Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Shelby Mustang GT a GT/SC: labutí píseň současného Mustangu má až 624 koní
23.11.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Těsně před příchodem šesté generace Mustangu pustil Shelby do světa dva tuningové balíčky pro tu současnou. Nejsilnější GT/SC zvládne stovku za 3,7 s.
Celý svět očekává příchod šesté generace Fordu Mustang, ta stávající, pátá, se však nemíní vzdát pozornosti tak snadno. Dvorní úpravce Shelby připravil dva balíčky pro ty, kterým standardní Ford Mustang nestačí.
Základní Shelby GT na Mustang zvenčí přidá nový přední nárazník, masku chladiče, laminátovou kapotu a nová 20" kola s pneumatikami BFG G-Force Comp2. Pětilitrový osmiválec Coyote pod kapotou dostal nové sání a sportovní výfuk, čímž jeho výkon poskočil o 10 koní na celkových 430. Nový je také podvozek Ford Racing a zkrácené dráhy řazení šestistupňové manuální převodovky.
Verze Shelby GT/SC přidává kompresor, jak napovídají písmena SC (SuperCharged) v názvu. Ten doluje z pěti litrů objemu buď 525, nebo 624 koňských sil. Ve druhém případě to tomuto stroji trvá na stovku jen 3,7 s a čtvrtmíli s pevným startem zvládne někde mezi 11,4 a 11,6 s.
Tato čísla zaostávají za 662 koni špičkového Shelby GT500, který je přímo v nabídce Fordu. Pro ty, kteří baží po co největším výkonu, však má Shelby v nabídce Super Snake, jehož V8 na zadní kola posílá působivých 862 koní.
Balíček Shelby GT přijde potenciální zájemce na 14 995 dolarů, tedy asi 295 tisíc korun, samozřejmě bez základního Mustangu GT, za který si Ford v USA účtuje 30 900 dolarů (609 tisíc korun). Kompresorový Shelby GT/SC přijde na 27 995 dolarů (551 tisíc korun) navíc k základnímu Mustangu. Každý takto upravený vůz bude mít speciální výrobní číslo, které má napomoci sběratelům v budoucnosti.

















Pod laminátovou kapotou Shelby GT/SC je kompresor. Nová jsou také kola, podvozek a přední nárazník
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Existuje méně vhodné místo pro prodej „nejbělejšího bílého BMW”, než je Jihoafrická republika?
včeraPřelomový Jaguar nachytali při testech, jak si hraje na něco, čím není, bude to jen další hřebíček do jeho rakve
3.9.2025Unikla podoba nástupce Audi TT a R8 v jednom, je to ještě o hodně větší tragédie, než jsme doufali
2.9.2025
Nové na MotoForum.cz
- Na čele po pátku Bulega včera 17:00
- Vítězem Superpole Can Öncü, 18. Vostatek včera 16:49
- MotoGP: Na čele dvě KTM, za nimi bratři Marquezové včera 16:02
- Salač přímo do Q2 včera 15:21
- Rookie Perrone na čele včera 14:05
Nejnovější články
Šéf BMW přiostřil svůj odpor k EU, zákaz spalovacích aut označil za „velký omyl” a projev krátkozrakosti
před hodinouUnikly fotky nejnovějšího Mercedesu, je to ještě větší tragédie než podoba jeho vnitřku
před 2 hodinamiProvozně nenáročný rodinný stěhovák Fordu lidé v bazarech přehlížejí, brzy ho koupíte klidně za jeden průměrný český plat
včeraPorsche navzdory dosavadnímu fiasku přestalo přijímat objednávky na další spalovací modely, náhradu nemá
včeraTak určitě: Audi chce v době rapidního úpadku prodejů, zisků i kvality dosáhnout rekordního odbytu. A to i tím, že omezí výběr
včera
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 09.06. 08:40 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 09.05. 22:25 - M.Z.
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 09.05. 20:16 - Truck Daškam
- IT poradna 09.05. 16:17 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 09.05. 14:05 - Vrooom
- whitelist & blacklist 09.05. 11:59 - HondaMan
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.04. 17:03 - pavproch
- Hybrid nebo klasický benzín pro městský provoz? 09.04. 15:27 - Stepan