Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche 911 991 Carrera S: tovární výkon až 430 koní nyní pro každého
21.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Než dorazí Turbo nebo GT3, rozjede německá sportovní značka individualizaci 991 na několika frontách. Třeba silnější motor 3,8 nabídne všem.
Líbila se vám první speciální edice Porsche 911 991 nazvaná Club Coupe, která byla vybavená výkonnějším boxerem s 430 koňmi? Pak také jistě víte, že těch dvanáct dostupných kousků nebylo určeno běžným smrtelníkům, ale rozebrali si je členové Porsche Clubu. Ačkoli modifikace tohoto vozu nebyly postavené pouze na posíleném motoru, zvláštní model dost možná jeho majitelům trochu zhořkne. Automobilka totiž přichází s možností pořídit stejný výkonový paket pro obě karosářské varianty Carrery S.
Není důvod hloubat, nový individualizační program pro šestiválec o objemu 3,8 litru je naprosto identický s pohonnou jednotkou v Club Coupe. A to znamená nové hlavy válců s přepracovanými vačkovými hřídeli, jiné nasávání se šesticí samostatných klapek, dodatečný chladič, výfukové potrubí s menším protitlakem a elektronickou klapkou upravující decibely proudící ze specifických koncovek. A jako připomínka toho všeho kryt motoru připomínající barvou titan a doplněný skutečným karbonem.
Ve spojení se sedmistupňovou převodovkou PDK a paketem Sport+ bude takto vyladěná Carrera S schopna dosáhnout stovku za rovné čtyři sekundy, o jednu desetinu vteřiny dříve než standardní auto. Ve spojení se sedmistupňovou manuální převodovkou stoupne maximální rychlost z 304 na 306 km/h a u PDK z 302 na 308 km/h. Spotřeba by měla podle Porsche zůstat při normovaném testu na stejných hodnotách.
Kromě továrního tuningu motoru si u Porsche můžete poručit také jeden ze dvou nových optických exteriérových paketů - Sport Design a Aerokit Cup. První z nich je poněkud decentnější a obsahuje pevný zadní spoiler ve tvaru slavného kachního ocasu a zvětšené nasávání v přídi auta. Druhý nejlépe popíšou fotografie rudého kupé. Jinak se ale změnil tvar předního nárazníku a na zádi přibylo větší křídlo. Z nabídky můžete něco vybrat také pro kabinu. Třeba tmavší okna nebo ozdobné lišty vyrobené z karbonu či „kartáčovaného“ hliníku.
Kolik to všechno stojí, Porsche neprozradilo. Ke smůle majitelů speciálního tuctu aut Club Coupe jsme ale přesvědčení, že to bude o hodně menší částka, než těch 4,3 milionu korun, které dali za svou extra edici.
Výšší výkon není pouze výsledkem programování a docela zásadních úprav včetně výměny hlav válců, nasávání a výfuku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 11 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 6 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 7 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 9 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 10 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 11 hodinami
Živá témata na fóru
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 22:20 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 16:19 - honziss
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda