Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Pokus vzít si Bugatti na leasing ukazuje, že „financování” jej nečiní o nic dostupnějším
25.10.2020 | Petr Miler
Pokud se chcete dostat k autu, na jehož pořizovací cenu byste peníze dávali dohromady velmi obtížně, je leasing ve smyslu dlouhodobého pronájmu jednou z cest. U Bugatti mnoho opravdu neřeší.
Nemáme rádi slovo „financování”, neboť technicky vzato jde o každý způsob úhrady pořizovaného auta. U nás se ale vžilo pro alternativní způsoby financování auta než prostou úhradu v hotovosti či převodem, tak se jej dnes podržíme. Důvodem je, že Brookse Weisblata, člověka stojícího za kanálem DragTimes na Youtube, napadlo, že by se mohl zajít podívat do dealerství Bugatti a pokusit se pořídit si Bugatti Chiron Pur Sport na leasing, neboť ten by teoreticky mohl učinit dostupnějším. Jak už ale asi tušíte, úplně s úspěchem neodešel.
Než se dostaneme k podstatě věci, připomeňme, co je to Chiron Pur Sport. Jde o vylepšenou verzi stále posledního Bugatti, která jej činí použitelnějším i pro okruhové ježdění. Výkon auta tedy zůstává na 1 500 koních a nemění se ani akcelerace a maximálka (2,4 sekundy na 100 km/h a 420 km/h), rozsáhlejší použití karbonu ale auto jednak odlehčuje a rekalibrace podvozku a dalších prvků jej činí použitelnějším při ostré jízdě. Zadarmo Bugatti tyhle modifikace nenabízí, takže na základní provedení je třeba si připravit 3,2 milionu Eur, asi 87 milionů Kč.
Tušíme, že spousta kupců takto drahého auta nebude mít problém tyto peníze zaplatit a úhradu ani nepoznají na stavu svého konta. Pro ty, kteří na tom nejsou tak dobře, nechtějí v autě utápět tolik peněz nebo auto ani nechtějí vlastnit, ale Bugatti nabízí i leasing ve smyslu pronájmu, tedy naší optikou operativní leasing. Takto se lze dostat i k relativně drahým autům za relativně malé peníze, např. Audi nabízí řadu modelů za částky okolo 10 tisíc Kč měsíčně. To sice zdaleka není nic, je to ale přijatelné i pro řadu nikterak výjimečně situovaných lidí. Leasing Bugatti by ale nepomohl ani těm velmi bohatým.
Na Pur Sport je třeba si připravit předem v přepočtu 8,2 milionu Kč, tedy cenu už velmi slušného Ferrari. A vaše je přesně nic, je to jen suma za to, že se s vámi Bugatti bude vůbec dál bavit. Následně je možné platit 1,2 milionu měsíčně případě tříletého pronájmu, nebo 1,5 milionu měsíčně na dva roky. Limit km? 4 tisíc km za rok, takže jezdit můžete asi 11 km denně. A po skončení leasingu bude vaše znovu nic.
Hit jeho mít? Něco tak. A nebo bude možná lepší koupit si jednou za dva měsíce nové Porsche, z nichž každé vám zůstane a můžete si s ním jezdit jak chcete, volba je na vás. Ale servis všech těch Porsche si budete muset zaplatit, to je pravda, při leasingu Chironu je v ceně. Jak vidno, svět Bugatti je opravdu trochu jiný, i zákazníci Porsche jsou vedle těch kupujících si „bugatky” chudáci, i kdyby to bylo jen na leasing.









Bugatti Chiron Pur Sport je auto pro vyvolené mezi vyvolenými, i leasing na dva nebo tři roky je extrémně drahá věc skoro bez možnosti s autem jezdit. Ilustrační foto: Bugatti
Zdroj: DragTimes@Youtube
Bleskovky
Dražba cenných aut slavné aukční firmy se proměnila v demoliční derby poté, co jednomu z jejích řidičů „ujela noha”
včera
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
5.11.2025
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Kdo bude posledním šampionem MotoE? včera 22:08
- Záchranné laso pro Filipa Salače včera 11:36
- GP Portugalska: Všechno je připraveno pro Pedra Acostu 5.11.2025
- V Moto2 je rozdíl mezi lídrem a druhým pouhých 9 bodů 5.11.2025
- Grand Prix se vrací do Evropy 4.11.2025
Nejnovější články
Ojeté hybridy trápí další dosud přehlížený problém, zajíce v pytli kupujete v podstatě s každým z nich
před 10 hodinami
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 11 hodinami
Jeep žádá majitele statisíců aut z posledních let, aby je parkovali daleko od domů, mohou shořet
včera
Ještě hůř: Prodeje elektrických Subaru v USA po konci dotací zhroutily o 98 procent, nechce je najednou skoro nikdo
včera
K mání je dodnes zcela nejetá Mazda z časů sametové revoluce, dokonalý stroj času nikdo ani pořádně nevybalil
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.06. 20:16 - M.Z.
- Nástroj k nákupu auta (STK,SPZ,VIN) 11.06. 16:27 - jreh
- Lampárna (stěžovatelna) 11.06. 12:52 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.06. 10:02 - řidičBOB
- Má někdo zkušenost s nákupem ojetého auta z Německa přes malého dovozce? 11.06. 09:48 - lylybrown
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.05. 20:57 - abgx1
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
