Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Sin R1 se ukázal v produkční verzi, tohle chce chce dávat stovku za 2,5 s
13.7.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Novinka z Británie se závodními kořeny nabídne 460 nebo 525 koní, to zatím není jisté. Prý má i novou palubní desku, ale na úplné odhalení si musíme počkat.
Britský „hříšník” informoval o své ceně, výkonu a dalších parametrech už vloni na podzim, prohlédnout jsme si však mohli jen obrázky předprodukčního auta. A na cenu 2,5 milionu korun vypadala třeba palubní deska dost... spartánsky, řekněme. Nyní před sebou máme fotografie matně černého auta, které je podle nových zpráv už produkčním kouskem. Třebaže vypadá, že by ještě potřeboval nalakovat.
Veřejná premiéra se má odehrát na zářijovém autosalonu IAA ve Frankfurtu a do té doby má Sin R1 obrážet prezentace, v současnosti je prý na francouzské Riviéře. Existuje pravděpodobně zatím jen tohle jediné produkční auto, ke kterému byla zveřejněna jen pětice fotek. Najdete je níže, ale nečekejte obrázky interiéru, ty automobilka nezveřejnila. V tiskové zprávě se však dočteme, že je palubní deska nová a že nabídne informačně-zábavní systém postavený okolo tabletu. Má tu být také klimatizace a nový volant.
Po stránce jízdních systémů zmiňme ABS a kontrolu trakce, o moc víc elektroniky tu nečekejte. V útrobách má být osmiválec z Chevroletu Corvette, který bude pochopitelně pohánět zadní kola. Kolik bude mít výkonu, zatím není přesně známo, hovoří se o 525 nebo o 460 koních. V prvním případě by Sin R1 měl být na stovce za 2,5 vteřiny, ve druhém případě o vteřinu později.
Obě tato čísla jsou nicméně dost ambiciózní, vezmeme-li v potaz, že hmotnost 1,1 tuny není zas tak nízká. Také bude aspoň z počátku prodejů k mání jen manuální šestikvalt, sekvenční převodovka přibude do nabídky nejspíš později, a ve zrychlení na stovku bude potřeba aspoň jednou přeřadit. Nicméně, na zcela kompletní představení a detailní informace si počkejme do září.





Takhle vypadá britský Sin R1 v silniční specifikaci, který snad konečně vstoupí do prodeje na podzim
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 8 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
- Hakim Danish místo Yamanaky 3.11.2025
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními 2.11.2025
Nejnovější články
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před hodinou
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 2 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 4 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 5 hodinami
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Rychlodotazy 11.05. 16:14 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 11.05. 16:12 - bojler
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
- Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
