Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Pagani Huayra 730 S plně odhaleno, mexický speciál se liší jen vzhledem
12.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italské kupé dostalo kromě modré karbonové karoserie také čalounění ve stejném odstínu. Pod kapotou pak nabízí sériových 730 koní.
Automobilku Pagani sice na jednu stranu můžeme uznat jako malosériovou, skutečnost je ovšem taková, že každý kus je víceméně zakázkovým speciálem. To nám ostatně více než cokoliv jiného dokazuje nová „limitovaná edice“ nazvaná 730 S. Ta se sice chlubí standardními tvary i výkonem, zakázkový je ovšem lak i celá řada detailů. A to nikoliv pouze v rámci exteriéru, ale také v případě interiéru.
Vůz vznikl na popud třicetiletého mexického podnikatele Alejandra Salomona, který své jmění nasekal zejména skrze investiční fondy. Nyní se věnuje především hollywoodskému byznysu, přičemž svůj čas dělí mezi slavné herečky a exkluzivní supersporty. Je sice otázkou, které vozy nafocené na jeho profilu na Instagramu vlastní, minimálně na pár Porsche a Lamborghini si ovšem můžeme vsadit.
Nyní do této stáje můžeme zařadit zmiňované Pagani Huayra 730 S, jež se pyšní modrou karbonovou karoserií a zlatými koly převzatými z modelu Zonda. Ve stejném odstínu je pak vyvedena i boční linka, zatímco okna pro změnu dostala modrý nádech. Mimo to nechybí italská trikolora, která kromě boků zdobí také brzdové třmeny. To je ale v rámci exteriéru vše.
Přesunout se můžeme do interiéru, který staví na uhlíkových vláknech překrytých čirým lakem a modrém koženém čalounění. Tím jsme ale veškeré odchylky od standardu vyčerpaly, motor je již zcela sériový a dle názvu modelu produkuje 730 koní. S nimi pak vůz zvládá zrychlení z klidu na stovku za 3,3 sekundy a nejvyšší rychlost 370 km/h.
Dodat již můžeme pouze tolik, že Salomon překřtil svůj vůz na „The Huayrab“, přičemž stejný exemplář již nevznikne. Tomu se ovšem vůbec nedivíme, jen málokterý majitel vozu za více než milion euro (cca 27,5 mil. Kč) by se totiž chtěl chlubit stejnou specifikací, s jakou již jezdí někdo jiný. A právě proto je každé Pagani unikátní.




Pagani Huayra 730 S se pyšní exkluzivním modrým exteriérem a interiérem. Výkon je ovšem zcela sériový
Zdroje: GT Spirit, Salomondrin@Instagram
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
včeraČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
BMW zastavilo výrobu elektromobilů, říká tomu „odložení produkce”. Trh je prý saturovaný
před 11 hodinamiLahůdka z dob lehkých lidových sporťáků je nedraze k mání dodnes skoro nejetá. Dostane každého, kdo o ní svého času snil
včeraNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
včeraNový Jeep Compass předčasně odhalil únik. Vypadá o hodně líp než doteď, ze všeho nejdřív je venku ve verzi pro nás
včeraŠéf Toyoty elektrickým autům dál nevěří. Odpískal plány na sportovní modely a řekl, proč nedávají smysl
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva