před 4 hodinami | Petr Prokopec
Zatímco u šířeji zaměřených automobilek se můžeme bavit o tom, zda s nucenou elektrifikací přijdou o 20, 50 nebo 70 procent zákazníků, ty zaměřené na ...
před 5 hodinami | Petr Prokopec
Je to smutné, ale skoro to vypadá, že ten betonový fundament na hlavní fotce bude lehčí než auto na něm stojící. Jsme přesvědčeni, že nový Cayenne vst...
před 8 hodinami | Petr Prokopec
Je to trend, kterému nefandíme. A jeho rozmach se dá vysvětlit snad jen jediným způsobem. V tomto případě ale vlastně zapadá do kreativní marnosti nah...
před 11 hodinami | Petr Miler
Kdybychom měli jmenovat dvě lidské charakteristiky, které jsou se současným automobilovým světem spojené víc než jakékoli jiné, jmenujeme aroganci a p...
včera | Petr Miler
Pokud něco ukazuje hloubku úpadku německé automobilky v posledních letech, jsou to tato vyjádření. Jestliže jsou účelová, je to zlé. Jestliže jsou upř...
včera | Petr Prokopec
Pokud jste nejednou ronili slzy za interiéry BMW, ve kterých můžete tlačítky změnit teplotu ventilace, pustit si vyhřívání sedadel nebo vypnout všechn...
včera | Petr Prokopec
Elektrická revoluce evidentně zadrhává, rozjeté projekty na výrobu baterek ale mnohdy jedou dál. Firmy sice začínají nedokončené továrny zmrazovat a v...
včera | Petr Prokopec
Za spekulaci už to nemohou označit ani nevěřící Tomášové, tohle auto prostě existuje a Dacia testuje jeho pokročilé prototypy. Kromě velkého zavazadel...
25.11.2025 | Petr Prokopec
Něco takového jsme opravdu nečekali, o to víc potěšující ale tohle auto je - základním pojetím i technikou. Zatím jde o koncept, který ovšem má mít k ...
25.11.2025 | Petr Prokopec
Není to ani skutečná novinka, o tovární dílo se ovšem jedná. A byť není stvořeno na základě ani té nejatraktivnější generace Cayenne, ani není upraven...
24.11.2025 | Petr Prokopec
Šokovat může také vzhledem, ale to dnes nechme stranou. Po Ceedu u nás zůstala jen prázdnota, jen s elektřinou ale Kia o kupce podobných aut bojovat n...
24.11.2025 | Petr Prokopec
Je nejen chytré, ale i vkusné a řeší to hlavní, co moderním autům vyčítáme z hlediska ergonomie jejich interiérů. V případě Tesel lišta fyzických tlač...
23.11.2025 | Petr Miler
Fanoušky tohoto auta jsme se nikdy nestali, nebylo ale těžké jej respektovat pro jeho technické přednosti, význam pro samotnou automobilku a jasně ide...
23.11.2025 | Petr Prokopec
A to jste neviděli sedačky, strop a další detaily. Všechno působí jako z nějaké herní edice Renaultu Twingo, realita je ale taková, že jde o poslední ...
23.11.2025 | Petr Miler
Pokud jste se už párkrát ptali sami sebe, kam Němci dali všechnu svou excelenci, která je v minulých dekádách poslala z téměř ničeho až na vrchol potr...
23.11.2025 | Petr Prokopec
Může působit jako přízrak z minulosti, ale je to nově vyvinutý stroj, který dokáže jezdit velmi rychle po souši i po vodě. Nejzajímavější ale nakonec ...
22.11.2025 | Petr Prokopec
Spojil s ní svou tvář, navíc za ní stojí vskutku dobře situovaný byznysmen. A její auta jsou nepochybně zajímavá. Nic z toho ale nemusí stačit k přeži...
22.11.2025 | Petr Miler
I ty, mnichovský Brute? Doufali jsme, že BMW se při svém přístupu k celé této agendě k takové absurditě nesníží, ale zřejmě to bylo příliš lákavé. A t...
22.11.2025 | Petr Prokopec
Jako by nestačilo, jak tohle auto vypadá... Být určeno jen pro Evropu, bez šestiválců se obejde, jeho hlavním odbytištěm je ale místo, kde aktuálně zn...
21.11.2025 | Petr Prokopec
Uvážíme-li, jak moc je Corvette dlouhodobě úspěšným autem, je skoro neuvěřitelné, že se žádný jiný velkosériový výrobce o nic podobného nepokusil. Kor...