Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche 911 Turbo 2016: facelift unikl skrze patentové snímky, má mít 600 koní
26.11.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Ne, to vážně nejsou snímky současného Turba, jen se designéři Porsche moc nepředřeli. Upravené je zejména zadní křídlo, pod ním pracuje silnější motor.
O chystaném faceliftu Porsche 911 již víme. Také je obecně známo, že vizuální změny nebudou velké. Designéři Porsche se tedy moc nepředřeli, ale o to větší porci práce odvedli motoráři. Všechny varianty kromě GT3 a GT3 RS budou poháněny přeplňovanými plochými šestiválci o menších objemech, ale vyšších výkonech než mají nyní.
Později po představení „běžných” 911 se změnami, které podle některých informací má symbolizovat změna označení z 991 na 992, přijde také faceliftované Turbo. Podle dostupných zpráv ho uvidíme na autosalonu ve Frankfurtu v září 2015; kdy se ukáží ostatní devětsetjedenáctky, nevíme, ale nemůžeme vyloučit březnovou Ženevu. Turbu dvě dmychadla zůstanou, podle dostupných informací by ale měla z 3,8litrového šestiválce dolovat přes 600 koní, tedy o nejméně čtyřicet více oproti současnosti, a až 800 Nm.
Na uniklých patentových snímcích vidíme designové změny, pokud se budeme hodně snažit je najít, např. v předním nárazníku. Ten se trochu přiblížil tomu na Boxsteru a Caymanu. Jen o málo výraznější jsou úpravy vzadu, kde se zvětšilo přítlačné křídlo a dostalo malá křidélka na oba konce kvůli lepší aerodynamice.
Běžnější devětsetjedenáctky po designové stránce budou odlišnější jen stěží, na starších špionážních fotkách jsou totiž maskována jen místa, ve kterých vidíme změny na patentových obrázcích „nového” Turba. O nějakém reálném omlazení vizáže se tedy nebude dát moc mluvit, revoluce pod kapotou by ale mohla posun k označení 992 - nebo aspoň 991,5 - ospravedlnit.




Patentové snímky nové 911 Turbo ukazují, že změny budou zejména v technice
Vizáž se více nezmění ani u ostatních verzí 911, jak naznačují maskovaná místa na již dříve zachyceném prototypu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Chystaný ostrý Mercedes působí předem jako taková marnost, že se i mdlý předchůdce v rozlučkové verzi rázem jeví jako výhra
3.7.2025Ferrari poprvé v historii nejenže uznalo vlastní chybu a napravilo ji, dokonce dovoluje kupcům starších aut nešťastné řešení zpětně vyměnit
3.7.2025Stačilo autu léta po jeho nesmyslném zaříznutí vrátit motor V8 v nezměněné podobě, aby si ho koupilo 10 tisíc lidí během 24 hodin
3.7.2025Překvapivě výrazně faceliftovaná Lada Niva odhalila své ceny, i s novým vzhledem a motorem stojí pořád pakatel
3.7.2025Muž si v dubnu koupil vysněnou Alfu, platí za ní splátky i pojištění. Jeho auto ale dodnes stojí u dealera a nemůže si ho ani odvézt
4.7.2025
Živá témata na fóru
- Onboard videa 08.03. 16:55 - Truck Daškam
- Bellet J 12 RS 08.03. 15:36 - Pavelgalgoš
- Nový C3: vzhled na jedničku 08.03. 11:17 - pavproch
- Video a Nordschleife, the best of 08.01. 20:00 - qrs13
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 08.01. 17:18 - pavproch
- Rychlodotazy 07.31. 13:47 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.31. 06:45 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 07.30. 17:16 - pavproch