Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové obří ledvinky BMW se ukázaly na dalších fotkách, už je jistě dostane i M3
5.3.2020 | Mirek Mazal
Kontroverzní novinka mnichovské značky v obecné rovině nepřekvapí, další špionážní materiály ale potvrzují nejen její vzhled, nýbrž i použití na nové M3.
Celé dny by se dalo přemýšlet o zdroji inspirace designérů nového BMW řady 44. První snímky pořízené dlouho před premiérou prozradily nepřehlédnutelný spoiler kufru, výraznou hranu nad zadní registrační značkou a podivný lakovaný difuzor mezi klasickou čtveřicí koncovek výfuku. Zajímavá je také černá „sukénka“ okolo spodního okraje karoserie.
Trochu rozhárané zadní partie jsou ale jen slabý odvar přední části opatřené ohromnými novými ledvinkami ve tvaru bobřích zubů. Jako by nadměrné velikosti vyšších řad nebyly dostatečné, přišli návrháři s dalším kontroverzním ztvárněním pro ty nižší.
Svérázné pojetí přídě potvrzují další snímky tajně pořízené před odhalením nové čtyřky. Černo-bílá fotka znovu ukazuje velké otvory v místě kdysi decentních ledvinek, vedle jsou umístěny další agresivně střižené prostupy místo mlhovek a v detailu můžeme studovat linie decentních světel. Nad tím vším trůní vyboulená kapota.
Právě fotka nové kapoty motoru je možná nejzajímavější. Dle svého označení náleží nejen nové M4, ale i M3, která tak už zřejmě definitivně dostane nové bobří ledvinky též. Bylo by velmi neobvyklé, kdyby designéři použili stejnou kapotu při odlišném pojetí přídě. Navíc použití předních partií kupé řady 4 na sedanu M3 by nebylo ničím novým, v posledních letech to u BMW spíše standard.
Nové generace BMW M4 Coupé, M4 Cabrio i sedanu M3 budou poháněny třílitrovým šestiválcem twin-turbo, který dnes používají modely X3 M a X4 M. Stejný výkon všech variant začne u 353 kW (480 koní), dražší naladění s přídomkem Competition dostane 375 kW (510 koní). Slíbená technika M3 či M4 požene energii na všechna kola s možností deaktivace pohonu přední nápravy. Staromilce potěší šance objednávat auto s manuální šestistupňovou převodovkou, ale jen s pohonem zadní osy.



Bobří zuby s velkými nasávacími otvory a vyboulenou kapotou budou jasně rozpoznatelné znaky M3 i M4 ve zpětném zrcátku
Zadní partie už jsme viděli dříve
Zdroj: Bimmerpost
Bleskovky
Existuje méně vhodné místo pro prodej „nejbělejšího bílého BMW”, než je Jihoafrická republika?
před 6 hodinamiPřelomový Jaguar nachytali při testech, jak si hraje na něco, čím není, bude to jen další hřebíček do jeho rakve
3.9.2025Unikla podoba nástupce Audi TT a R8 v jednom, je to ještě o hodně větší tragédie, než jsme doufali
2.9.2025
Nejčtenější články
Donald Trump se veřejně vysmál ostudné změně image Jaguaru, otevřeně řekl to, co si myslí asi 99 procent lidí
6.8.2025Ani 40 modelů není dost. Mercedes brzy odhalí hned 18 dalších novinek, chce jimi zachránit upadající prodeje
6.8.2025Honda Civic pro EU dostala facelift. Její fiasko nemá šanci zvrátit, leda by ji tuningové firmy začaly předělávat na BMW 3
6.8.2025Bezpečnost moderních SUV je fikce. Spousta lidí už z nich ani pořádně nevidí na cestu
6.8.2025Němci vzali Erdoganovu pýchu a zkusili s ní ujet 2 000 km z Turecka do Německa. Takto dopadli
6.8.2025
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 09.05. 14:05 - Vrooom
- Policejní kontroly a měření 09.05. 14:03 - řidičBOB
- whitelist & blacklist 09.05. 11:59 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 09.05. 08:25 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.04. 17:03 - pavproch
- Hybrid nebo klasický benzín pro městský provoz? 09.04. 15:27 - Stepan
- Sněh. řetězy Thule K-summit K23 + K45 09.04. 12:31 - pavproch
- Politický koutek 09.03. 21:01 - Stepan