Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Shelby Mustang GT a GT/SC: labutí píseň současného Mustangu má až 624 koní
23.11.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Těsně před příchodem šesté generace Mustangu pustil Shelby do světa dva tuningové balíčky pro tu současnou. Nejsilnější GT/SC zvládne stovku za 3,7 s.
Celý svět očekává příchod šesté generace Fordu Mustang, ta stávající, pátá, se však nemíní vzdát pozornosti tak snadno. Dvorní úpravce Shelby připravil dva balíčky pro ty, kterým standardní Ford Mustang nestačí.
Základní Shelby GT na Mustang zvenčí přidá nový přední nárazník, masku chladiče, laminátovou kapotu a nová 20" kola s pneumatikami BFG G-Force Comp2. Pětilitrový osmiválec Coyote pod kapotou dostal nové sání a sportovní výfuk, čímž jeho výkon poskočil o 10 koní na celkových 430. Nový je také podvozek Ford Racing a zkrácené dráhy řazení šestistupňové manuální převodovky.
Verze Shelby GT/SC přidává kompresor, jak napovídají písmena SC (SuperCharged) v názvu. Ten doluje z pěti litrů objemu buď 525, nebo 624 koňských sil. Ve druhém případě to tomuto stroji trvá na stovku jen 3,7 s a čtvrtmíli s pevným startem zvládne někde mezi 11,4 a 11,6 s.
Tato čísla zaostávají za 662 koni špičkového Shelby GT500, který je přímo v nabídce Fordu. Pro ty, kteří baží po co největším výkonu, však má Shelby v nabídce Super Snake, jehož V8 na zadní kola posílá působivých 862 koní.
Balíček Shelby GT přijde potenciální zájemce na 14 995 dolarů, tedy asi 295 tisíc korun, samozřejmě bez základního Mustangu GT, za který si Ford v USA účtuje 30 900 dolarů (609 tisíc korun). Kompresorový Shelby GT/SC přijde na 27 995 dolarů (551 tisíc korun) navíc k základnímu Mustangu. Každý takto upravený vůz bude mít speciální výrobní číslo, které má napomoci sběratelům v budoucnosti.

















Pod laminátovou kapotou Shelby GT/SC je kompresor. Nová jsou také kola, podvozek a přední nárazník
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
včeraMercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
27.6.2025Nástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
26.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sprint Race: Marc Marquez před bratrem Alexem včera 16:38
- PP pro Moreiru, 14. Salač - crash včera 16:18
- V Moto3 dnes vévodil lídr šampionátu včera 16:02
- Pole Position pro Quartarara včera 11:48
- Marc Marquez v pátek dvakrát havaroval 27.6.2025
Nejnovější články
Absurdita nejnovějšího Mercedesu nezná mezí, takto generuje falešný zvuk osmiválce. A „kůže” uvnitř je též pikantního původu
včeraAmeričané s dvouletým zpožděním dodali prvnímu zákazníkovi svůj vlastní Rolls-Royce, jeho barva mluví za vše
včeraNová verze Lady Niva vypadá na první pohled jako veterán z roku 1977, je to ale úplně nové auto
včeraČíňané dál chtějí absolutní rekord „naší” Severní smyčky. Jsou na dostřel, jejich auto zvládá v Liščí noře 313 km/h
včeraMěření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva