Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Pokus vzít si Bugatti na leasing ukazuje, že „financování” jej nečiní o nic dostupnějším
25.10.2020 | Petr Miler
Pokud se chcete dostat k autu, na jehož pořizovací cenu byste peníze dávali dohromady velmi obtížně, je leasing ve smyslu dlouhodobého pronájmu jednou z cest. U Bugatti mnoho opravdu neřeší.
Nemáme rádi slovo „financování”, neboť technicky vzato jde o každý způsob úhrady pořizovaného auta. U nás se ale vžilo pro alternativní způsoby financování auta než prostou úhradu v hotovosti či převodem, tak se jej dnes podržíme. Důvodem je, že Brookse Weisblata, člověka stojícího za kanálem DragTimes na Youtube, napadlo, že by se mohl zajít podívat do dealerství Bugatti a pokusit se pořídit si Bugatti Chiron Pur Sport na leasing, neboť ten by teoreticky mohl učinit dostupnějším. Jak už ale asi tušíte, úplně s úspěchem neodešel.
Než se dostaneme k podstatě věci, připomeňme, co je to Chiron Pur Sport. Jde o vylepšenou verzi stále posledního Bugatti, která jej činí použitelnějším i pro okruhové ježdění. Výkon auta tedy zůstává na 1 500 koních a nemění se ani akcelerace a maximálka (2,4 sekundy na 100 km/h a 420 km/h), rozsáhlejší použití karbonu ale auto jednak odlehčuje a rekalibrace podvozku a dalších prvků jej činí použitelnějším při ostré jízdě. Zadarmo Bugatti tyhle modifikace nenabízí, takže na základní provedení je třeba si připravit 3,2 milionu Eur, asi 87 milionů Kč.
Tušíme, že spousta kupců takto drahého auta nebude mít problém tyto peníze zaplatit a úhradu ani nepoznají na stavu svého konta. Pro ty, kteří na tom nejsou tak dobře, nechtějí v autě utápět tolik peněz nebo auto ani nechtějí vlastnit, ale Bugatti nabízí i leasing ve smyslu pronájmu, tedy naší optikou operativní leasing. Takto se lze dostat i k relativně drahým autům za relativně malé peníze, např. Audi nabízí řadu modelů za částky okolo 10 tisíc Kč měsíčně. To sice zdaleka není nic, je to ale přijatelné i pro řadu nikterak výjimečně situovaných lidí. Leasing Bugatti by ale nepomohl ani těm velmi bohatým.
Na Pur Sport je třeba si připravit předem v přepočtu 8,2 milionu Kč, tedy cenu už velmi slušného Ferrari. A vaše je přesně nic, je to jen suma za to, že se s vámi Bugatti bude vůbec dál bavit. Následně je možné platit 1,2 milionu měsíčně případě tříletého pronájmu, nebo 1,5 milionu měsíčně na dva roky. Limit km? 4 tisíc km za rok, takže jezdit můžete asi 11 km denně. A po skončení leasingu bude vaše znovu nic.
Hit jeho mít? Něco tak. A nebo bude možná lepší koupit si jednou za dva měsíce nové Porsche, z nichž každé vám zůstane a můžete si s ním jezdit jak chcete, volba je na vás. Ale servis všech těch Porsche si budete muset zaplatit, to je pravda, při leasingu Chironu je v ceně. Jak vidno, svět Bugatti je opravdu trochu jiný, i zákazníci Porsche jsou vedle těch kupujících si „bugatky” chudáci, i kdyby to bylo jen na leasing.









Bugatti Chiron Pur Sport je auto pro vyvolené mezi vyvolenými, i leasing na dva nebo tři roky je extrémně drahá věc skoro bez možnosti s autem jezdit. Ilustrační foto: Bugatti
Zdroj: DragTimes@Youtube
Bleskovky
Někdo si nechal přelakovat ikonické Ferrari F40 na zelenou, pro tradicionalisty je to zločin
22.8.2025Nejmíň oblíbené Porsche 911 v té správné verzi na Autobahnu ukázalo, že i na něm je co milovat a obdivovat
21.8.2025Ilustrace ukazují, jak by nová Škoda Octavia Combi mohla vypadat ještě před jejím zářijovým odhalením
20.8.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Nový sporťák autora Sennovy neporazitelné F1 chce být ideálem pro pravé řidiče, připomíná Ayrtonův stroj
před 7 hodinamiV Itálii začali používat nový typ radaru. Zaznamená i přestupky, na které byla dosud technika krátká
před 8 hodinamiManuální převodovky zažívají nečekaný comeback, jejich podíl i v Evropě znovu roste. Až tak dobrá zpráva to ale není
před 10 hodinamiJediná Čechy ve velkém odmítaná Škoda se dá nevyužitá koupit ve verzi, kterou nechtěl a nechce už téměř nikdo
před 11 hodinamiRegulace EU vrací brzdy aut zpátky v čase o víc než 50 let, její tlaky stále víc popírají evoluci
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva