnímu modelu). V takovém případě ceny startují na částce 1 056 935 Kč za motorizaci V 200 CDI. Dopřát si ovšem naopak můžete také více místa v kabině, a to v případě rozvoru nataženého na 3 430 mm. V tu chvíli ovšem budete platit minimálně 1 078 715 Kč.
Ani tím ovšem nabídka nekončí, k dispozici je totiž ještě výbava Avantgarde. Ta k základu přihazuje třeba 17palcová litá kola, lepší klimatizaci a audio systém, adaptivní podvozek Agility Control či celou řadu elektronických berliček. Motorizace se však již nemění, stejně jako je možné volit ze tří odlišných konfigurací interiéru (a dvou rozvorů). I v tomto případě pak platí, že standardem je šestice sedadel a dvě zbývající je možné dostat za příplatek.
Ceny přitom nezačínají pod milionem ani bez daně, společně s DPH tak můžete nejlevnější „Avantgardu“ koupit od 1 247 510 Kč. Model s pohonnou jednotkou naladěnou na 163 koní pak startuje na částce 1 279 575 Kč, zatímco vrcholné provedení je k dispozici od 1 404 205 Kč. Více jako obvykle najdete v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 127 kB), který je ke stažení na stránkách českého importéra.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2014, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo ze Ženevy.
















































Nový Mercedes-Benz třídy V již má české ceny. Základní provedení vychází bez DPH na 855 500 Kč, verze Avantgarde je o 175 tisíc korun dražší
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Už se ví, kolik musel nizozemský miliardář zaplatit za unikání Bugatti „Mlha”, postavili ho jen pro něj
před 9 hodinamiFascinující, kdysi zaříznutý turbínový supersport nakonec vyjel na silnice, sám jeho autor ho dokončil a ukázal v akci
15.8.2025Hasiči ani záchranáři nechápou, jak mohl někdo z této nehody vyváznout až do té míry, že beze stopy zmizel z místa
14.8.2025
Nejnovější články
Ojeté elektromobily propadají u německých STK, jeden je dokonce nejhorší ze všech aut
před 4 hodinamiPosedlost VW nezná mezí. Firma je prý „na správné cestě”, jubileum slaví s pomocí auta, kterému zakázali vstup do USA
před 6 hodinamiElektromobily přišly o další umělou a vpravdě nesmyslnou výhodu, jejich koupě dává ještě menší smysl
před 7 hodinamiUž se ví, kolik musel nizozemský miliardář zaplatit za unikání Bugatti „Mlha”, postavili ho jen pro něj
před 9 hodinamiVW zkouší okouzlit zákazníky tím, že je nechá každý měsíc znovu platit za výkon, který jim už jednou prodal z výroby
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 08.17. 17:23 - brnenska.odchytova
- S větrem ve vlasech.... 08.17. 14:32 - pavproch
- Hlavní silnice v zahraničí 08.17. 06:37 - petr_riha
- Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife 08.16. 19:59 - Vrooom
- Rychlodotazy 08.16. 09:35 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 08.15. 11:36 - GeneHawkins
- Politický koutek 08.15. 07:19 - řidičBOB
- Lampárna (stěžovatelna) 08.15. 06:59 - řidičBOB