Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny)
15.12.2008 | David Siegl | Přidat příspěvek
Že jsou dnešní SUV vhodné do terénu asi tak jako silniční kolo na horský sjezd, ví snad každý. Dosud se ale terénní schopnosti snažily předstírat. To nový Opel Antara 4x2 už si na nic nehraje, s pohonem pouze předních kol je od pohledu vhodný už jen na silnici. Odvděčí se za to ovšem nižší cenou.
Automobilka Opel doplňuje modelovou řadu Antara o verzi s pohonem pouze předních kol. Klíčovou vlastností celkem 4,58 m dlouhé Antary se tak stává především spousta místa v jejím interiéru. Funkčnost a flexibilitu nabízí mj. asymetricky dělená zadní sedadla nebo na přání dodávaný nosič dvou jízdních kol „Flex-Fix“, který je zcela integrovaný do zadního nárazníku.
Pro Antaru s pohonem předních kol je připraven vznětový agregát CDTI o objemu 2,0 l s výkonem 93 kW/127 k a zážehový čtyřválec 2,4 l s výkonem 103 kW/140 k. S tímto agregátem zrychluje z 0 na 100 km/h během 11,6 s a její průměrná spotřeba činí 9,3 l/100 km. Vznětovému to zabere 11,5 s, přičemž průměrná spotřeba činí 7,3 l/100 km.
Cena základního modelu Antara Essentia 2,4 (4x2) činí 524 900 Kč, stejný model s turbodieselem přijde na 579 900 Kč. Příplatek za minus 10 kW a o 10 % dražší palivo tak činí výrazných 55 000 Kč. Ve výbavě těchto vozů najdeme systémy ESP, ABS, klimatizaci, zařízení pro bezpečné sjíždění svahů, čelní, boční a hlavové airbagy, elektrické ovládání všech oken, dálkové centrální zamykání, autorádio CD30 přehrávající MP3 s ovládáním na volantu. Vznětové verze mají navíc systém samočinného vyrovnávání světlé výšky a přídavné elektrické topení.
Verze s pohonem 4x2 jsou vždy o 50 000 Kč levnější než verze 4x4, v případě základního modelu Essentia 2.4, spohonem 4x2 sleva číní dokonce 65 000 Kč.
Modely se vznětovými motory 2.0 CDTI s instalovanou dělicí přepážkou umožňují i odpočet DPH, přičemž vůz zůstává stále pětimístný.














Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
včeraMožná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
12.9.2025Příplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
11.9.2025
Nejnovější články
Zatímco majitelé nejlepších předchozích M5 prodávají svá auta se ziskem, kupec nového „parníku” BMW přišel za 320 km o 400 tisíc
včeraFord už v krizi chystá náhradu za zaříznutý Focus. Zkuste se nesmát. Anebo nebrečet
včeraČíňané prodávající auta i v Česku ukázali svůj Rolls-Royce pro chudé, je to velký luxus za cenu obyčejné Škody Superb
včeraNení velký, se srazí... Se zdí. Do té posílají své majitele auta vietnamského nudlového miliardáře, všechna teď musí do servisů
včeraJeden z majitelů Audi otevřeně řekl, proč se zbavil jinak ještě dobrého auta značky, Němcům tohle vůbec nedochází
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 09.13. 19:05 - Truck Daškam
- Fiat a vše kolem nich 09.13. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 09.13. 10:38 - pavproch
- Pomoc s výběrem auta na denní dojíždění 09.13. 06:22 - annawonka
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.12. 16:01 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 09.12. 05:16 - AndreGlenn
- Tranzit 2.0 TDCi - potkany motor po vymene rovodu 09.12. 05:11 - JohnnyBryan
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.11. 11:38 - řidičBOB