Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes V 250 BlueTEC 4Matic: malý autobus 4x4 jede do Paříže
18.9.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Největší MPV pro pohodlnou přepravu nabídne trojcípá hvězda v kombinaci s nejsilnějším motorem také ve čtyřkolce. Ukáže ji na autosalonu v Paříži.
S novým královským přepravcem větší porce cestující - Mercedesem třídy V - jsme se seznámili již na sklonku ledna, a výstavní premiéru s ním oslavili na ženevském autosalonu. Poté jsme ještě přihodili český ceník a s lehkým odstupem přidali informace o jeho užitkovějším kolegovi Vitu. U toho jsme se podivovali nad bohatými možnostmi pohonu, které čítají pohon přední, zadní nebo obou náprav. Tyhle možnosti u luxusnějšího Véčka zatím chyběly.
Mercedes však zmíněné napraví už v Paříži, kde publiku hodlá ukázat variantu V 250 BluTEC 4Matic, která pohonem 4x4 disponuje. První Véčko s pohonem všech kol bude poháněno 2,1litrovým turbodieselem, který ze svých válců dostane 190 koní a až 440 Nm točivého momentu (v rozmezí 1 400 až 2 400 otáček).
S přenosem výkonu na silnici i nezpevněné cesty mu vypomůže automatická převodovka 7G-Tronic Plus, přičemž 4Matic bude preferovat při své činnosti zadní nápravu. Detailnější specifikaci zatím nemáme, ovšem trojcípá hvězda prozradila alespoň hodnotu průměrné normované spotřeby, která dosahuje 6,7 l/100 km, což znamená nárůst sedmi desetin litru oproti klasické verzi bez pohonu 4x4. Vsadit si můžete také na lehký nárůst hmotnosti a o něco horší dynamiku, která u standardního 250 BlueTEC znamená zrychlení na stokilometrovou metu za 9,1 sekundy a maximálku 206 km/h.
Palivová nádrž, do které se v současnosti vejde 57 litrů nafty také zřejmě ještě naroste, avšak 10 litrů kapacity pro kapalinu AdBlue určenou selektivnímu katalyzátoru SCR zůstane stejných. Všem, kteří mají zatraceně početnou rodinu a rádi s ní jezdí v zimě do náročných horských průsmyků, ještě dodáme, že cena bude v Německu u této varianty startovat na 53 109 Eurech, což odpovídá zhruba 1,46 milionům korun.


Pokud máte rádi MPV největší možné velikosti a často s nimi také hodláte jezdit po polních cestách či na hory, nová varianta Mercedesu třídy V s pohonem všech kol přijde vhod
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Při veřejných jízdách na Nürburgringu se Porsche 911 při stíhání ve vysoké rychlosti srazilo s BMW M2, brutální nehoda změnila obě auta v ohnivou kouli
před 6 hodinamiStačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
5.7.2025BMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025
Nejnovější články
Další zákazník Porsche může děkovat automobilce, že zmastila jednu ze svých ikon, na dvou letech ježdění s ní dokonce vydělal
před hodinouSpolečný elektromobil Hondy a Sony je zatím pořádný provar. Firmám už prodělal přes 10 miliard, aniž by byl blízko dokončení
před 3 hodinamiMajiteli zánovního Volva za jízdy selhaly brzdy po aktualizaci software, který měl tento problém řešit. Vše natočil na video
před 4 hodinamiPři veřejných jízdách na Nürburgringu se Porsche 911 při stíhání ve vysoké rychlosti srazilo s BMW M2, brutální nehoda změnila obě auta v ohnivou kouli
před 6 hodinamiGaráž vydala poklad v podobě sotva jetého prvního elektromobilu Škody. Dnes zapomenutý propadák nevznikl ani ve 20 kusech
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva