Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Rezvani Beast Speedster: levnější a přístupnější Beast je stále moc drahý
10.9.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Rezvani Beast Speedster nabídne více pohodlí a jen o trochu méně rychlosti. Má 304 koní a na stovce je za 3,5 s, ovšem stále stojí ohromné peníze.
Rezvani Beast, které se plně odhalilo před pár měsíci, slibuje ohromující výkony díky svým 507 koním na 748 kilogramů. Je to sice „jen” Ariel Atom s karbonovou kapotáží, ale je silnější a nevypadá jako naštvaná moucha. Také svými sedačkami z holého karbonu a závodního displeje místo klasického přístrojového štítu působí skoro jako závodní auto. Přesto je jeho čtyřmilionová cenovka vážně ambiciózní.
Pro ty, kteří ji nepřekousnou, dostal Beast levnějšího, „základního” bratra, nazvaného Beast Speedster. Vizuální změny aby tu člověk hledal lupou a ani tak nebude úspěšný, pokud pomineme barvu a nápis Beast Speedster za předními koly. V kabině nicméně pár změn je - sedačky dostaly kožené čalounění a přístrojový štít tu je klasický s ručičkami. Pochází, nikoliv nečekaně, z Atomu.
Největší změna je ale v pohonném ústrojí. Beast Speedster nemá 507 koní, nýbrž 304, tedy o nějaké dvě stovky méně. Motor je tu stejný, 2,4litrový kompresorový čtyřválec Honda, a také váha zůstává na stejné hodnotě, tedy 748 kilogramů. To znamená 406,4 koní na tunu, tedy pořád hodnotu lepší, než nabídne lecjaký jiný sporťák. Zrychlení na stovku má trvat jen 3,5 vteřiny a je tu manuální převodovka.
Tohle auto tedy můžeme spíš než za základní verzi Beastu považovat za jaksi přístupnější. Speedster nebude tak divoký a bude díky onomu čalounění pohodlnější, i když to pořád nebude žádný grand tourer. Speedster je také levnější, ale pořád zdaleka ne levný - stojí 139 tisíc dolarů, tedy asi 3,3 milionu korun. To jsou pořád peníze, za které člověk pořídí Porsche 911, Mercedes AMG GT či něco podobného.




























Změny oproti Beastu v designu aby člověk u Speedsteru hledal lupou, pomineme-li červenou barvu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Zakázaná reklama Toyoty ukazuje, v jak absurdním světě žijeme. Co takhle nás všechny přestat vodit za ručičku?
před 7 hodinami
Automobilka začala jako vánoční ozdobu prodávat model auta, které zařízla před začátkem výroby
včera
Automobilka vzala rekord slavného okruhu značce, která jí ho vzala předtím, ta ho vzala předtím té první a předtím si to daly ještě jednou
16.12.2025
Nové na MotoForum.cz
- Královské pocty pro MM a AM: přijetí u krále Filipa VI. 10:00
- Vespa GTS 80th a Primavera 80th Anniversary: výroční modely 08:00
- Darryn Binder opouští Evropu včera 15:58
- Roulstone se v roce 2026 přesouvá s týmem Ciatti do mistrovství Evropy Moto2 17.12.2025
- Rovněž Honda testuje MotoGP o objemu 850 ccm 17.12.2025
Nejnovější články
To nevymyslíte: Ford, který před dvěma roky zuřivě odmítal zpoždění zákazu spalovacích motorů, teď volá po zrušení zákazu spalovacích motorů
před 52 minutami
Narychlo ušitý nový Mercedes CLA se spalovacím motorem je z nouze ctnost roku, na semaforech se bude bát Dacií
před 2 hodinami
Šéf Jaguaru zkusil obhájit, co s firmou provádí, zjevně pořád nechápe
před 3 hodinami
Ironie: Automobilka vrátila do nabídky prý přežité motory V8. A teď je chce tolik lidí, že je nestíhá vyrábět
před 5 hodinami
Když to Mercedesu nejde s auty, zkusí to jako developer. Chytá vlastní luxusní město, Mercedes Places, bez legrace
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
