Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nissan Pulsar projevem připomene Qashqai, bude hlavně komfortní
2.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Návrat japonské značky na pole hatchbacku se ponese v duchu nízké hlučnosti a vibrací. Dobrou zprávou je pak vypínatelná stabilizace.
O znovuzrozeném Nissanu Almera, který ovšem ponese název Pulsar, jsme se zmiňovali již několikrát. Kromě standardního provedení jsme si dokonce zaspekulovali o verzi Nismo RS, která by měla dorazit příští rok. Letošek je pak vyhrazen základu, jehož premiéra byla naplánována na pařížský autosalon. Krátce před ním bychom se přitom měli dočkat kompletní tiskové zprávy, která nám objasní třeba velikost zavazadlového prostoru nebo parametry informující o jízdní dynamice a spotřebě.
To ovšem neznamená, že bychom na nové informace museli čekat až do září. O japonské novince se totiž na Festivalu rychlosti v Goodwoodu zmínil i viceprezident značky Andy Palmer. „Nemáme před sebou něco, co se snaží tvářit extrémně sportovně, ale něco, co dokáže zákazníka přesunout od modelu Qashqai k hatchbacku. Má tu samou DNA, neboť lidi, kteří dříve kupovali crossover, chceme udržet v naší rodině. (Pulsar) proto musí mít obdobný design i ovladatelnost.“
Kvůli tomu by ovšem Nissan mohl narazit, neboť Qashqai již ze své podstaty nemůže být zrovna vozem, po kterém by se sápali automobiloví nadšenci. Pokud tedy nový hatchback bude postaven dle stejného receptu, pak spíše osloví ty, kdo berou auto jen jako spotřební zboží. To ostatně jen dokládá další popis vozu, dle kterého „řízení není rychlé, ale poměrně lehké. To je dobré pro jízdu ve městě a normální zákazníky“.
Úplná nuda by však s vozem být nemusela, neboť Palmer jedním dechem dodává, že „včera jsem vypnul stabilizaci VDC, a vzal jsem bokem pár kruhových objezdů“. Na okreskách by se tedy japonská novinka ztratit tak úplně nemusela. Přesto je zřejmé, že důraz bude kladen na komfort. Palmer totiž poinformoval ještě o míře hlučnosti a vibrací, která je mnohem nižší než u konkurence.
Mimo to chce Pulsar ohromit také bočním designem, který je podle Palmera zásadní slabinou konkurenčních nových vozů. Ty totiž mají působivý předek i zadek, ovšem mezi tím stylizace poněkud hapruje. Uvidíme tedy na podzim, jak to celé funguje a zda útok Nissanu na evropský trh hatchbacků, který před dekádou opustil, bude úspěšný.



















Nový Nissan Pulsar kromě největšího prostoru pro cestující ve své třídě slibuje i nižší hlučnost a vibrace. Zároveň má přitom umožnit i vypnutí stabilizace. Bude to fenomenální úspěch či pravý opak?
Zdroj: Auto Express
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
  Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
před 4 hodinami
  Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
  Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
 Honda chce vrátit do nabídky další ze svých ikon. Pro dobro nás všech doufáme, že to neudělá
před 33 minutami
 BMW M3 kombi, které se automobilka bála pustit do výroby, teď může být vaše v téměř dokonalém stavu
před 2 hodinami
 Norové nakoupili pro MHD stovky čínských autobusů, až po tajné prohlídce zjistili, že jsou v nich zadní vrátka dovolující vzdálené ovládání
před 3 hodinami
 Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
před 4 hodinami
 A pak že se nevejde: Nový, původně jen elektrický muscle car najednou slupnul osmiválec jako malinu
před 5 hodinami
Živá témata na fóru
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
 - Policejní kontroly a měření 11.04. 07:07 - řidičBOB
 - Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
 - IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
 - Dříve M135i, nyní ///M2 11.03. 10:12 - M.Z.
 - Rychlodotazy 11.03. 08:35 - HondaMan
 - BMW Divize 11.03. 08:33 - pavproch
 - Pneu koutek 11.02. 17:48 - pavproch
 
    
    
    
  
      
      
      
    