Nová Škoda Octavia III 2013 je venku. Větší a přesto o 100 kg lehčí

 | 31 příspěvků | 11.12.2012 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený Vincent

Nemůžu si pomoct, nelíbí s.. | 11.12.2012 15:01reagovat
avatar

Nemůžu si pomoct, nelíbí se mi. Je tak nějak....disproporční. A jak jsem nadával na Focus, tak ho beru zpětně na milost. Nejhorší na MQB je technologický downgrade, auto se zkrutnou příčkou jsem odložil 2008 a nehodlám se k němu vracet. Jistě, dobře naladěná klikovka je fajn, ale multilink je multilink, hlavně na limitu. Mám pocit, že techniku bude nahrazovat čím dál víc elektronika, za chcíli budeme jezdit auty vyspělými jako ve 30. letech, jen se spoustou digitálních nesmyslů. Nepochybuju ale, že koncern zajistí, aby se všude psalo, že rozdíl absolutně není cítit. Snad nebudou následovat další, Ford, Kia, Hyundai, Mazda.....BMW, Mercedes?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

tak kastli jsme videli, te.. | 11.12.2012 15:12reagovat
avatar

tak kastli jsme videli, technika normal, takze snad jen ten interier... ale jo, ten je slusny, aspon v tyhle specce.

Nepřihlášený miro68

Reakce na: Nemůžu si pomoct, nelíbí s.. | 11.12.2012 15:16reagovat
avatar

a aky mas problem si kupit novu Octaviu s multilinkom? Ak ides po motorizacii, mas ho tam. Ak chces setrit, naco ti bude multilink?

Zobrazit reakce..

hothatchshop.cz

Tak musel si do něčeho rej.. | 11.12.2012 15:22reagovat
avatar

Tak musel si do něčeho rejpnout. O tom ty diskuse na internetu přeci jsou, ne?

Nepřihlášený

Asi nejhezčí škodovka co z.. | 11.12.2012 15:37reagovat
avatar

Asi nejhezčí škodovka co za 12let škoda auto udělala.

Nepřihlášený Johny2

Hurá! Slááva! Radujme se!.. | 11.12.2012 15:37reagovat
avatar

Hurá! Slááva! Radujme se! Nekonečný příběh trapného odhalování na celém internetu ukázalo, že se v Mladé Boleslavi zrodilo velké ho..o.

To je nejlepší a nejkrásnější auto na světě.Na úúúplně celém světě.

"všichni tě chceme Ochcávko"

Už se nemůžu dočkat na všechny ty tdesítky testů ve všech motorech a na alu kolech a bez alu kol a modrou a pak stříbrnou a nevím co ještě.

Kéž by internet věnoval všem stejný prostor, který věnuje škodovce.Nebo, že by Škoda auto a.s. dotovala takovou kampaň ?? Je mi smutno, když to vidím. Konkurenci držím palce.Snad se jednou taky dočkáte.....

Nepřihlášený Tomáš Němec

Škoda - Simply Gausser. Zv.. | 11.12.2012 15:51reagovat
avatar

Škoda - Simply Gausser. Zvenku se tomu nedá asi nic vytknout, ale je to celé tak strašlivá nuda, že si oči hledají, čím se zabavit jinde než na tom autě... neprosto bezkrevný, frigidní, nudný auto, které nikomu nebude "vadit"... je to další auto strategie VW cílení na přesný vrchol Gaussovy křivky. Ekonomicky geniální, prodávat se to bude jak housky na krámě... ale pro mě teda nic. Dýchá z toho na mě nůůůůůůdáááááá.... Aspoň tahle nej nej verze by měla být něčím zajímavá... ale ono je to prostě jen ... auto.... generické a propočítané... srdce zůstalo stranou....

Btw pár postřehů z intoše... tempomat ovládaný páčkou pod volantem? Trochu vintage řešení ne? :-) A zásuvka vedle ručky před držáky na nápoje? Nevím na co ji kdo používá, ale já na trvalé připojení věcí, které v autě napájím... kamerky, mobilu... pro mě dost mizerné umístění... Ale to je vlastně jedno, ono nepřipadá doufám do úvahy, že bych tím byl nucen jezdit. Zlatá Astra... :-)

Nepřihlášený Tomáš Němec

Reakce na: Nemůžu si pomoct, nelíbí s.. | 11.12.2012 15:55reagovat
avatar

Vincent: Zkuste si Astru, i na limitu... nejlepší podvozek, co jsem kdy měl v ruce (a měl jsem jich v ruce dost). IMHO překonává i Focus II. A je to zkrutka s Wattovým převodem. Nenašel jsem na ní zatím jedinou chybku. Přední náprava občas při limitním průjezdu zatáčkou přes příčnou nerovnost tak jako jemně odšlápne... ale zadní jede jak břitva, absolutně jasně, přesně a čitelně... naprosto nechápu, jak to dokázali, ale funguje prostě famózně. Manévry ve vysoce nadlimitních dálničních rychlostech taky absolutně čitelné a bez jakékoli nervozity....

Nepřihlášený Renaulťák

Máte pravdu, je to další z.. | 11.12.2012 16:12reagovat
avatar

Máte pravdu, je to další z nudných WV aut. Nedýchá z něj život, nudné linky, nudný desing,prostě nudné auto bez života. Nechtěl bych ho ani jako služební.

Zlatý francouzký desing mého Grandtoura Clia. Zepředu se usmívá, zboku ladné křivky a vzadu krásná velká světla:-). Prostě radost.

A tohle - po hnusném předraženém Rapidu, další hnus WV ala Škoda.

Prostě na Francouze nemaji.

Renault forever.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Renda

Reakce na: Máte pravdu, je to další z.. | 11.12.2012 16:25reagovat
avatar

Tak tak a co teprve Clio Estate na jare 2013.To je nádhera.A to pojetí v novém clio a podvozek a ten užasný tablet a interiér.Tichost a ta spotřeba! Např u nového Energy DCI 1,5L 3,2/ 100km u 0,9L turbobenzín 3,9/100km.

Ve standardu LED, assistent rozjezdu, SRP protiskluz,ESP stabilizace, tempomat dalsi a dalsi a dalsi

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tom bombadill

Reakce na: Tak tak a co teprve Clio E.. | 11.12.2012 16:58reagovat
avatar

Tak si, hoši, klidně vesele jezděte v těch svých Francouzích co mají takzvaně nápad a život, a až najezdíte sto tisíc a auto půjde totálně do kelu, protože to je francouzská plečka (navrch huj, vespod fuj) a vysolíte za něj desítky tisíc, tak přijďte z5 na tento web, abyste pochopili, proč většina českých řidičů dává předost nudným koncernovým autům, fordům nebo korejcům. Chválit tady (Grand) Clio, to je fakt chucpe.

Zobrazit reakce..

stewiegriffin

Takovej větší a luxusnější.. | 11.12.2012 16:59reagovat
avatar

Takovej větší a luxusnější Rapid.

Nepřihlášený Boban

O 100kg lehčí. Proč? Mot.. | 11.12.2012 17:00reagovat
avatar

O 100kg lehčí. Proč?

Motor bude v základu mrdka 1,2 Tsi a o 50kg méňe výbavy :-)))))) Zato cenovka to bude opět lidovka.Když si to představuju v základu bez alu to bude hnus.

To samé Rapid.V reklamě modrý na velkých Alu a když jsem to viděl v reálu před salonem Škoda na poklicích chtělo se mi zvracet.Chudý kus plechu bez ducha a modernosti a tak malej žebák mezi ostatníma autama.Když porovnám jak krásná a robusní jsou už v základu třeba Chevrolet Cruze nebo Renault fluence.A ta výbava a interiér ani nemluvit.

Nepřihlášený Renda

Reakce na: Tak si, hoši, klidně vesel.. | 11.12.2012 17:23reagovat
avatar

Renault Clio 4 generace Ikona v evropě + 2 generace Renault 5 dnes legenda + 2 generace renault 4 dnes legenda = 8má generace malého vozu Renault. Jen prodeje Clia všech generací 12 000 000 ks Jen Renaultu 4 se prodalo 15 000 000 ks !!! V té době! A Fabie? :-)))) Prosím čísla ty koncerne:-))))) Favorit ostuda upečená horkou jehlou soudruhama Felicia ala Favorit facelift zhnilá na sračku každá a šrot k tomu Fabia 1 kdo ji má nadává na podvozek a užrané motory, celková poruchovost Fabia 2 hnus století prodávana tak u nás A 100000 km se rozpadne možná tak fabia. Clio záruka 5 let Fabia?:-))))

Nepřihlášený Pavel

Nevím nevím hoši( Nějak mě.. | 11.12.2012 17:30reagovat
avatar

Nevím nevím hoši( Nějak mě ta karosérie nešmakuje.

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Tak si, hoši, klidně vesel.. | 11.12.2012 17:39reagovat
avatar

Ono to nebude tim duchem ale spis tim ze tu skodovku ma soused a ikdyz se cas od casu neco po--se--re je to neuveritelne prostorne a kouzelne auto.

Tak proto ma vetsina lidi Skodovku,jiste Vw maji oproti Francouzum ledacos lepsi ale i mnohe podstatne horsi :)

Nepřihlášený Ernie

uz som videl vsetko, ale z.. | 11.12.2012 17:49reagovat
avatar

uz som videl vsetko, ale zo 4 oficialnych fotiek nasekat pomaly 100 "rozlicnych"...to teda nie

mattbaylesa

Odvedli dobrou praci. Jen.. | 11.12.2012 17:50reagovat
avatar

Odvedli dobrou praci. Jen se mi nezda, jak u aut na fotkach blatniky kopiruji kola, myslim, ze pro prezentace je trochu snizena, vypada to az moc dobre. Uvidime...

Nepřihlášený Kamil

..ať si tady každej žvatlá.. | 11.12.2012 18:02reagovat
avatar

..ať si tady každej žvatlá co chce je krásná. Kabáňi, jsi dobrej. Hned bych jí chtěl v garáži.

Nepřihlášený Vincent

Reakce na: a aky mas problem si kupit.. | 11.12.2012 18:50reagovat
avatar

Nejde o motorizaci, o Octavii vůbec neuvažuju, ale samozřejmě, 1,8 TSI, když už. A nerýpu, konstatuju, není to zrovna nejlepší vizitka koncernu, který si zakládá na technologiích. A Astra nikdy multilink neměla - naopak má navíc (oproti O3) Wattův přímovod. Psal jsem, že dobře naladěná klikovka je fajn, Astra nebo Mégane RS jsou důkazem, že to jde i skvěle, ale vracet se k jednoduššímu řešení není věc, kterou bych očekával od koncernu jako VW. Nicméně - cestu, jakou Škoda urazila je fenomenální. Z poslední cetky na vrchol. Jen škoda červeného pera.

Nepřihlášený Renda

Reakce na: Tak si, hoši, klidně vesel.. | 11.12.2012 18:52reagovat
avatar

Pro doplnění když nevíš o co mají rozumní lidé v celém světě zájem. Vozů Renault 5 se v celém světě prodalo 7 000 000 ks!!!!! Prodejní úspěchy té tvé koncernové škodovky ze které už nic českého nezůstalo... Favorit 700 000 ks Forman jen 200 000 ks Felicia 1 400 000 ks Fabia dosud 1+2 generace 3 000 000 ks Tak asi to mluví o tom o co je ve světě opravdu zájem Ty koncerne :-)))))

Nepřihlášený kenny

Tak oproti přechozí má mno.. | 11.12.2012 20:42reagovat
avatar

Tak oproti přechozí má mnohem hezčí světla. rovnat a brousit dveře bude nadlidskej výkon a je tam pár zajímavých tvarů - třeba boční zadní dveře, odvážný, proč ne. naopak mi velmi lacině působí přední nárazník. Dále bych vytkl jinačí odstín na zadním blatníku a dveřích:) no a zadní světla se mi taky líbí, konečně dali pápá těm hnusným patvarům co kazily tvary aut v posedních letech u všech značek...

Nepřihlášený Otes

No pěkně se to tu zvrhlo.... | 11.12.2012 21:51reagovat
avatar

No pěkně se to tu zvrhlo... pro Rendu nejsem koncernista, ale když uvádíš třeba starý R5 a 7 milionů?? Co to je oproti fauwé Brouk s cca tuším 24 mil. kusů, pak něco mel ty pako.

Nepřihlášený pan J

Ach jo, to je tady zase ky.. | 11.12.2012 22:51reagovat
avatar

Ach jo, to je tady zase kydů, jak je to hnusný, nezajímavý, tuctový... Ale mně se třeba ten design líbí (o hodně moc tříd lepší než "OII", co se v současnosti vyrábí) a je mi úplně jedno, jestli v tom bude krom mě jezdit třeba i půl republiky. Absolutně mě to nezajímá, kolik dalších lidí si to koupí, pro mě je podstatný, že MNĚ se líbí a jestli se líbí nebo nelíbí někomu jinýmu, mě fakt nebere.

Nepřihlášený škodaracing

Ať si každej říká co chce,.. | 12.12.2012 01:06reagovat
avatar

Ať si každej říká co chce, bude to podle mě prodejní trhák...Opravdu doposud nejhezčí škodovka, kam se hrabe nějakej leon..

Nepřihlášený petr

tak je to stejna nuda jako.. | 12.12.2012 07:22reagovat
avatar

tak je to stejna nuda jako moje kokta, je sluzebni, tak si clovek nemuze vybirat.

U toho auta plati, ze je to funkcni nuda, mam L&K 4x4, takze to jede dobre, ridi se to dobre, ale je to cele jedna velka spolehliva sediva nuda nuda nuda.

Mam uz druhou a to auto nevzbuzuje ani ted zadne emoce.

Ani kladne ani zaporne.

Snad jen, ze kdybych si to mel v tyhle vybave koupit za svoje, tak bych musel byt uplne padlej na hlavu...

Kazdopadne nova navazuje na starou, je to nekonfliktni, bude se prodavat, to je strategie a funguje to.

Nepřihlášený jirka

Tak to je teda zase hruza... | 12.12.2012 17:33reagovat
avatar

Tak to je teda zase hruza... z venku pěkná nuda a proporce divné a vnitřek taky nic moc

Nepřihlášený Radon

hezká/nehezká, nudná a bez.. | 12.12.2012 22:43reagovat
avatar

hezká/nehezká, nudná a bez emocí ... tohle jsou hodně subjektivní hodnocení, hned mne napadne srovnání se spotřebkou a jak je možné, že jeden výrobce může prodávat tak designově rozdílné přístroje:

http://www.limal.cz/html/images/MA000426590_AA1/ MA000426590_AA1_1.jpg

http://dstatic.computeruniverse.net/i mages/1000/9047699050E495C7AF904E7EA905F6D0.jpg

a oba si přitom najdou své kupce :-)

Nepřihlášený Radon

teda co to tady ten formul.. | 12.12.2012 22:49reagovat
avatar

teda co to tady ten formulář provádí s těmi linky? Za ty vložené mezery v každém url fakt nemůžu ...

Nepřihlášený ease

Krása, to se bude prodávat.. | 17.12.2012 18:24reagovat
avatar

Krása, to se bude prodávat jak cyp !

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše