Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny)
15.12.2008 | David Siegl | Přidat příspěvek
Že jsou dnešní SUV vhodné do terénu asi tak jako silniční kolo na horský sjezd, ví snad každý. Dosud se ale terénní schopnosti snažily předstírat. To nový Opel Antara 4x2 už si na nic nehraje, s pohonem pouze předních kol je od pohledu vhodný už jen na silnici. Odvděčí se za to ovšem nižší cenou.
Automobilka Opel doplňuje modelovou řadu Antara o verzi s pohonem pouze předních kol. Klíčovou vlastností celkem 4,58 m dlouhé Antary se tak stává především spousta místa v jejím interiéru. Funkčnost a flexibilitu nabízí mj. asymetricky dělená zadní sedadla nebo na přání dodávaný nosič dvou jízdních kol „Flex-Fix“, který je zcela integrovaný do zadního nárazníku.
Pro Antaru s pohonem předních kol je připraven vznětový agregát CDTI o objemu 2,0 l s výkonem 93 kW/127 k a zážehový čtyřválec 2,4 l s výkonem 103 kW/140 k. S tímto agregátem zrychluje z 0 na 100 km/h během 11,6 s a její průměrná spotřeba činí 9,3 l/100 km. Vznětovému to zabere 11,5 s, přičemž průměrná spotřeba činí 7,3 l/100 km.
Cena základního modelu Antara Essentia 2,4 (4x2) činí 524 900 Kč, stejný model s turbodieselem přijde na 579 900 Kč. Příplatek za minus 10 kW a o 10 % dražší palivo tak činí výrazných 55 000 Kč. Ve výbavě těchto vozů najdeme systémy ESP, ABS, klimatizaci, zařízení pro bezpečné sjíždění svahů, čelní, boční a hlavové airbagy, elektrické ovládání všech oken, dálkové centrální zamykání, autorádio CD30 přehrávající MP3 s ovládáním na volantu. Vznětové verze mají navíc systém samočinného vyrovnávání světlé výšky a přídavné elektrické topení.
Verze s pohonem 4x2 jsou vždy o 50 000 Kč levnější než verze 4x4, v případě základního modelu Essentia 2.4, spohonem 4x2 sleva číní dokonce 65 000 Kč.
Modely se vznětovými motory 2.0 CDTI s instalovanou dělicí přepážkou umožňují i odpočet DPH, přičemž vůz zůstává stále pětimístný.














Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Prototyp elektrického BMW M3 se ukázal v akci na okruhu. Působí jako rychlá a tichá smrt, právě k té může mít nejblíž
před 5 hodinamiŽádný supersport, žádný supersedan. Majitel a šéf automobilky Pagani denně jezdí s tímto luxusním „autobusem” s motorem V6
včeraŠéf týmu Formule 1 Mercedesu naštval italské taxikáře poznámkami na adresu Verstappena, ti mu to vrátili i s úroky
5.6.2025
Nejnovější články
Výrobce elektromobilů, ve kterém VW utopil už 66 miliard, letos čeká ještě nižší prodeje. Zaplácne je novými obligacemi
před 35 minutamiNávrat nuceně zaříznutých osmiválců ukazuje sílu konkurence, jejich nový znak je kouzelným symbolem vzdoru
před 2 hodinamiBMW ukazuje Fordu, jak správně reagovat na zájem zákazníků. Je to vážně tak těžké?
před 3 hodinamiPrototyp elektrického BMW M3 se ukázal v akci na okruhu. Působí jako rychlá a tichá smrt, právě k té může mít nejblíž
před 5 hodinamiNová elektrická platforma VW od začátku počítá s tím, že může použít i spalovací motor
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- BMW Divize 06.06. 14:13 - pavproch
- kola e89+Tiguan+Scout a Thule 06.06. 10:47 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 06.06. 05:30 - Truck Daškam
- 2 a 4 ventily - vlastnosti 06.06. 04:02 - Learothat
- S větrem ve vlasech.... 06.05. 13:30 - pavproch
- Politický koutek 06.05. 12:42 - jerry
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 06.05. 12:19 - delphin
- Rychlodotazy 06.05. 08:55 - jerry