Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Opel Vivaro Surf: dodávka pro surfaře možná zamíří do výroby
9.9.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová unikátní verze dostala do vínku vzduchové měchy zadní nápravy, bohatou výbavu či kolejnice v zavazadelníku a úložný box pod sedadly.
Citroën Cactus M nebude na autosalonu ve Frankfurtu jediným vozem, který by mohl padnout do oka surfařům. Stejným směrem míří i koncepční Opel Vivaro Surf. Tato verze vznikla na základě modelu CrewCab, přičemž zvenčí se oproti standardu liší hlavně kombinací bronzově hnědé a bílé barvy. Mimo to dostala do vínku také litá kola z nabídky tuningové firmy Irmscher a v rámci střechy je možné počítat se speciálním nosičem surfových prken. Tím ale proměna zevnějšku končí a my se můžeme vypravit do interiéru.
V závislosti na vašich potřebách je možné počítat s pěti nebo šesti sedadly, která jsou oddělena od zavazadlového prostoru pevnou přepážkou. Opel na konceptu spolupracoval s firmou Snoeks Automotive, která se projevila právě nad zadní nápravou osazenou vzduchovými měchy. V zavazadelníku lze tedy počítat se specifickým modrým diodovým osvětlením a kolejnicemi v podlaze, které usnadňují manipulaci s nákladem. Zejména pak unikátního boxu na drobnosti, který se zasouvá pod druhou řadu sedadel.
Celkově zvládá Vivaro Surf pobrat až 2 900 kilogramů nákladu, přičemž v objem zavazadlového prostoru počítá se 3,2 kubickými metry v případě standardní verze nebo se čtyřmi metry u modelu s prodlouženým rozvorem. V rámci samotné kabiny je pak k dispozici nová automatická klimatizace či příplatkové vytápění, jež nevybije baterii ani při parkování. Zmínit pak můžeme ještě poslední verzi multimediálního a navigačního systému Navi 50 IntelliLink, sedmipalcový dotykový displej nebo hlasové ovládání Siri Eyes Free.
Do standardní výbavy se nastěhovala rovněž elektricky ovládaná zpětná zrcátka, vyhřívaná čelní sedadla, LEDky pro denní svícení nebo dešťový, světelný a parkovací senzor. V motorovém prostoru je pak možné počítat s dvoulitrovým turbodieselem BiTurbo CDTI, který produkuje 140 koní a 340 Nm. S tímto výkonem se přitom koncept rozjede na 180 km/h, ve verzi ecoFlex osazené systémem start/stop pak počítá s průměrnou spotřebou 6,1 litru na sto kilometrů.
Dodat pak již můžeme pouze tolik, že zmiňovaný vzduchový podvozek umožnil snížit výšku vozu o 70 milimetrů na 1,9 metru, pročež nemá koncepční Vivaro problém s většinou veřejných patrových parkovišť. Tím ale dostupné informace skutečně končí, přičemž Opel naznačuje, že varianta Surf by se mohla dostat do výroby, ovšem pouze jako limitovaná edice.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2015.
Koncepční Opel Vivaro Surf by se prý měl dočkat sériové výroby, ovšem pouze jako limitovaná edice
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejnovější články
- Bizarní nová Lancia Ypsilon se začala prodávat. Oproti předchůdci má kontroverzní nejen vzhled, ale i ceny
před 11 hodinami - Jen dekádu staré elektromobily předčasně umírají „v chudobě”, majitelce Tesly původně za miliony zbylo jen 58 tisíc
včera - Číňané pro své komunistické pohlaváry zkopírovali Bentley a Rolls-Royce do jednoho auta, chtějí ho prodávat i ve světě
včera - VW si dal stranou 23 miliard, aby mohl přistoupit k bleskovému propouštění, o práci má přijít okolo 20 tisíc lidí
včera - Aston Martin dál odmítá elektromobily i hybridy, místo toho odhalil nové dvanáctiválcové biturbo s 835 koňmi
včera