Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Rezvani Beast Speedster: levnější a přístupnější Beast je stále moc drahý
10.9.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Rezvani Beast Speedster nabídne více pohodlí a jen o trochu méně rychlosti. Má 304 koní a na stovce je za 3,5 s, ovšem stále stojí ohromné peníze.
Rezvani Beast, které se plně odhalilo před pár měsíci, slibuje ohromující výkony díky svým 507 koním na 748 kilogramů. Je to sice „jen” Ariel Atom s karbonovou kapotáží, ale je silnější a nevypadá jako naštvaná moucha. Také svými sedačkami z holého karbonu a závodního displeje místo klasického přístrojového štítu působí skoro jako závodní auto. Přesto je jeho čtyřmilionová cenovka vážně ambiciózní.
Pro ty, kteří ji nepřekousnou, dostal Beast levnějšího, „základního” bratra, nazvaného Beast Speedster. Vizuální změny aby tu člověk hledal lupou a ani tak nebude úspěšný, pokud pomineme barvu a nápis Beast Speedster za předními koly. V kabině nicméně pár změn je - sedačky dostaly kožené čalounění a přístrojový štít tu je klasický s ručičkami. Pochází, nikoliv nečekaně, z Atomu.
Největší změna je ale v pohonném ústrojí. Beast Speedster nemá 507 koní, nýbrž 304, tedy o nějaké dvě stovky méně. Motor je tu stejný, 2,4litrový kompresorový čtyřválec Honda, a také váha zůstává na stejné hodnotě, tedy 748 kilogramů. To znamená 406,4 koní na tunu, tedy pořád hodnotu lepší, než nabídne lecjaký jiný sporťák. Zrychlení na stovku má trvat jen 3,5 vteřiny a je tu manuální převodovka.
Tohle auto tedy můžeme spíš než za základní verzi Beastu považovat za jaksi přístupnější. Speedster nebude tak divoký a bude díky onomu čalounění pohodlnější, i když to pořád nebude žádný grand tourer. Speedster je také levnější, ale pořád zdaleka ne levný - stojí 139 tisíc dolarů, tedy asi 3,3 milionu korun. To jsou pořád peníze, za které člověk pořídí Porsche 911, Mercedes AMG GT či něco podobného.




























Změny oproti Beastu v designu aby člověk u Speedsteru hledal lupou, pomineme-li červenou barvu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
před 2 hodinami
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nové na MotoForum.cz
- Zdravotní stav Noaha Dettwilera se stále zlepšuje včera 10:36
- ESRR 2026 - 2x Hořice 31.10.2025
- Úspěšný test Bulegy v MotoGP 31.10.2025
- Koho uvidíme 2026 v MS-Moto3? 30.10.2025
- Týmy a jezdci WSBK 2026 30.10.2025
Nejnovější články
VW i Porsche už tam jsou, Audi je následuje. Za tři roky přišlo o 75 procent svých zisků a míří do ztráty, prodeje dál klesají
před 47 minutami
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
před 2 hodinami
Největší hrozbou pro autoprůmysl je EU, ne Čína, říká nový šéf Stellantisu. Volá po návratu spalovacích motorů
včera
Nešťastně zaříznutá vlajková loď amerických křižníků silnic chytila druhý dech, za 850 tisíc Kč je to neskutečný kus auta
včera
Jeden z největších průšvihů dějin aut, který si výrobce bral zpět a šrotoval, byl nalezen v zuboženém stavu. Prodal se za miliony
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
