Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mitsubishi Lancer Evo X 2011: ještě komfortnější
17.10.2010 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Mitsubishi Lancer Evolution ušlo za poslední léta cestu od derivátu rallye speciálu k jakémusi rychlému sedanu pro každý den. Ať už tento posun kvitujete, nebo nikoli, pro příští rok bude ještě markantnější.
Mitsubishi představilo invovované provedení desáté inkarnace svého Lanceru Evolution. Změn není příliš mnoho, a tak nelze hovořit o faceliftu, jde zkrátka o několik novinek pro modelový rok 2011, které vesměs zdůrazňují každodenní použitelnost vozu.
Evo bude nadále dodáváno v provedeních GSR a MR, přičemž obě verze budou od pohledu k rozeznání. GSR si ponechá své velké zadní přítlačné křídlo, MR dá přednost malému spojleru na víku kufru. Pro všechny verze bude na každý pád k dispozici inovovaný palubní systém FUSE, který nově obslouží váš mobilní telefon skrze Bluetooth a zvládne i propojení s rozličnými hudebními přehrávači. Všechny nové periferie navíc budou moci být obsluhovány přes hlasové ovládání a pokud si pořídíte navigační systém, budete si moci užít i zapracování příjmu dopravních informací v reálném čase.
Co z těchto novinek dělá z Eva X lepší sporťák? Pochopitelně nic, ale tímto směrem Mitsubishi s Lancerem Evo opravdu nemíří. Aby však funkční vlastnosti nezůstaly zcela stranou, dodala automobilka vozu pro rok 2011 i nový výfukový systém. Ten sice nepřidá Evu žádné koně, má mu ale dodat o něco sytější zvuk.
Inovovaný Lancer by se měl brzy objevit i v nabídce českého Mitsubishi, kdy přesně ale zatím nevíme. Zato víme, že zmíněná vylepšení se v negativním smyslu slova nedotknou ceníku.











Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
včeraFerrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
včeraJedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nejčtenější články
Klání německých superkombíků a supersedanů znovu ukázalo pomíjivost hybridních pohonů, s prázdnými baterkami budou nahrané
30.6.2025Ojetá Audi A6 a A7 lákají na image držáku ve spojení s nízkými cenami, pozor ale na typický nešvar prestižních aut
1.7.2025Potopená obří loď zapálená podle všeho elektromobily pohřbila na dně oceánu auta za miliardy. A účet za celé fiasko dál roste
1.7.2025Až budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
1.7.2025Uniklé e-maily ukazují, jak zoufalé kroky musí Nissan podnikat, aby se vyhnul totálnímu kolapsu
1.7.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva