Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Pagani Huayra Pacchetto Tempesta: tovární tuning přibližuje standard verzi BC
2.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) Nová sada doplňků sráží hmotnost. Kromě kovaných ráfků je její součástí i stavitelný podvozek či poladěný bodykit.
Pro italskou automobilku Pagani je hlavním želízkem v letošním ženevském ohni nová Huayra BC. Mimo to se ovšem na stánku značky objevila rovněž standardní verze dvanáctiválcového supersportu oháknutá do žlutého laku. Mnohý by přitom na první pohled hádal, že vůči 99 zbývajícím exemplářům limitované produkce tu není jediný rozdíl. Na ten druhý si ovšem můžete povšimnout několika doplňků, které jsou součástí paketu Pacchetto Tempesta. Tím přitom může být zpětně osazeno každé z již vyrobených kupátek.
Po stránce vizuální můžeme zmínit nový čelní splitter a zadní difuzor, které vychází z programu výše zmiňované edice BC a jsou výsledkem mnohaleté spolupráce značek Pagani a Dallara. Vyjma toho byla optimalizována celá spodní část vozu, počítat tedy můžete s vylepšeným obtékáním vzduchu. Přitom ovšem nedošlo k navýšení koeficientu odporu vzduchu či hmotnosti. To se ostatně týká také dalších komponentů, v jejichž případě kila letěla dokonce dolů.
Nově tak na přední nápravě najdeme dvacetipalcová kovaná kola, která sráží neodpruženou hmotnost v každém rohu o 1,1 kilogramu, zadní jednadvacítky jsou pak lehčí dokonce o 2,5 kg. Dále tu pak máme titanový výfuk, který nejen umocňuje vokální projev vidlicového dvanáctiválce, ale zároveň sráží z celkové hmotnosti další tři kila. Na ručičkách vah tak ukáže pouhých sedm kilogramů, což jej řadí mezi nejlehčí systémy v segmentu.
Ve finále můžeme zmínit nové tlumiče Öhlins stavitelné ve čtyřech režimech, které dále redukují náklony karoserie. Tedy za předpokladu, že něco takového má vůbec Huayra v popisu práce. Tím jsme se ale skutečně dostali na konec veškerých modifikací, pročež jen dodáme, že zákazníci mohou paket Pacchetto Tempesta objednávat od půlky dubna. Cena zveřejněna nebyla, nízká ale zdaleka nebude.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2016.














Pagani Huayra může být zpětně osazeno paketem Pacchetto Tempesta, který přináší odhlečená kola či hlasitější titanový výfuk
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
včera
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nejnovější články
VW dal u své novinky lidem možnost vybrat si mezi elektrickým a také spalovacím pohonem. 80 procent vzalo to, co si nepřál
včera
Zakladatel AMG musel nechat 60krát nabourat své nové auto, aby mohl poslat do prodeje pouhých 100 kusů
včera
Poslední šance Saabu na záchranu před krachem přišla už moc pozdě. Vznikla v hrstce kusů, jedna teď může být vaše jako velká rarita
včera
VW i Porsche už tam jsou, Audi je následuje. Za tři roky přišlo o 75 procent svých zisků a míří do ztráty, prodeje dál klesají
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
